Hakutulokset

  1. E

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Nyt olisi uusi kierto alkanut, mutta saattaa jäädä yritykset tästäkin. Sellaisia lääkärijuttuja edessä, jotka pitää tehdä ennen raskautta. Mutta katsotaan... Joka tapauksessa piti kommentoida tuota synnytysasiaa. Minä olen syöksysynnyttäjä ja se olisikin aika jännää sitten odotella h-hetkeä...
  2. E

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Ajatus oli, että jos vielä neljäs niin sitten ihan vaan tulee jos on tullakseen eikä mitään stressiä tai päivien laskemista... No eihän se noin tällä emännällä koskaan mene! Tilasin nimittäin jo raskaustestejä!! Ihan älytöntä :) Joo, eiköhän se yritys ensi kierrosta ala, kunhan nyt menkat...
  3. E

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Mitäpä kuuluu? No ainakin sitä, että harmittaa edelleen, kun jäi saumat käyttämättä :D Mutta silti edelleen myös sitä samaa mitä ilmeisesti monelle muulle neljännestä haaveilijalle eli epävarmuutta suunnitelman järkevyydestä. Hassua muuten Päärynärouva, että ollaan aika samoilla...
  4. E

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Pakko tulla jakamaan harmitus... Ajattelin jo, että olkoon kilot. Viime raskaus meni hyvin ja nyt on vain pari enemmän enkä todella ole ainoa ylipainoinen odottaja eikä minulla ole muuta perussairautta tms. Niinpä olen miestä pehmitellyt asialla urakalla, mutta mulla menikin itselläni ns...
  5. E

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Päärynärouva tiedän niin tunteen, kun toiveet korkealla testaa negan. Äh. Jospa pikku toivonhippunen kuitenkin olisi ja vielä iloksi kääntyisi. Mut jos ei niin sitten seuraavassa kierrossa! Minulla venyi jostain syystä kierto tässä kuussa ja vaikkei vauvaa vielä edes yritetä, toivo heräsi...
  6. E

    Neljättä kuumeilevat kevät ja kesä 2014

    Heipähei piiitkästä aikaa! Vauvakuume heijaa edestakaisin, välillä enemmän kuumetta ja välillä elämä viisihenkisenä perheenä tuntuu oikein sopivalta. Voinette arvata, että nyt kuume on korkeammalla, kun täällä taas palloilen :) Päärynärouva kyseli miksi vielä neljäs on haaveissa. Sepä se...
  7. E

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Täälläkin kuume aaltoilee, kuten Hedelläkin. Välissä jo ajattelin, että ihan höpöhöpö haave ja nyt vaan ajatukset johonkin muualle. Terveyspulmia on edelleen ja vakavatkin mahdollisuudet on ollut listoilla. Tähänkin peilaten välillä mietin, että jos tässä nyt saisi edes näiden nykyisten lasten...
  8. E

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Marrasmasu Minut voisi laittaa taustalle. Ihan varovasti vasta haaveilen :) Tai oikeastaan on sellainen olo, ettei olisi lupaa edes haaveilla, mutta minkäs sitä itselleen mahtaa. Meitähän olikin muuten aika monta taustalukijaa ilmeisesti. Kiva kuulla muistakin!
  9. E

    Neljättä kuumeilevat syksyllä 2013

    Hei kaikille, En varmaan ole koskaan tähän ketjuun kirjoittanut, mutta lueskellut aina välillä jo pitkän aikaa. Vuosi sitten taisin ensimmäisen kerran tähän nelosketjuun törmätä, välillä nelosajatus jäi taustalle ja nyt taas on noussut enemmän esille. Aikoinaan kolmosketjuun kun kirjoitin...
  10. E

    keskeytetty yhdyntä

    Mamikolmelle: ei vaan kriittisinä päivinä keskeytetty ja varmoista varmoimpina (tiedän hyvin ovulaatioajankohdan) eli esim kp 27/29 ei tarvitse edes keskeyttää. Meillä toimii, mutta muilla välttämättä ei :)
  11. E

    Onko muita neljättä kuumeilevia jotka ei kuitenkaan yritystä ole vielä aloittaneet?

