Hakutulokset

  1. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Tulin vain ilmoittamaan, että poika syntyi (rv 41+5) 16.3. klo 21.54 suunnittelemattomalla sektiolla. Iso poika hän on 56 cm ja 4600 g ja valtavan suloinen :heart: Sairaalassa ollaan koko perhe oltu sunnuntai-illasta lähtien ja kotiinpääsy on kenties perjantaina. Ei mennyt kaikki ihan...
  2. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    tiinahuu, hömäkkä ja myhkäri Jännittää ihan, että kukahan meistä pääsee ekana tositoimiin! Mulle on luvattu käynnistys tiistaille, silloin siis 41+6. Saa nähdä montako päivää sen kanssa kärvistelen. Paljon onnea vauvautuneille! Perhe on paras, pöttis, tuuli2, ärrieri ja muut, jos unohtui...
  3. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    tiinahuu Sullahan on jo jännät paikat! Toivottavasti odotus palkitaan pian ja pääset synnyttämään =) Joo, mulla ei ole tänään näköjään muuta elämää kuin roikkua netissä. Meneehän se päivä näinkin.
  4. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onnea jälleen kerran uusista vauvoista! :flower: Onko multa mennyt ohi jotain vai olisiko perhe on paras päässyt toimiin? Ketäs muita 41+ viikkoisia täällä tällä hetkellä pyörii? Sairaalassa käytiin taas aamulla. Käyrälle ei piirtynyt yhtään supistusta, mikä ei kyllä yllätä, koska...
  5. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Kärvistely jatkuu. Eilen illalla kavuttiin vielä hieman korkeammalle kukkuloilla ja vihdoin tuloksena yksi kunnon supistus ja paluumatka maha kivikovana. Pienestä pitää olla iloinen näköjään =) Kaikki kuitenkin loppui kun päästiin kotiin ja loppuilta meni sohvalla kun ylösnouseminen ja...
  6. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Raskausgallup Tuntuu, että raskauteni on ollut helppo ilman suurempia vaivoja tai ongelmia. Loppua kohden on kivut lisääntyneet ja mieli ollut välillä alakuloinen. Hyvänä päivänä raskaana olo on mukavaa ja ihanaakin mutta jo seuraavana päivänä olo voi olla ihan toinen. En osaa vielä ajatella...
  7. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    danjuska Eihän sitä tosiaan tiedä ja vielä on monta päivää ennen käynnistystä aikaa tulla. En vain enää uskalla toivoa synnytystä tapahtuvaksi ennen ensi tiistaita kun pettyminen surettaa. Jokaisen ripsauksen ja oireen on jo pari viikkoa toivonut olevan merkki synnytyksestä, tuloksetta. Kiitos...
  8. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onnea Savan ja Sabine! :flower: Tänään on sitten taas käyty lääkärissä ja sen jälkeen sairaalassa toteamassa vauvan hyvinvointi. Perjantaina uusi käynti sairaalassa, tiistaiaamuna lääkäriin ja tiistai-iltana käynnistys, jos ei ennen tule. Alunperin käynnistystä suunniteltiin jo tälle...
  9. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onnea vauvautuneille ja jälleen kerran kiitos synnytyskertomuksista! Vähän kenkku aamu täälläkin. Eilen ulkoiltiin kunnolla koko iltapäivä mut mun supistukset on mystisesti kadonneet jonnekin. Pelkkää kuukautiskipuilua illat ja yöt. Ei tämä synny ikinä! :'( Ainoa asia, josta edelleen olen...
  10. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Limatulppa ulkona. Jee! Toki ei tarkoita, että synnytys olisi vielä ajankohtainen mutta herättää sentään pientä toivoa ja näillä viikoilla olisi jo enemmän kuin toivottavaa, että synnytyksen luonnollinen käynnistyminen lähestyisi. cadillac Mun sf on ollut suurimmillaan 43 cm ja nyt laskenut...
  11. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    latte En ole tarvinnut lääkettä kipuihini ainakaan vielä. Yöunet saan nukuttua kivuttomasti. Saa nähdä muuttuuko tilanne vielä, toivottavasti ei. Älkääs mammat muuten kiusatko mua ajatuksella Hesburgerista :D Muutaman kerran on raskauden aikana ollut hirveä ikävä ja himo Hesen...
  12. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onnea kaikille vauvan saaneille! :flower: Teitä on jo niin kovin monta, ettei perässä meinaa pysyä. Tosi mukava on lukea synnytyskertomuksia (kateellisena, juu :ashamed: ) Mä kun haaveilin olevani ensimmäisten joukossa mutta en sitten ehtinytkään matkaan kun vauvoja on alkanut tulla ihan...
  13. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Onpas tänne tullut monta sivua luettavaa eilisen jälkeen. Palaan myöhemmin lukemaan ja kommentoimaan. Tulin juuri lääkäristä. Laskettu aika on tänään mutta eipä näytä vauvalla olevan mikään kiire ulos. Lääkäri tsekkasi jälleen kerran kohdunsuun tilanteen ja nyt olisin 1 cm auki. Aikaisemmin...
  14. N

