Hakutulokset

  1. B

    G: Ammattisi ja miehesi ammatti

    floristi minä ja konekuski mies
  2. B

    potra poika tuli

    enpäs ole kerinnyt kertomaan, että pojan pökäsin- 54,5cm ja 4030g :heart:
  3. B

    Onko oravat äkäisiä?

    eipä meidän pihan oravat ainakaan päälle tuu, juoksee vaan karkuun :D
  4. B

    Onko täällä ketään PELLOSTA??

    oltiin lomamatkala siellä pari yötä ja pieni kylähän se on...kauppa, kirjsti kunnantalo ja joku kirppis tais olla...en kyllä muuttas ellei ois duunia, pieniä paikkoja vastaan ei oo mitään, enkä paras vastaamaan kun vaan käyny...
  5. B

    Kuinka usein antaisitte 9kk vauvan hoitoon yöksi isovanhemmilleen?

    satunnaisesti...varsinkin jos itse kaipaisin unta tms...
  6. B

    Onko ollut jo tänään rv pino?=)

    40+3...syntyisipä jo pian |O
  7. B

    yliaika kontrolli

    varauduttavasiis kaikkeen...mies saapi jäähä tytön kanssa odotustilaan, jos otetaan sisälle saapi viedä mummolaan hoitoon ja tulla perästä...kiitti teille
  8. B

    MIES PAHOINPITELEE LASTEN NÄHDEN!

    en katsoisi tuollaista miestä!heitä pihalle, mitä jos suttuu lapsiin ja käy niihinkin käsiksi tai laittaa sut sairaalakuntoon???
  9. B

    yliaika kontrolli

    parempi ois vissiin jättää esikko hoitoon kerran on sisätukimukset ja kaikki?
  10. B

    yliaika kontrolli

    Mitäs siellä tehdänkään,päätetäänkö myös mahdollisesta käynnistyksestä?semmonen ois ensviikolla mikäli ei mitään tapahdu aiemmin...
  11. B

    mitkä ovat hyviä aamuja maanantain lisäksi tehdä -50% löytöjä ruokakaupasta?

    meilläpäin kannattaa tsekata joka aamu/ilta alet jos niitä jahtaa
  12. B

    kuinka tärkeenä pidät että 3-vuotiaalla on ikäistään seuraa...?

    tässä tulee sitten tuo rahakysymys vastaan...ei oo ilmasta pitää päiväkodissa lasta...ja sitten vielä ne kuljetukset kun ei ihan naapurissa oo päiväkotia...
  13. B

    kuinka tärkeenä pidät että 3-vuotiaalla on ikäistään seuraa...?

    juu perhekerhossa ollaan, tammikuussa alottaa kertaviikkoon ilman äitiä, täällä vaaditaan että on täyttäny kolme ennen kun voi alottaa...ja meillä täytetään marraskuun lopussa just ennen joululomia.toivottavasti tykkäis!tulee itelleen niin suru kun näkee miten toinen ulkona tympiintyy ja käy...
  14. B

    Hyväksytkö uskottomuuden jossain tilanteessa?

    en hyväksy...minusta suuteleminenkin on pettämistä, ja jos näin kävisi niin mies lähtis..se on vaan pieni askel seuraavaan vaiheseen...ja tuntuis hiton pahalta :'(
  15. B

    kuinka tärkeenä pidät että 3-vuotiaalla on ikäistään seuraa...?

    Mietin vaan kun meijän lähistöllä tätä ikäluokkaa on aika vähän, että pitäisköhön hakeutua kauemmas leikkikentille...siis kunhan oon eka synnyttänny ku näin viimesillään se on aikasta hankalaa kävellä eri puolelle kylää... kerta viikkoon ollaan käyty kerhossa ja satunnaisesti pari kertaa...
  16. B

    G: Montako tuntia nukutte yössä ja riittääkö se teille?

    8-9 tuntia menee jokayö heitämällä ja suht pirtee oon aamuisin et sen minä taidan tarvita!
  17. B

    Kerhossa/tarhassa "hukkuneet" vaatteet G:

    meillä tytöllä vaihtu housut...vaihettiin takaisin, mutta väärät sain takaisin...yritin vaihtaa jo toistamiseen niin eipä onnistunu!sain siis uusien tilalle kulahtanneet, mutta kai ne meni tarpeeseen toisessa perheessä ku tollai valehtilivat oikeet muka palauttaneensa...
  18. B

    menin synnärille ja...supistukset loppui ku seinään

    meiläpäin ei suostuta kännistykseen ennen kuin on reilustiyli...toisaalta, haluan että syntyiskin omalla painollaan...mutta apu otetaan vastaan jollei ala kuulua!
  19. B

    Syötkö itse aamupalan ensin vai lapset?

    porukassa yritetään syyä :flower:

Yhteistyössä