Hakutulokset

  1. R

    Jyvässeudun äidit

    Moi pitkästä aikaa, Me tullaan kävelylle jos saan autoasian järkätttyä.. :kieh: vieläkin oma autoni varikolla, yhden vian kun korjaa niin toinen jo tulee, vanha kun tuo koslani on! Nyt on pakko mennä hieman nauttiin auringosta kun on ollut niin kiireinen päivä Ossin kanssa muuten.
  2. R

    Jyvässeudun äidit

    Koiramamma: Mieluusti tultaisiin mekin nyt ekaa kertaa tapaamiseen. Sun osoitetiedot mulla jo onkin
  3. R

    ***JOULUTONTUT -08, TOUKOKUUSSA -09***

    Paljon on taas kirjoteltu ja osa ajatuksista unohtui jo matkalla.. Pinniksessä on poika nukkunut alusta asti, aamuyöstä otan viereen kun tissin voimalla yritään nukkua pidempään kuin kuuteen :D Ja yöllä valitettavasti syödään vielä yleensä ainaski 2 krt ja silloin otan viereen ja nostan...
  4. R

    ***JOULUTONTUT -08, TOUKOKUUSSA -09***

    Aurinkoista perjantaita! Meillä on askerreltu äitienpäiväkortteja. Painoin mustikkasoseella poitsun jalanjäljet värilliselle kartongille, hienoja tuli :heart: Pitkästä aikaa poitsu nukkuu päikkäreitä sisällä ja muutenkin on ihmeesti heittänyt häränpyllyä päikkärit kun aamulla noin tunti...
  5. R

    ***JOULUTONTUT -08, TOUKOKUUSSA -09***

    Oltiin sunnuntaina ekaa kertaa vauvauinnissa ja poitsu nautti silminnähden vedestä. Yhtään itkua ei tullut edes lähtiessä ja uidessa loiskutteli vettä ja naureskeli kaikissa asennoissa, myös selällään. Mukavaa kun koko perheellä oltiin uinnissa. Itselläni on mieli maassa ja ajatus pyörii...
  6. R

    Jyvässeudun äidit

    Koiramamma olet niin oikeassa tuon pesänrakennusvietin kanssa. Minuunkin iskee aina keväthullutus varsinkin pihan kanssa ja rahahan se tulee esteeksi useimmiten! Tänään oltiin seurakunnan äitienpäiväjuhlassa, jossa oli ruoka ja äideille jaettiin ruusut. Eka äitienpäivä tulossa :flower...
  7. R

    ***JOULUTONTUT -08, TOUKOKUUSSA -09***

    Täällä on yksi väsynyt äiskä kans. Vapun aikaan meni pari yötä taas unettomuuden kourissa, lapsi nukkui suht hyvin, mutta äiskä pyöri sängyssä nukahtamatta!!! :kieh: Tän tiimoilta oon kans tehnyt itsetutkiskelua, mutten ole tullut vielä mihinkään tulokseen. kaikki on ihan mukavasti, eikä...
  8. R

    Jyvässeudun äidit

    Pikamerkkaus :wave: Meille ei arkea kummempaa, kivoja kelejä kun on ollut niin pihahommissa olen ollut pojan päikkäreiden ajan. Hyvää vappua kaikille!
  9. R

    Kuka voisi mennä R-kioskiin töihin?

    Olen ollut muutamalla kauppiaskioskilla ja niissä oli ihan mukavaa. Tässäkin voi olla eroja onko kauppiaskioski vai rautakirjan. Olen ainakin kuullut, että Rautakirjalla tiukempaa. Omalla kohdallani työvuorot olivat suht joustavia, työaika ei minustakaan ihanteellisin ja viikonloput rassasivat...
  10. R

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    DD hyvää jatkoa sinulle! Vauvikselle :hug: ja tosiaankin mukavaa, että jaksat ilmoittaa kuulumisista, olivatpa ne sitten enemmän tai vähemmän aurinkoisia. Ja on hyvä kuulla, että lapsella asiat hyvin, sinullekin toivotaan auringonpaistetta risukasaan. Meillä on tämä viikko aamuyöt...
  11. R

