Hakutulokset

  1. M

    Hormoonikierukka ja turvotus!

    MInä otin mirenan kesällä. Siitä lähtien litteähkö vatsani on iltaisin ja vähän muulloinkin ollut kuin kuudennella kuulla olevan raskausvatsa.... En ole muuttanut liikunnan määrää saati sitten ruokailutapoja, jos johonkin niin parempaan suuntaan vain :) Mutta tuo turvotus on perseestä.
  2. M

    Raksavitsit??

    Tietäisikö kukaan vitsejä rakennustyömiehistä/rakennustyömaista? Tuttava valmistuu kyseiselle alalle ja hauska kortti haluttais tehhä.
  3. M

    2-vuotiaan puheenkehitys, tai sen puute

    Ei tarkoitus olla sinua kohtaa syyttävä tuosta terapian häpeämisestä, vaikka se siltä saattoi vaikuttaakin :) Mutta kyllä minäkin olen sitä mieltä ettei sinun tarvitse huolissasi olla vielä. Puolessa vuodessa ehtii kuitenkin tapahtua vaikka mitä, ja jos ei tapahdu, niin sitten menette sinne...
  4. M

    2-vuotiaan puheenkehitys, tai sen puute

    Minä taas en ymmärrä, että miksi osa porukkaa on sitä mieltä, että se puheterapia on jotenkin huono/hävettävä asia. Jos sille on tarve, niin suosittelen sinne menoa. Minun poika aloitti 2,5vuotiaana käymään siellä (ei puhunut sanaakaan), ja todellakin odottaa edelleen käyntejä intoa puhkuen...
  5. M

    Perheelliset opiskelijat hoi! Mulla olis kysyttävää..

    Eli siis kyllä, kyllä olen sitä mieltä että minunkin kuuluisi saada 200e asumisLISÄÄ, vaikka mies käy töissä. Yhtälailla lapsettomankin opiskelijan puoliso voi käydä töissä.
  6. M

    Perheelliset opiskelijat hoi! Mulla olis kysyttävää..

    Tilanne sinulla lienee hivenen erilainen kuin monilla muilla. Sinulla on vapaapäiviä ilmeisestikin keskellä viikkoa,sehän vie vähemmän aikaa kuin täysipäiväinen opiskelu + työt. Ei siis millään pahalla. Ja tosiaan, kuten muutamat ovatkin jo selventäneet, tosiaan tarkoitin sitä että miksi...
  7. M

    Perheelliset opiskelijat hoi! Mulla olis kysyttävää..

    Joo, niin se minäkin päätin että ensi vuodeksi haen jo opintolainaa, ei tästä tule mitään. Opinnot tiukentuvat, enkä pysty sit samalla enää käymään töissä jos meinaan lapsianikin nähdä. Tällä hetkellä olen pystynyt satunnaisesti lauantaisin käymään töissä pakon sanelemista syistä (=ruokarahat).
  8. M

    Onkos palstalaisten autot toimineet pakkasella?

    -00 opel astra käynnistynyt (tähän mennessä, koputan siis puuta) tosi hyvin kelillä kuin kelillä. tosin lämmityksessä on yleensä aina ennen lähtöä. Kerran oli ilmeisesti sen verran jäätynyt (?) pidemmässä ajossa, että moottorin häiriövalomikälie syttyi loppumatkan ajaksi palamaan. Sen jälkeen ei...
  9. M

    Perheelliset opiskelijat hoi! Mulla olis kysyttävää..

    Näin se on. Minä opiskelen, mies töissä, lapset hoidossa. Minun tuloni on opintotukea reilu 200e/kk, lapsilisä 219e/kk, yleinen asumistuki 80e/kk. Jippii!! Ihanaa ajatella, että lapseton opiskelija saisi yleisen asumistuen sijasta asumislisää, joka olisi yli 200e/kk!! Miksi perheellinen ei saa...
  10. M

    Pastaväri värjää kielen?

    Ajattelin kokeilla (sinistä) pastaväriä kermavaahdon värjäykseen. Värjäys onnistui kivasti, MUTTA kermavaahto jättää kielen, ihon ja joka paikan siniseksi. Miten ihmeessä sen saa pois? Ei varmaan kehtaa vieraille tarjota pastavärillä värjättyä kakkua, jos sen jälkeen kaikilla on suu sinisenä...
  11. M

    Nimikoitteko lastenne sisävaatteetkin pk:ta varten? :)

    Kyllä. Eikös niin kuulukin tehdä...? Tosin minun lapset ovat vasta toista viikkoa hoidossa.
  12. M

    3v synttäri tarjoilut. Mitä mieltä? :)

    Kiitos mielipiteistä :) Kaikkiahan ei aina voi miellyttää, mutta mulla onkin vielä pari viikkoa aikaa kehitellä ideoita. Etenkin tuo lasten huomioiminen joillain naposteltavilla oli erityisen hyvä idea, vaikka lapsia ei paljoa tulekaan. Ihan mielenkiinnosta, onko joidenkin kolme...
  13. M

    3v synttäri tarjoilut. Mitä mieltä? :)

    -peltikakku, kolme kerrosta, kakkukuva -iso voileipäkakku -itse tehtyjä suklaahippu keksejä -dallaspullia -pasteijoita juomana tee, kahvi ja limu/mehu. Miltä kuulostaa? :) Parannusehdotuksia otetaan vastaan.
  14. M

    Viisuri poistettu, mitä hyvää vois syödä? :D

    Mie söin viisurileikkauksien jälkeen illalla currynuudeleita silputtuna silputun kanan kanssa.. :D Nyt yhdistelmä etoo, tulee ne kivut ja verenmaku mieleen.
  15. M

    Puhukaapas mulle järkeä! Koirista...

    Koirat kuolaa, haukkuu ja haisee (koiralta) :saint:
  16. M

    Kohta pitää mennä töihin ja haluaisin olla lasten kanssa kotona :(. Harmittaa, itkettää...

    Meillä muuten sama tilanne, paitsi että minun pitää jatkaa opinnot loppuun tammikuussa. Lapsia on kaksi, ens kuussa kolme täyttävä ja 1v8kk oleva lapsonen. Meidän vanhemmalla lapsella on puheenkehityksen viivästymä, niin siinä yksi syy lisää, miksi huolestuttaa lasten hoidossa pärjääminen...
  17. M

    Miten teillä edettäisiin jos tämä sattuisi teidän perheessä

    Vaikea kuvitella tilannetta, kun mieheni on tyystin erilainen. Jos kuitenkin jotain tuollaista tapahtuisi, uskoisin ettei "jatkotoimenpiteitä" tarvittaisi, kun mies olisi niin häntä koipien välissä...
  18. M

    Joulukalenterista (pitäisikö tehdä reklamaation?)

    Minun mielestä ei kannata tehdä, kun tod.näköisesti suklaat ovat liikkuneet paikoiltaan vasta oston jälkeen...
  19. M

    Viisaudenhampaan poisto kirurgisesti - kokemuksia?

    Mulla on nyt molemmilta puolilta ala viisurit leikattu. Viimeisin eilen. Molemmat kasvoi poikittain ja eka oli hermon päällä, toka vieressä. Ensimmäinen operaatio oli aivan kamala (lohduttavaa kuulla), mutta kauheaksi sen teki lähinnä se pelko. Vapisin koko ajan. Hammas ei meinannun millään...

Yhteistyössä