Hakutulokset

  1. M

    TUETUT PERHELOMAT

    kuka tietää milloin voi hakea esim huhmariin kesäkauden perhelomille? tuolla PERHELOMAT RY:n sivuilla ei kerrota sitä ainakaan. enkä tiedä mistä muualta sinne voisi hakea! entäs oliskohan muita paikkoja missä olis haku alkanut ja olisi hyviä kohteita?? kertokaahaan. =) :flower:
  2. M

    mitenköhän terveellisiä energiajuomat on?

    okei. jätän tämän tähän!! huomaan että tästä on vaikea keskustella järkevästi ja ylireakoimatta.. ja jotkut haluaa tahallaan hiillostaa minua.. hyvää illan jatkoa! B)
  3. M

    mitenköhän terveellisiä energiajuomat on?

    voi kuule, lapseni cp-vammat tulee jostain muusta kuin energia juomasta" :D (ja tuoko oli idea kysymys) en ole myöskään edes harrastanut tätä kovinkaan pitkään. vasta viimesen raskauden jälkeen olen ruennut juomaan näitä juomia!! ja kireyteni johtuu siitä että olen todella ihmeissäni ihmisten...
  4. M

    mitenköhän terveellisiä energiajuomat on?

    kiitos vain kaikille vastauksista!! olette niin ihania.. :hug:
  5. M

    mitenköhän terveellisiä energiajuomat on?

    en ymmärrä miks joku haluaa polttaa tupakkaa, juoda viinaa, harrastaa akka seksia tai irtosuhteita!! mikä täällä on kukaan sanomaan mitä minä haluan tehdä tai juoda!! ja minun tehon juominen on vain sitä että silloin kun jaksan kaupasta ostaa niin ostan, eikä siihen aina ole rahaakaan! on tämä...
  6. M

    TEIN JOTAIN TODELLA TAIVAALLISTA!!

    itse ja mies tultiin ainakin täyteen jo kolmesta puikosta! onhan siinä lisänä muutakin kuin vain niitä puikkoja.. ja se seihän on vielä niin paksu että kyllä siinä syömistä riittä, päinvastoin kuin kaupan luttanoissa! :)
  7. M

    TEIN JOTAIN TODELLA TAIVAALLISTA!!

    ai, ei se mitään!! :) kyllä mää ihan aikuinen olen, saakai sitä joskus iloita, lueppa mun profiili. kato ei se elämä aina ole helppoa joten pienet elämän ilot ja onnistumiset tuo piristystä..
  8. M

    pizzaa tulossa

    oivoi! mä haluaisin kinkku-ananas-aurajuusto tai kepab-sipuli-jalopeno-paprika pizzan! mut ukkeli toiki just teho juomaa ja aakospussin! :p joten näillä sitten herkutellaan..
  9. M

    kuinka moni täälät kehtaa myöntää..

    en ole ikinä maistanut eikä ole tarviskaan, joten alkoholi ongelmainen en ole, muut juomat onki erikseen, limukat yms.. mut energiajuoma holisti olen :laugh: eli rakastan teho juomaa ja juon sitä joka päivä!!
  10. M

    Susanna Sievinen myynnissä huutiksessa!

    siis onko tota akkaa oikeasti joku huutanu??? :o
  11. M

    TEIN JOTAIN TODELLA TAIVAALLISTA!!

    taikka kuorrutat ne kananrintafilepalat maissiraksuissa ja paistat öljyssä.. tulee aivan sairaan hyviä. =)
  12. M

    TEIN JOTAIN TODELLA TAIVAALLISTA!!

    harmi että muita ei kiinnosta! tulin niin innoissani tstä kertomaan ni sit ketään ei kiinnosta! yhyy.. :/ :whistle: :D
  13. M

    mitenköhän terveellisiä energiajuomat on?

    minä rakastan yli kaiken olvin TEHO juomaa!:heart: se on oikeasti niin vastustamattoman hyvää ja raikasta että minä ja mieheni ostetaan sitä "melkein" joka päivä omat tölkit! joka ei tarkoita jokaa ikistä uutta päivää!! siihen jääkin meidän herkku juomat, meillä ei juoda alkoholia eikä ole...
  14. M

    TEIN JOTAIN TODELLA TAIVAALLISTA!!

    oikeasti en olisi uskonut että itse saa niin hyviä kalapuikkoja! niissä ei ole mitään jälkimakuja niinkuin kaupan kalapuikoissa! ne on myös todella meheviä ja rapeita..
  15. M

    kumpi laitetaan tilaukseen

    riippuu vähän lapsen huoneen tyylistä! jos on vähääkään romanttisempi/neitimäisempi sisustus ni ton ekan valitsisin! jos taas ei ole nii väliä sillä tyylillä ni sit ton toisen! :)
  16. M

    TEIN JOTAIN TODELLA TAIVAALLISTA!!

    :D :D hehe, huvittaa mun innostukseni!!
  17. M

    TEIN JOTAIN TODELLA TAIVAALLISTA!!

    siis oikeasti, tein itse eka kertaa kalapuikkoja ja en enää koskisikaan kaupan puikkoihin jos saisin valita. niistä tuli niin hyviä että tekis mieli nytkin mennä syömään niitä kermaviili kastikkeen kanssa. eli tein tavallisesta seistä, panin yhden annospalan puoliks, annoin sulaa sen verran...
  18. M

    Heiiii, mikä ihme mun mahassa on :o

    synnytys käynnistyy!! voin kuvitellakkin ton tunteen! =)
  19. M

    Millaiset verhot sopisi meille?

    jatkuu... ja sisustat huonetta sillä väripilkulla vaikka just verhoja, sohvatyynyjä yms.. kaikkee pientä! :)
  20. M

    Millaiset verhot sopisi meille?

    hommaa paneeliverhot jossa on kummallakin reunalla on mustat paneeliverhot ja niitten kaverina joku toisen värinen paneeliverho väripiristyksenä, lähdet vaikka lähellä tuota punaista mitä teillä on kattokruunussa! :wave: käytät niitä värejä mitä sinulla on jo siinä huoneessa ni ei tuu...

Yhteistyössä