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Moi kaikki! Meillä ollaan pojan ja koirien kanssa keskenään, mies reissussa. Viikonloppuna tuli käytyä kaupungilla ostoksilla, löysin uudet verhot ja mattoja. Myös hoitolaukku oli alennuksesta kiva löytö. Olikin eka kerta kun olin ihan kaupungilla ostoksilla poitsun kanssa. Hienosti meni...
  12. R

    Jyvässeudun äidit

    Moi pitkästä aikaa. Me ollaan poitsun kanssa nyt oltu kotosalla kahden+koirat kun mies reissussa. Viikonloppuna käytiin ekaa kertaa poitsu mukana kaupungilla ostoksilla ja syömässä Amarillossa kaverin kans. ja sitten sunnuntaina vielä messuilla. Hyvin meni reissut ja piristi kyllä! Olen...
  13. R

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Tuisku, Kiitos vinkeistä ja henkistä tukea kyllä antaa kun kuulee iha oikeasta elämästä, että muutkin menee harrastuksiin lapsen kanssa. Monet kyllä sanoo, et ota poika mukaan, mut niillä ei välttämättä ole itsellä lapsia tai kokemusta lapsen kans olemisesta reissun päällä. Kyllähän varmasti...
  14. R

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Meillä on pääsiäistä vietetty ihan kotosalla. Ulkoiltu on ja syöty =) Mies lähteekin torstaina Ruotsiin kalareissuun ja olenkin 1,5vko keskenään pojan ja koirien kanssa. Viime yö oli piiiitkästä aikaa rauhallinen ja poika nukkui aamukuuteen asti heräämättä, oikein olin äimisytnyt kun kelloa...
  15. R

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Olipas paljon tekstiä tullut mutamassa päivässä :) Marita: meillä muutama viikko syöty soseita ja aloitin 1-2 jääpalalla. Nyt menee se viitisen reilua jääpalaa kerralla ja annan "lämpimän ruuan" kahdesti päivässä. Maidon määrää vaikea sanoa imetyksessä. Meillä taitaa liikkuisharjoitukset...
  16. R

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Nuvolakuulumisia 4kk, pituutta 66cm, (51), painoa 7260g. Hyvin oli tullut taas lisää. Lääkärintarkastuksessakin kaikki ok. Minäkin olen yrittänyt vältää vielä istuttamista ja seisottamista, kun selvästikään selkä ei ole vielä siihen valmis. Pikkuhiljaa olen sylissä hetkiä antanut olla...
  17. R

    Jyvässeudun äidit

    Meillä oltu kans flunssassa, joka nyt jo hellittämään päin. Soseita ollaan maisteltu ja ihan mukavasti jo syökin jopa. Jenksulle peukkuja, että työtilanteen kanssa olisi hyvä tuuri jatkossakin! Pinjan porukalle paranemisia! Viikonloppuja, ens viikolla enemmän.. nyt mentävä syöttään poikaa ja...
  18. R

    ***JOULUTONTUT -08, HUHTIKUUSSA 2009 ***

    Ihanaa kuulla ettei taaskaan ole ainut näiden asioiden kanssa painiva! Meillä on ollut useampia levottomia iltoja ja inhoan kun lapsella päivä päättyy itkuun! Yöt pääsääntöisesti nukutaan ok, mutta ainakin se kaksi syöttöä on ollut, ehkä enemmänkin, jos yritän aamua vedättää pidemälle. Tällä...
  19. R

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    terhikki: aivan samanmoisia tuntemuksia levottoman yön jälkeen, joita onneksi meilläkin harvemmin..toivottavasti ei tule tavaksi. Syöttötuoli pitäisi meillä hankkia kans. tripptrappia olen haaveillut, mutta en vielä ole päättänyt raaskinko sen ostaa. Pikainen merkkaus nyt, tää...
  20. R

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Saunanraikkaana istahdan nyt hetkeksi koneelle. Oli ihanaa olla pitkästä aikaa rauhassa löylyissä ystäväni kanssa kun poika kävi yöunille. Maistateltiin ekan kerran porkkanaa tänään ja poitsu oli suu ammollaan lusikasta ottamassa, mutta jokaisen lusikallisen jälkeen tuli loukkaantunut itku...

Yhteistyössä