Hakutulokset

  1. S

    Mikä muumimuki poistuu seuraavaksi valikoimista ja milloin?

    Siinäpä se oli, poijjalle kerään noita ja olisi kiva ostaa ennenkuin joutuvat trokareiden käsiin. :D
  2. S

    mitä hel**ttiä... Kokki kolmosen tyhmä kysymys

    siis aloin tekemään munavoita ja laitoin ne munat VAROVASTI kiehumaan. miks kolme viidestä halkesi ja nyt niistä tursui tuonne kattilaankin sitä sisältöä. Tuleeko niistä nyt enää edes syötäviä? :ashamed: :'(
  3. S

    Siis voi argh miten Fazer voi ärsyttää!!!!

    Ostin sellasen Dumle 3-mix pussin. Pussissa 4 (!) punaista, 6 violettia ja 17 (!) oranssia. En ollut ennen maistanu noita oransseja ja nehän olikin ihan kakkoja. Että ottaa pattiin, kun meni karkkipäivä piloille ja ukko sai suurimman osan munkin namuista. :kieh: :kieh: :headwall...
  4. S

    Lumilyhty arpa

    Voi helevetti, että olin T-Y-H-M-Ä. Ostin tuon modiiliarvan ja sit poistin sen viestin vahingossa... enhän mä nyt sit huomenna tiedä et mikä numero mulla siellä on... kun siinä viestissä luki, että ei voittoa tällä kertaa, mut oisinhan mä voinu jonain muuna päivänä sillä numerolla voittaa...
  5. S

    Ohhoh! Taisin syödä oman joulukalenterini vähän ennakkoon.

    Miten tässä joka vuosi käy näin? :ashamed: :laugh:
  6. S

    äitiyspäivärahahakemuksen muuttaminen?

    Apua kaipaisin... Laitoin äitiyspäivärahahakemukseeni että haluaisin aloittaa sen 30pvää ennen laskettua aikaa... nyt tilanne on muuttunut ja haluaisin aloittaa sen jon aiemmin, onkohan mahdollista vielä perua... Netissä tein hakemuksen ja päätöstä ei ole ainakaan vielä tehty.
  7. S

    Miten voi käräyttää ihmisen pimeistä töistä?

    Miten voi siis käräyttää ihmisen joka on vuosikaudet tehnyt pimeitä töitä ja nostanut samalla kaikkia valtion tukia? Millaiseen vastuuseen hän joutuu teoistaan? Tyypillä on ulosotossakin velkoja paljon. Hän on myös sanonut ettei aio penniäkään niitä velkoja koskaan lyhentää ja antaa...
  8. S

    Voiko olla alkavaa raskausmyrkytystä?

    Viikkoja kasassa 26+4, paino on noussut nyt kahdessa ja puolessa viikossa neljä kiloa :o en ole muuttanut mitenkään ruokatottumuksiani, päätä jomottelee päivittäin, verenpaineesta ei tietoa. mietin, että tohdinko soittaa neuvolahoitajalle huomenna jotain lisätarkastusaikaa, kun seuraava...
  9. S

    Kauanko kestää iittalashopin toimitus keskimäärin?

    Tilasin sunnuntaina sieltä vähän lahjoja verkkomaksulla ja mietin ehtisivätkö täksi viikonlopuksi, niin saisin kylään viemisiksi sieltä jonkun kivan tuliaisen? Oli kyllä huipputarjouksia siellä mm. niistä avanti-kattiloista. :heart:
  10. S

    Lotto

    Kertokaas tyhmälle, mies oli ottanut Järjestelmä 10 porukan lotossa. nyt siinä oli sitten neljä oikein. Tuleeko siitä nyt sit jotenkin enemään kuin normaalisti. joo, oon tyhmä :laugh:
  11. S

    Mistähän sais tilattuu kanavatöitä?

    Aika alkaa käydä pitkäksi ja mietin kanavatöitä seurakseni. Onko kellään tietoa mistä saisi tilattua suht edullisesti netistä? :hug:
  12. S

    ohhoh, tainnu ruoka maistua....

    4päivässä noussut paino tasan kaks kiloa... Miten voi olla ees mahollista kun ei ees turvota mitenkään järkyttävästi :o :/
  13. S

    Sairasloma ja työtön

    Kirjoittavatko raskaana olevalle sairauslomaa vaikka työsuhde loppui juuri.... Mulla on selkäkipuja ja supistuksia vai tuleeko rahat nyt sitten liitolta eikä kelalta....? Mietin vaan, että saako työtön hakea sairauslomaa, kun en varmaan sais enää työkkärinkään kautta mitään työtä, nyt 24.vko...
  14. S

    Mitä helvettiä tää on?!?!?

    tuli puol tuntii sit töistä ja multa puutui vasemman käden etusormi ja peukalo, ne on myös vähän turvoksissa. Ei kai tää voi olla mikään raskausmyrkytysoire...?
  15. S

    Kalliimmat joululahjavinkit-pino

    Onko täällä muita, jotka tykkäävät lahjoa läheisiään hiemaan kalliimmilla ja laadukkaimmilla lahjoilla? Tuntuu, että kaikki ostavat edullista jne lahjaksi.... Itse kyllä kävelen esim. pentikille ja ostan sieltä sen kummemmin hintaa katsomatta. Jouluna on mielestäni lupa tuhlata kunnolla...
  16. S

    Saisikohan tuolla luovutetaan palstalla...

    tarjota noita nicorettelaastareita ja tabletteja... kun meillä jäi ne käyttämättä mitä osteltiin silloin kun tupakanpoltto lopetettiin ja kukaan lähipiirissä ei tarvitse.... Ei kehtais ihan vaan apteekkiin palautettavaksikaan viedä, kun ne ihan kalliitakin on? :wave:
  17. S

    RoKKia ja RytKettä- pino perjantai-iltaan

    Noniin rokin ystävät, kerätään tähän niin uutta kuin vanhempaakin settiä. MAKS. 2linkkiä/viesti http://www.youtube.com/watch?v=biA0dh23FYY
  18. S

    Kerta kuvia kissoista, niin mitäs nimiä teidän kissoilla on?

    myös hellyttely nimet mukaan...!! Meillä löytyy Timon alias Tamburiini, Porlo, Porlottaja, Äiti, Ukkomies, Timpuri, Tamppaaja, Uffe, Herra Huttunen,Gomez... ja varmaan kun lähetän tän viestin tulee miljoona muutakin mieleen Pumba alias Pumppi, Pumbastiina, Pallo...
  19. S

    Naminaminami lakritsaa...

    Ihanaa metrilakua iso pussillinen. Kyllä markkinat on mukavia.
  20. S

    Voikohan toksoplasmoosi aiheuttaa supistuksia?

    Aloin tuossa miettimään kun luin tuota hysteeristä Subway-ketjua, että voisikohan toksoplasmoositartunta aiheuttaa nämä kipeät supistukset. Mulla siis 20.vko menossa ja oon nyt saikulla..Ei tullut mieleen kysellä tuollaista neuvolassa kun maanantaina kävin. Kolme kissaa löytyy ja kyllähän ne...

Yhteistyössä