Hakutulokset

  1. P

    Mitä maksaisitte palkkaa hoitajalle

    Olen päättänyt palkata kotiin hoitajan 3 lapselleni. Työtunteja tulis viikossa 25-30. En odota mitään kodinhoitoon liittyvää, vain lasten kanssa olemista. Nyt vaan mietin että mitä maksaa.. ???????
  2. P

    Jokos alettais laskemaan öitä BB:n alkuun ?

    :D :D :D kohta se taas alkaa.. ihanaa... :heart:
  3. P

    Moniko menossa DBTL:n ??

    :wave: :wave: :D elämäni ekaa kertaa ja ikää 28 :D
  4. P

    Mitä tarkoittaa lol?

    :/ tyhmänä kysyn? kai se jotain nettikieltä on , niinku esim irl, mut en tajuu... :xmas:
  5. P

    Onko muita kaltaisiani?

    Olen paljon parempi ihminen , kun saan aamulla noin puol tuntia OMAA AIKAA, olla hereillä ennen kuin toiset herää, mun ei tarvi puhua kellekkä ja saan juoda kahvini ihan rauhassa :) Ollaan reissuun lähdössä ja oli määrä herätä klo 8 , mut mä nousin jo seitsämän jälkeen jotta saan heräillä...
  6. P

    KHP

    Ärsyttää toi "KVG" jota tungetaan joka hiton aloitukseen , yleensä fiksusti harmaana.. Mä protestoin tota loppuunkulunutta hemmetin KVG:tä vastaan ja kannatan KHP:tä :D (kysykää-hei-palstalta) Sitähän varten tää on et täältä voi kysyy, ei aina tarvi olla usuttamassa Goooogleen porukkaa...
  7. P

    Heipä hei

    Yks vanhoista on nyt ihan uusi täällä :D Yritän sopeutua joukkoonne uudella nimimerkilläni. Mitäs tänne kuuluu? Eipä ole tullut käytyä vähään aikaan...

Yhteistyössä