    **Maalismasut 2009** maaliskuussa

    Hurjan paljon onnitteluja Minni Menninkäiselle! :flower: Soraya Voi miten ihanaa, kun äiti tuo ruokaa ja kaikkea :) Tsemppiä maanantaille! Olen hivenen kateellinen teille kaikille, joita vanhemmat käyvät auttelemassa ja pääsevät vauvaa katsomaan ja iloitsemaan kanssanne. Harmittaa, kun...
  15. N

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    Upupalle tosi paljon onnea!! :heart: Mömmis Tylsää on täälläkin päivisin. Kovasti yritän järjestää itselleni tekemistä ja ravaamista mutta tuntuu, että aikaa on siltikin enemmän kuin riittämiin. Yöunet nukun hyvin, herään aamulla yhdeksän aikaan enkä tosiaan tarvitse päiväunia. Ei varmaan...
  16. N

    **Maalismasut 2009** helmikuussa, vol2

    Kiva juttu, että saatiin uusi pino tökkivän tilalle. Kiitos Kaa :flower: Hurjan paljon onnea vauvan saaneille! Nyt tulee pelkkää omaa jupinaa. Anteeksi jo etukäteen. Käytiin lääkärissä eilen ja näyttää siltä, ettei tämä ennen ensi keskiviikon laskettua aikaa synny. Kohdunsuu edelleen...
  17. N

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Joo ei auta. Pääsivulta näen kyllä, että viestini on julkaistu mutta en pääse itse sitä katsomaan enkä muokkaamaan. Osaisiko joku fiksumpi neuvoa apua ongelmaan? Yv:nä kantsii laittaa ohjeita, kun sivua en tosiaan auki saa :D
  18. N

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Mä en jostain syystä saa ketjun sivua 51 auki. Yritän josko oman viestin kirjoittaminen auttaisi.
  19. N

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Imetysliivejä olen hankkinut yhdet ja aion hankkia parit lisää kunhan on koko tarkemmin selvillä synnytyksen jälkeen. Samoin imetyspaidat hankin myöhemmin. Alkuun aion pärjätä äitiyspaidoilla, joissa on kätevästi napitus ylhäältä mahaan saakka. Kovasti tekisi mieli tilata Gapilta uudet farkut ja...
  20. N

    **Maalismasut 2009** helmikuussa

    Zoe-F Toistaiseksi sun tuntemukset siis tukisi tuota mun tietoa =) Mun täytyis siivota ja jopa ihan mielelläni sen tekisinkin vaan selkä ei antaisi millään hommailla. Imuria on turha kuvitella liikuttavansa enemmän ja niinpä olen yrittänyt huiskia swifferillä menemään ja ottaa imurilla...

Yhteistyössä