Hakutulokset

  1. S

    keskutelupalsta avautuu

    Heissan tässä teille linkki sivut avautu tänään laitan sen tänne ,kun en kerhon sivuille päässyt mjos joku viisas saa ne avautumaan ,niin lisää sinne. www,mtv3.fi/uutiset/blogit/epikriisi sivut ovat auki heinäkuun loppuun saakka.
  2. S

    www.mtkl.fi vetoomus

    Laittakaahan puskaradiot toimimaan ja kertokaa ystävillenne ja tutuillenne tästä vetoomuksesta ,lisää nimiä kasaan .Paljon on saatu ,mutta nälkä kasvaa syödessä. :hug: :laugh:
  3. S

    www.mtkl.fi vetoomus

    onpa mukava kuulla ,että joku uskaltaa sanoa samaa ,hyvä kyllä se tästä ,jospa niitä nimiä saatas tarpeeksi ,ettei herrat meitä jalkoihin polje. :hug:
  4. S

    www.mtkl.fi vetoomus

    Nostanpa taas ketjua ylemmäksi ,toivottavasti joku huomaa tämänkin olemassa olon. :laugh: :ashamed: :snotty: ;) :o :xmas:
  5. S

    NOSTO torstain piristys,joko kiinnostaa

    hei !Ottaakaa kantaa asiaan. http://www.mtkl.fi/liiton_toiminta/vaikuttamistoiminta/vetoomus/ Laittakaa nimi listaan. Jos kiinnostaa nimien keräys listoihin ,niin ottakaa minuun yhteys. Osoite profiilissa. Laittakaa paikkakunta ja nimi ja osoite , :heart: :heart: En tiedä saako...
  6. S

    Keksittekö tekosyitä, jos ette halua tehdä jotain?

    Enpä pahemmin keksi syitä,kun laiskottaa niin en silloin tee mitään. Mitä nyt vähän kirjoittelen palstalle. :whistle:
  7. S

    Moikka vaan!

    Voe tokkiisa ,en tosiaan kovin kaukana ole ollut,poissa vain tältä palstalta,otin aikalisän. :laugh:
  8. S

    Moikka vaan!

    Terveisiä maailmalta ,aattelin kuikata mitä täällä tapahtuu,onko samat kujeet ,kuin ennenkin.
  9. S

    Mitä teette tänään???

    Kävin hiihtämässä,kun oli niin mainio ilma,nyt kai pitää roikkua tietsikan kimpussa. :D
  10. S

    Ketjut jumittaa, mainokset välissä ehkä huonoin idea ikinä! Uusi palsta haussa!

    Moikka taas ,vai palstat jumii ,tulin kuikkaamaan ,kuinka täällä jaksellaan ,olen ollut toisilla palstoilla kokeeksi,mutta saa nähdä kaunko viihdyn kyläilemässä. Lähden pois ,kun jumii hyvää jatkoa! :laugh:
  11. S

    Hyvää ystävänpäivää :)

    Hyvää ystävänpäivää! Ojenna käsi, olen ystäväsi. Kerro huolesi, olen tukenasi. :flower:
  12. S

    Mitäs teille kaikille kuuluu tänään?

    Mikäs tässä ollessa lämpimässä ja tietokonekin pelaa,eilen oli koko päivän netti poikki.Syötiin ja käytiin kaupassa ja juotiin päiväkahvit munkin kera ja nyt koneella istuksin ja laiskottelen. :p
  13. S

    **SVT-rytmihäiriö (sydämen tiheälyöntisyyskohtaukset)**

    Minulla oli tuo verpamill lääke alentamaan verenpainettá,sydän humputteli lyödä 100 melkein aina.Nyt on beetasalpaajat joku bisoprolol, se on auttanut sydän ei jympytä niin paljon,mutta jos olen väsynyt ja juon paljon kahvia silloin taas temppuilee,välillä on sellaisia muljahduksia ne ovat...
  14. S

    Masennustesti

    Ohoh sinäpä pisteet nappasit.Minä en laskenut ,kun luin vain testin tuloksen,jotain 16 pisteen luokkaa minulla. :ashamed:
  15. S

    Masennustesti

    Lievästi masentunut.Muista levätä. :$ :ashamed:
  16. S

    ON se nyt helvetin kumma, kun saa paskaa niskaan koska tahtoo jatkaa miehen kanssa

    Tee niinkuin sinusta parhaalta,en syytä sinua mistään.Jos haluat jatkaa miehesi kanssa yhteiseloa,niin jatka vaan.Ei se ole muiden asia sitä päättää. ;)
  17. S

    VHV-pino

    Anteeksi pyyhitäänkö pois ,en tiennyt.
  18. S

    VHV-pino

    Näin unta ,kun piti annostella jälkiruokia kuppeihin ja laittaa ne sitten potilaille menemään.Tuli kauhee ryysis kippoja linjasto täynnä,enkä millään kerinnä ahtaa niitä tarjottimille ja sitten potilasvaunuihin.Aamulla oli tosi väsynyt olo.Että tämmöstä. :snotty:
  19. S

    Jos saisin vastausta niin aloitetaan uusi ketju, all inclusive

    Jos se on ilmaista käydä ovella eka kerta ilmaiseksi ja seuraavat käynnit maksaa. :laugh:

Yhteistyössä