Hakutulokset

  1. L

    suositelkaa digikameraa, kiitos!

    tässä olisi myös pari vaihtoehtoa. tai suositelkaa jotain muuta, hinta mieluisasti max. 150 e. NetAnttila - Olympus VR-310 digikamera musta | Uutuus! | Digikamerat NetAnttila - Nikon Coolpix S3100 digikamera musta | Kaupan päälle Nikon kameralaukku! | Digikamerat =)
  2. L

    kylläpä tuo meidän tyttö on *turhis*

    omatoiminen, sattui vahingossa pissaamaan lattialle niin kävi omin neuvoin hakemassa pyyhkeen pyykkikorista ja pyyhki pissan pois :heart: :D vessassa potalla käydessäänkin vaikkei pissaa tulekkaan niin pitää saada pala paperia jotta voi pyyhki. ikää siis tytöllä 1 v 10kk
  3. L

    kannattaako 70-luvun?(kai) pinnasängystä pyytää mitään?

    Kyseessä on siis sellainen pinnasänky jossa on etu pinnoissa ne pallukat jota pystyy liikuttelemaan. Pinnasänky vaati pientä laittoa, mutta on muuten toimiva. mielipiteitä kyselen.
  4. L

    totanoin.... (huuto.net)

    tein n. 15 min sitten osta heti huudon, mutta nyt ei oo mitään tietoa tullut s.postiin, vaikka yleensä tulee max 5min päästä sulkeutumisesta. Eikä noita kohteen tietoja LÖYDY edes omilta sivuilta. mikähän hommassa mättää? :/
  5. L

    apuvaa, kuvauksen vaate ongelmaan*pari vaihtoehtoa lisää*

    tulossa 1 vuotis kuvaus ja mielipidettä kaipaisin, jos joku nyt viitsisi auttaa, niin kumpi olisi parempi [/img] vai [/img] vai ihan mekko tuollaisenaan, päälle vaikka neuletakki? *Muoks* onnistuikohan nyt. =) Ja kiitos mielipiteistä :flower:
  6. L

    kävin tänään ostamassa

    miehelle lahjaksi tuon Absolut vodkan rock edition pullon, on nahkaa ja niittejä. :D olihan se kiva mennä sit kassalle ja kysyttiin paperit. mä oon aina luullut että näytän vanhemmalta mitä oon :laugh: no onneksi kilttinä tyttönä olin jo valmiiksi kaivanut ajokortin lompakosta kun...
  7. L

    siis yök =/ (turhis)

    neiti oli ilman vaippaa kotosalla, ja päätti vääntää sit numero kakkosen suoraan lattialle :/ noei siinä sit mitän nopeesti otin neidin syliin ja kävin pesemässä tytön, ja laskin omaan huoneeseen sen leikkimään jotta pääsen sen läjän siivoamaan pois... NIIN eiköhän ollut toinen meidän...
  8. L

    jaahas, tuli kutsu aikuisten lelukutsuille, kannataako mennä?

    periaatteessa kiinostaa mutta mutta... onko ketään ollut tuollaisilla kutsuilla?
  9. L

    Vauvan kanssa uimaan

    neidillä on ikää n.10 kk. voiko sen ikäistä viedä uimahalliin? =)
  10. L

    suositelkaa

    hyviä matkarattaita?
  11. L

    Kannattaako reklamaatiota laittaa

    mielummin tuotteen valmistajalle vai valmistuttajalle? kyseessä siis suomessa valmistettu tuote.
  12. L

    onkos tää jo ollut täällä? Salkkari-ravintolan ovelle tuotiin hautakynttilöitä

    http://www.vartti.fi/artikkeli/69e85807-2b95-4442-af00-5ba3c8a26869

Yhteistyössä