Hakutulokset

  1. S

    Inseminaatio tilastointia

    kp 15/28 / juuri puhjennut / 9mm / luomu / 1. inssi / ei (simpat surkeita)
  2. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Aika monella vaikuttaa paino vähän jumittavan eli joko pysyy samassa tai putoaa vain hitaasti. Aina väliin niin käy. Niin kauan kuin suunta ei ole ylöspäin, on se kai hyvä asia. Mulla nimittäin on viikossa tullut 400g lisää, vaikka kuinka olen yrittänyt noudattaa terveellistä elämää: olen syönyt...
  3. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Hei pitkästä aikaa. Täällähän on monia negatiivisia uutisia, mikäs sen parempi tässä tapauksessa. Lykkyä pyttyyn kaikille onnistuneille. Tuossa ihan ketjun alussa kirjoittelin ja silloin oli ajatuksissa, että pudottaisin painoa jouluun mennessä. No, lisäähän sitä tuli ja niin paljon, että...
  4. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Onneksi olkoon hyvästä saavutuksesta, annekristiina! Terry, kyllä mekin jo ens viikolla, eikös vaan, näytetä ihan toisenlaisia lukemia ;) Inia, mulle tuli hoitojen aikana joku viis kiloa, kun yritin ottaa rauhallisesti liikunnan kanssa eli ei mitään riehumisia yms. Loput kilot tulivat kai...
  5. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Voi kun mukavaa, että olette tännekin ehtineet pistää viestiä. Ymmärrän kyllä, että kuumeilussa ajatukset tahtovat kääntyä sinne kuumeilun puolelle. Enhän sitä minäkään ole kokonaan pystynyt päästämään irti toiveesta, vaikka pitäisi. Kyllä tässä on kaikenmoiset vippaskonstit edelleen käytössä...
  6. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Kuulostaa tosi hyvältä, Mousse. Sähän oot jo ihan loppumetreillä. Joo, Inia, kyllä tää on vaikeaa. Ostin just sellasen hianon puntarin, jolla voi mitata kaikenlaiset rasvaprosentit ja muut sellaset. Punnitsin ja se näytti ihan järkkylukemia. Painokin oli pari kiloa enemmän kuin mun vanhalla...
  7. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Pienen iltapalan jälkeen on aika lähteä lenkille, ihan kävelemään ei juoksemaan, ehkä joskus myöhemmässä vaiheessa. Oon yrittäny vähentää hiilareita. Miten vaikeaa se onkaan! Tänäänkin on tullut mussutettua peräti kolme leipää ja yksi pikkupulla. Huomenna jos yrittäis jättää pullan pois ja...
  8. S

    Laihis vauvakuumeen tueksi

    Hei pitkästä aikaa Kuumeilin tuolla 40+ -ketjussa joskus viime keväänä, mutta hoitojen epäonnistuttua jätin sen. Kuumeilusta en tiedä, koska jos jotain tuloksia halajaisi, niin miestä pitäis vaihtaa. No mutta tähän ketjuun voisin kuitenkin liittyä karistamaan noita hoitojen aikana saatuja...
  9. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Ei päästy siirtoon. Olo on toivoton. Jätän kuumeilun toistaiseksi, joten minut voi poistaa listalta. Kiitos kaikille kannustamisesta ja parempaa onnea teille, naiset!
  10. S

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Poistin itseni listalta. Ei päästy siirtoon eikä välttämättä jatketa, joten ei ehkä onnistuta myöhemminkään. Parempaa onnea kaikille muille!
  11. S

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, pvmt furutemami..........................icsi/2.pas.....kesäkuun alku Rouva B.................VL.............ivf (p)............9.6. Sarma...................VL..............ivf...............9.6...
  12. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Kiitos Päikki kannustuksesta. Samoin myös muille. Soittelin tänään ja sain vähän huonoja uutisia eli yksi kolmesta oli jäänyt ihmettelemään ja pudonnut kelkasta saman tein. Kaksi hedelmöittynyttä, jakautumisesta ei vielä tiedä. Huomenna sitten saadaan tietää. Taas ajatukset pyörii kovasti...
  13. S

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Nupulle kasoittain onnea matkaan! Onni olkoon myötä ja tarrasukkia roppakaupalla. Sarinalla piinaavat viimeiset päivät käsillä. Puuuuh-puuuh-puhureita! Kaikillehan mitään oireita ei tule, joten ei sitä tiedä.... Tatyana, tervetuloa ja kiinnittymisnippailuja samoin kuin Tirlittanillekin...
  14. S

    40+ so what! (vol. 4)

    oivikille lohtuhalit, jos tilanne pysyy ennallaan. On se kyllä raastaaa, ettei sitten millään onnista. Ajatelkaas naiset, miten paljon piinaavia hetkiä on maaliman sivu vietetty sen vuoksi, että on tultu raskaaksi tai pelätty raskautta, kun se ei ole ollut tarkoitus. Jotenkin tuntuvat asiat...
  15. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Voi miten surullista Matsalu. Eivät riitä sanat kertomaan, miten pahoillani olen.
  16. S

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Huuuurrrrrjan paljon onnea Nuppu! :flower: Myös Sarmalle ja Rouva B:lle onnittelut mahtavasta saaliista. Kyllä niistä nyt muutama hyvä varmasti löytyy, jos ei sitten montakin. Tirlittanille oikein erikeepperiä liimaksi, jotta tarttuu se yksi kiinni. ON Huomista punktiota odotellessa...
  17. S

    40+ so what! (vol. 4)

    Tirulii, iiiihanaaa ja sylin täydeltä onnenhetkiä odotuksen ajaksi! Voi, oivikki, toivon kovasti metsästysonnea, löytyköön se hukassa oleva ovis nyt heti. Sitä tosiaan voi testata parikin kertaa päivässä, jos tuntuu siltä. Itsekin olen sen joskus tehnyt. Mur-murille kiihkeitä lemmenhetkiä...
  18. S

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Pistin listalle oman punktiopvm:n ja samalla Rouva B:n ja Sarman, muita en huomannut. En tiedä, oliko tarkoitus laittaa punkito- vai siirtopvm tuohon kohtaan, mutta laitoin sinne siis punktiopvm:n. Sarinalle hurrrrrjasti tarrasukkia! Tuolla yhdessä ketjussa on keskusteltu siitä, että kyllä...
  19. S

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    KESÄKAUDEN YRITTÄJÄT nm......hoitopaikka.....hoito (lyhyt/pitkä )....punktio+Siirto, pvmt furutemami..........................icsi/2.pas.....kesäkuun alku Tirlittan1968..........VL.............ivf (p)...........vko23-24 Rouva B.................VL.............ivf (p)............9.6...
  20. S

    ¤ Kesän 09 ivf/ivm/icsi/pas ¤

    Rouva B:lle oikein mukavia synttärihetkiä! Siinä punktiossa on tosiaan aikamoiset kipulääkkeet kehissä, joten voi hyvinkin olla, ettei tunne juuri mitään. Minä ainakaan en ole tuntenut eli kipulääkkeet vaikuttivat tosi hyvin. Se on kuitenkin hyvin yksilöllistä ja vielä eri kerrat samalla...

Yhteistyössä