Hakutulokset

  1. P

    halaus ketju.

  2. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    negatiivista näytti mut laitto samantien uuden lähetteen viikon päähän. Sano että voin silti olla raskaana oireista päätellen. Veikkas että on ollu jotain heittoa ja siks ei välttämättä vielä näkyiskään. Jos on sittenki vielä nega niin sit pitää kuulemma jo mennä tarkempiin tutkimuksiin...
  3. P

    Kuinka kypsä olet?

    30v.. ikää oikeasti 24 :D
  4. P

    Eikö teillä ikinä ole kriisejä perhessä?

    olen aika uusi täällä, mutta hieman jo ehtinyt seuraamaan. Yritä olla välittämättä muiden mielipiteistä, sulla on kuitenki paljon kannustajiakin, vai mitä :) sanoo täällä mitä tahansa, niin aina löytyy niitä jotka mollaa :hug: enempää en lähde kommentoimaan, koska en tiedä kenenkään...
  5. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    kävin jo aamulla aikaisin kokeessa mut jostain syystä en saa tuloksia ku vasta maanantaina.. et siihen asti odotellaan..
  6. P

    Missäs miehenne nyt on?

    mun vieressä :heart:
  7. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    ei ne verikokeesta sitä tee vielä tässä vaiheessa kuulemma. mut pissaamassa kävin :D maanantaina tulokset sit..
  8. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    teitkö tänään sen keskiviikkotestin ;)
  9. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    jep, palataan taas :)
  10. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    öitä, toivottavasti sun menkat alkaa pian, jos et kerta raskaana ole. mut voihan sen tarkastuttaa viel labrassa? ;)
  11. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    juuh, mut nyt taitaaki olla taas nukkumaanmenoaika.. aamulla seittemäks töihin :|
  12. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    oon muute huomannu että sitä välillä puhuu noin.. "olis kiva tehdä toinen sit niin ettei tulis kovin suuri ikäero".. vaikka kyllä sitä tietää et ei niitä niin vaan tehdä. Ei vaan aina valitse oikeita sanoja ja joku vetää siitä hernee nenään :o
  13. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    aa, sä haaveilet jo kolmannestaki ;) ku sais edes sen yhden :ashamed:
  14. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    ei vaan olis hääviä käyttää aina kortsua :|
  15. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    sit voi tulla hirmusesti vauvoja :whistle:
  16. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    tai sit oot raskaana kera mielialavaihteluiden :laugh:
  17. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    mun pitää melkein viikko viel jännätä :kieh: jos käy niin etten oo raskaana niin sit menee kyl hermot jos ei menkat ala!
  18. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    vajaa viikon.. pieni mahdollisuus ettei mahdollinen raskaus olis vielä näkynytkään.. jos on ollu jotain heittoa..
  19. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    juu oon tehny pari.. toisen tein hätäpäissäni jo sillo ku oli päivän myöhässä :laugh: toisen siitä vähän myöhemmin.. saa nähdä miten tässä käy.. onneks se terkkari on ihana persoona ja kannusti kovasti taas :D
  20. P

    kauan menkkojen pitää olla myöhässä

    mä en malta odottaa maanantaihin että saan testin tulokset |O

Yhteistyössä