    Meilläkin olisi vähän hinkua (ja välillä vähän enemmänkin) neljänteen pieneen. Mietityttää vaan, kun olen juuri ollut 2,5v kotona, että töissäkin pitäisi joskus olla :) Ja toinen iso syy on se, että kärsin aina kovasta pahoinvoinnista, joten puoli vuotta tulisi menemään ihan sumussa ja kuitenkin...
  12. E

    keskeytetty yhdyntä

    Minä veikkaan, että keskeytyneistä yhdynnöistä raskautuneiden kohdalla tilanne on ollut se, ettei keskeytys ole tapahtunut riittävän aikaisin. Näin koska myös minulla tietoa etsiessä tullut vastaan tieto, ettei ns. touhutipoissa ole siittiöitä. Omakohtaista kokemusta on sen verran, että yhteensä...
  13. E

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Jepjep, se voi olla merkki raskaudesta. Se positiivinen ovistesti. Varovaista onnittelua... :) Tämä omakohtaisella kokemuksella kaksi kertaa raskauden ovistestillä testanneelta (siis minulta). Ja ovistesti on näyttänyt raskauden jo ennen raskaustestiä!
  14. E

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Ihan vaan uteliaisuuttani tuli mieleen kysyä, että kuinka nopeasti teillä on aiemmin tärpännyt? Vähän tässä on ollut puhetta, että joillakin aika nopeasti. Aika usein myös itse olen kohdannut "teille lasten teko on helppoa" -kommentteihin, vaikkei oikeasta vauvaa ole aina ihan helpolla kuulunut...
  15. E

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Voihan vauvakuumehöperöisyys :) Kroppa on seonnut jo pelkästä kuumeilusta, vaikkei vielä ole yritystä. Menkat lähenee ja nyt on muka huonoa oloa ja rinnat kipeät, vatsaakin nipisteli oudosti viime viikolla. Aika huvittavaa, koska en raskaana voi olla. Tai onhan keskeytyksen käyttämisessä pieni...
  16. E

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Kaverille syntyi viikonloppuna vauva ja kuume nousi täällä miljoona astetta. Voihan tämä olla hetkellistä lämmön nousua, mutta aloin jo ajattelemaan tätä hommaa vielä enemmän ja niin paljon, että mietin äitiyspäivärahajuttuja. Siinäpä huomasin aika oleellisen asian. Jos saisimme neljännen lapsen...
  17. E

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Ei riittänyt rohkeus ainakaan vielä tässä vaiheessa. Ovulaatio ohitettu ja muutama hellä hetki tuli vietettyä, mutta loppuun asti ei uskallus riittänyt :) Nähtäväksi jää onko kuume ensi kiertoon noussut vai laskenut. Kuumetta on, mutta järki jarruttaa. Järjellä ajatellen neljäs lapsi ei ole...
  18. E

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Pahoinvoinnista on ollut puhetta ja osittain taisin itse koko keskustelun aloittaa :) Mietin siis neljättä, kun kuume on kova, mutta pahoinvointi on yksi syy mikä jarruttaa. Minä olen voinut tytöistä selkeästi huonommin, mutta poikaa odottaessa olin ehkä kokonaisuudessaan väsyneempi. Tästä...
  19. E

    Onko hullua kuumeilla jo neljännestä?

    Voi että miten samanlaisia ajatuksia! Kiva tietää, että muilla on samanlaisia ajatuksia. Täällä kanssa kamppaillaan vauvakuumeen kanssa. Vasta sellaisella lämpöilyasteella, mutta tunnen sen verran itseäni, että tässä on nyt suuri vaara saada kunnon vauvakuume päälle :) Hassua tuokin miten sitä...
  20. E

    NELJÄNNESTÄ kuumeilevia Vol. 6

    Voi Santtu :( Tuo tietysti tuo ihan erilaista pelkoa raskauteen. Aina toki huolettaa onko vauva kunnossa, mutta jos on kokenut jotain noin ikävää niin varmasti tunne on aivan erilainen. Ehkä osasyy (jota ei voi sinun kokemukseesi verratakaan) synnytyspelkoon (tai ahdistukseen, ehkä pelko on...

Yhteistyössä