Hakutulokset

  1. Punajuurinauris

    Laskeutumaton kives ja lääkäri aika huomen

    Junnu 9vee ja kieltämättä jännittää kun ei tiiä YHTÄÄN mitään kyseisestä ongelmasta. :(
  2. Punajuurinauris

    Lisäansioista kyssä..

    Jos on työkkärin järkkäämässä koulutuksessa ja saa koulutustukea,niin voiko tehä keikkaa esim.iltasella ettei opiskelu häiriinny mutta että sais hiukan lisäansioita? Vai meneekö koulutustuen rahat ihan sekasin? Kyselee nim. tyhymä ja kyllästyny paperisotiin :ashamed:
  3. Punajuurinauris

    Auttakkees ny vähäsen (päättämis onkelmia)

    Eli uutta ammattia miettimäs ollaan juu. Ihana kouluttaja setvi koko eilisen päivän mun kanssa näitä kaikkia eri vaihtoehtoja mitä on (mä kun olin/oon ainut siitä 15hengen porukasta kuka ei yhtään tiiä mitä työtä haluis tehä :ashamed: ) Noh,nyt sit päähän jäi pyörimään tälläset vaihtoehdot: A)...
  4. Punajuurinauris

    Yökoulua kolmos luokkalaisilla?

    Junnun koululta tuli viikko vihon mukana pieni viesti,että on yökoulua 16-17.10 ja sitten 20.10 alkaakin syysloma.Onko muilla ollut ja mitä siellä on tehty?Mitä lapset tykänneet? =)
  5. Punajuurinauris

    Mitähän kivaa kekkais illalle

    Koti-ilta tiedossa "puolikkaan" pesueen kera (2muksua kotona,2 isillä) ja mulla on synttärit. Tekis mieli illalla jotenkin "juhlistaa" tai tehä jotain pientä kivaa. Leffa ja herkut ei innosta,tullu liian tavallisiks vkl:n piristyksenä. Täytettyjä lettuja kuulemma tehään muksujen...
  6. Punajuurinauris

    Kumpikos teistä näyttää enempi ikäiseltään?

    Sinä vai miehesi? (kysely ikä juuh) :D Meillä mies ehdottomasti. Ollaanki varmaan tooosi huvittavan näkönen pari,kun mää jo valmiiks nuorempi ja näytänki vielä nuoremmalta (kasvot ja pieni koko,ei pukeutumiselta niinku moni vois ajatella et kiskon menemään ikiteini vaatteet päällä) Ilman...
  7. Punajuurinauris

    Pakko masentaa teijät..ja isäntä

    Että kylläpäs tulikin oikke taivaallisen hyvää omppupaistosta jota maisteltiin justiin vanilja jätskin kera :D :p Ja ellei isäntä pian saavu (soitti et piipahtaa kotona tauolla) niin mää kyllä syän ton lopun ihan ITTE :kieh: :laugh:
  8. Punajuurinauris

    Kukahan ihana haluis opettaa

    Mua kutomaan villasukkia ja lapasia? :p Tai no okei,voidaan aloittaa ihan perus iisistä kaulaliinastakin,kun mä oon kutonu viimeks..öö..peruskoulussa ja silloinki jäi toinen lapanen kesken. Meni multa ja opettajalta herneet nenään,kun mun kärsivällisyys riittäny :ashamed: Nymmä sit...
  9. Punajuurinauris

    Millanen ikä ero sulla ja miehelläs?

    Ja kauanko olette olleet kimpassa? Tuli tosta aiemmasta gallusta mieleen :D Meillä on 7,5vuotta ja isäntä vanhempi. Tällä hetkellä ollaan vasta rapian vuos oltu kimpassa josta reilu kk:s kihloissa,mutta alusta asti mulla ollu sellai jännä viilto perciissä,että tämä Se Oikia on :heart:
  10. Punajuurinauris

    Asbergerin syndrooma

    Onko muita joilla itellä tai perheessä? Mun isän puolelta tämäkin periytynyt (äetmuoreen sukuhan on aivan terve :D ) Koko suku testattiin ja naisilla todettiin,tosin eri asteisina mut kumminkin.
  11. Punajuurinauris

    Mitäs oireita keliaakiassa olikaan..

