Hakutulokset

  1. T

    **Maalismasut 2009** syyskuussa

    Surullisena jätän tämän pinon, meidän pieni Viuhti ei jaksanutkaan pysyä kyydissä mukana. Olo on tyhjä ja surullinen, mutta onneksi on tuo ihana esikoinen, jonka vuoksi pitää jaksaa hymyillä kyynelten läpi.
  2. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Zoe-F, oo huoleti, ei todellakaan! :D Ai niin, ja toivottavasti tuo vuoto ei olis mitään vakavaa! :hug: Sen verran vielä noista synnytyksistä yms. että mun äidillä kaikki seitsemän kappaletta synnytyksiä on kuulemma olleet helppoja. Mulla poika syntyi noin 9 h:ssa, mutta synnytys oli...
  3. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Moikka mammat! Eipä oo hetkeen tullut kirjoiteltua mitään, mua alkoi sen verran ottaa aivoon eräs kirjoittelija. :ashamed: Noooo, jospa sitä taas vähän jotain, eihän tää nettijuttelu mitään maailman vakavinta ole. Viikot matelee, on taas vähän kurjaa olla loppukuisia (niinkuin...
  4. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Tervetuloa mukaan Elämänpuu! Mukavaa, kun muitakin loppukuisia tulee, eikä kaikki pomppaa tuonne huhtikuisiin :) Galluppeihin: Asuntoasiaan: Me ostettiin kesäkuun alussa tilava rivarikolmio, jossa asutaan niin kauan, kunnes tulee mun työn ja erikoistumisen takia "häätö" toiseen...
  5. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Huomenta mammat! Niskapoimu/-turvoke-ultran ajankohdasta ollut puhetta. Mulle sanoi KYSin äippäpolin apulaisylilääkäri (meniköhn tuo oikein? Muistaakseni on ap.yl.lääkäri) että kaikkein paras ajankohta np-uä:lle on viikkojen 9-11+6 välissä, jolloin otetaan (halutessa) myös tarkempi...
  6. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    :kieh: :kieh: :kieh: Nyt se känkkis onneks nukahti tonne pinnikseensä...
  7. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Kaa, mä en suoraan sanottuna muista! Oliskohan ollut, että Seitsemän veljestä-lankapaketissa tuli ohje, jota vähän sovelsin.... muistelisin näin. Ja tein tosiaan tositosi yksinkertaiset, eli ihan vaan x määrä silmukoita, x kierrosta joustinneuletta (1 o 1 n), sitten muutaman silmukan lisäys ja...
  8. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Voi huokaus, pojalla on känkkäränkkä-päivä ja ruoka ei maistu-päivä, ja mua väsyttää ja etoo ja tekis mieli vaan itkeä :'( Varmaan miehen vanhemmat (taas) arvaavat, missä mennään, eilen oltiin heillä käymässä. Pojastakin arvasivat ennenkuin oli tarkoitus julkistaa heille (ja muille lähimmille)...
  9. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Kaikkein ideaalisin aika np-ultralle on viikkojen 9-11+6 välillä, eli oikein ihanteellinen aika on sinulle tuo! Minä täällä hermostuneena odottelen omaa aikaani, jos ei ala kuulua, laitan yksityisellä alkuraskaus-uä:n ultranneelle lääkärille mailia, ettei vaan ole unohtanut asiaa. Uskoisin, että...
  10. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Argh että mua v*tuttaa - ihan kaikki!! :headwall: En ees ymmärrä miks, tai no, raskausoire kai tämäkin :D Ja väsyttää, väsyttää niin pirusti. |O
  11. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Huomenta maalismammat! Mulla tänään oireettomampi aamu ja heti kävi jännittämään, täytyy yrittää vaan uskoa, että kaikki ok. Odottelen aikaa KYSin äitipolille np-ultraan, toivottavasti tulis mahd. pian. Viimeksi kävin ihan just hilkulla, että kannatti myös tuo tarkempi veriseula (PAPP-A ja...
  12. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Huomenta! Mä en tajuu, miten voi kuvottaa monet hajut näin paljon! Mies teki eilen makaronilaatikkoa, joka löyhkäsi tosi inhottavalle! Muuten oireilu aika samanlaista kuin pojan aikaan, eli suht lievää ja hyvä niin, ei jaksais tuon pienen 8 kk vipeltäjän kanssa olla, jos olis tosi huono olo...
  13. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Ai niin, ei me sitte vielä viime yönä siirretykään poikaa omaan huoneeseensa - mä en raaskinu vielä! :ashamed: :snotty: No, me ostetaan tänne pimennysverho ja laitetaan ensin tätä huonetta vähän, niin jospa sitten. Viime yö oli suht rauhallinen, enkä nostanut tuttia suuhun kertaakaan. Kerran...
  14. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Cailin, suuret pahoitteluni :hug: Mulle on ilmaantunut ihan kamala hajuherkkyys, pojan kakkavaippaa vaihtaessa yököttää, pojan ruoat yököttää (varsinkin peruna-kukkakaali/peruna-parsakaali :$ ), juuston haju yököttää... muistan poikaa odottaessa, kun suudeltiin miehen kanssa, oli hän...
  15. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Voi hitsi, onnea Kaa mielettömän paljon :heart: :hug: Mä oon niin onnellinen teidän puolesta! Eiköhän nyt mene kaikki hyvin loppuun asti! Me on ajateltu nyt siirtää tuo poika nukkumaan omaan huoneeseensa. Ikää siis 8 kk ja yöt on rauhattomia, siis minä en saa nukuttua, kun poika ährää ja...
  16. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Kaa, mä pidän peukkuja!! Meetkö yksityiselle? Saako udella minne? (ei oo pakko vastata!) Mä kävin Cantissa, siellä kävin esikoisen aikaan np-uä:ssä.
  17. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Ihanteellinen RR olis tuo 120/75 mmHg nuorelle ihmiselle, mutta todella ei haittaa, jos on alhaisempi, JOS siitä ei ole hankalia oireita. Itselläni on aina ollut alhainen verenpaine, ja monesti tuppaa huippaamaan, kun nousen nopeasti ylös, mutta meneekin sitten nopeasti ohi :) Mä olen myös...
  18. T

    **Maalismasut 2009** elokuussa

    Minäkin voisin varovaisesti ilmottautua mukaan, kun eilen varhaisultrassa käyty ja kaikki vaikuttais olevan ok. Eli toista lasta odotellaan syntyväksi, arviotu LA tällä hetkellä 27.3.09 ja viikot nyt 6+6. Niskapoimu-uä:ssä sitten tarkentuu. Esikoinen syntynyt 12/07, eli ikäeroksi tulisi noin...

Yhteistyössä