    Ja eihän se ollu periytyvää sorttia? Aattelin vaan,kun isän puolella suvusta sitä on ja mun maha on ollu aivan outo jo ties kuin kauan..Melkeen heti syönnin jälkeen mentävä tai pikemminkin juostava pa**lle ja siitäkin tulee ihan vauva ajat mieleen.. Ja toinen mitä ensin luulin endo...
  12. Punajuurinauris

    Tarttis erilaisia omppu-herkkujen ohjeita

    Anopin mökiltä tuli vähän liikaakin omppuja ja nyt kaipailisinkin erilaisia ohjeita mitä herkkuja sitä näistä leipois :p Ettei aina tuu sorruttua siihen tuttuun ja turvalliseen piirakkaan. Mites se omenapai nyt tehkiinkään,hukannu sen ohjeen :/
  13. Punajuurinauris

    Laskeutumaton kives (lapsella)

    Junnulla oli terkkarin tarkastus viime viikolla ja viestinä kotiin tuli,että on varannut ajan lääkäriin koska toinen kives ei ole laskeutunut. Mitä se niinkuin tarkkaan ottaen tarkoittaa?Tai miten vakavaa on? Tarkastuksesta ei oltu ilmoitettu etukäteen,ja jäikin harmittamaan vietävästi koska...
  14. Punajuurinauris

    Löytyiskö villiä veikkausta?

    Junnulle nousi torstaina hammaslekurin jälkeen taas kuume (38) ja lauantaina oli iho täynnä vitivalkoisia kutisevia läiskiä,isoimmat läiskät oli "mattona" ja tulikuumia.Päivystyksessä sai zyrtekin ja kortisooni tabletin ja lisäks rasvasivat kortisoonilla. Nyt eilen ilmestyi tulipunaisia ja...
  15. Punajuurinauris

    Voi kiasus mitä valokuvia mää löysin!! x)

    Vuodelta miekka ja kypärä..teini ajoilta,ihan kakara ajoilta jne jne Ja yhyres kuvas mää oon blondi!! Mää luulin,et oon onnistunu hävittää ne kaikki todisteet siitä ajasta :laugh: Nauran itteni täällä kipiäks :laugh:
  16. Punajuurinauris

    taas kuumetta =/

    Junnulla taas ihan ykskaks nous kuume melkein 39 asteeseen. Ei V**U :headwall: justhan tuo oli viime viikon korkeessa kuumeessa.Mitä hittoo tää on?? :o Tänää kävi hampilas,mut tuskin sieltä mitään kuumettaa saa :headwall:
  17. Punajuurinauris

    Oli miten oli,mut nyt mää rikon omia sääntöjäni

    Meinaan syödä aamupalani tässä koneen äärellä samalla ku huilaan silitys rumban välillä :kieh: Lakanat jo taisteltu,huh! Emmä muistanukkaan,et ykkösellä jo pelkästään on noin hirveesti noita printti paitoja..Tän siitä saa kun sairastaa eikä jaksanu viime viikolla mtn :laugh: Söis ja siirtyis...
  18. Punajuurinauris

    jee,mä pääsin haluamalleni työkkärin kurssille!!=)

    Perjantaina kävin haastattelus ja nyt tuli lippu lappu,että mut on valittu! Ne oli ne haastattelijat aika hmm..kireitä/tarkkoja ja mää yritin skarpata hammas särystä huolimatta ja olin aivan varma etten pääse,kun en jaksanut keskittyä ja "myydä" itteeni heille. Taiskohan tulla säälipisteillä tää...
  19. Punajuurinauris

    Huamenta

    Mitäs kivaa tänään keksitään? :whistle:
  20. Punajuurinauris

    Ei muuta kun rokki soimaan ja volkat kaakkoon

    Tää äiskä rupee nyt siivoon :kieh: :laugh: Josta tulikin mieleeni kysymys,siivootko musiikin kera vai ilman? Ja mikä on ehdoton suosikki siivous-musaksi? :D

Yhteistyössä