Hakutulokset

  1. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Koralli isot pahoittelut ja kovasti jaksuja sinne:hug: Mutta uskotaan, että se seuraavan kerran kestää loppuun asti:hug: Kurkkunaamiolle ja Jambolle onnittelut :heart:
  2. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Helvi kyllä mä aina välillä käyn täällä lukemassa kuulumisianne, tulihan täällä niin pitkään oltua ettei oikein poiskaan osaa olla. Todella ikävää, että sulla keskenmenon hoito vieläkin kesken :hug: Ainakin itsellä aikanaan km:n jälkeen tuntui, että ei pysty aloittamaan kunnolla henkistä...
  3. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Helvi olen niin pahoillani :hug: :hug: Ihan tuli kyyneleet silmiin puolestasi kun luin viestisi:'( Kovasti jaksamista sulle. emmimaria ja Koralli :hug:
  4. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Voi Helvi :hug: :hug: Varmasti huoli on nyt kova. Mutta toivotaan tosiaan, että kaikki menee hyvin, olihan lääkärikin sitä mieltä, että kaikki voi mennä myös hyvin loppuun asti. Olen ainakin näiltä palstoilta lukenut, että vastaavissa tapauksissa sikiön koko onkin seuraavassa ultrassa vastannut...
  5. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Helvi ja Rae rauhoittavaa kuulla, että muillakin noi oireet vaihtelee. Helvi mulla myös ultra ens viikon ke! Ja sori tosiaan kaikille, että täällä näitä pähkäillään, mutta ei vielä ole uskaltautunut tonne odotuspuolelle :ashamed: Barbarella toivottavasti stressittömyys onnistuu :hug: Itse...
  6. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Melkoista vuoristorataa tämä on :ashamed: Eilen tyytyväinen raskausoireisiin, mutta yöllä vessakäynnillä tajusin, että rinnat eivät olleet yhtäkkiä ollenkaan niin arat kuin aikaisemmin ja sekös nosti paniikin, jossa tuli vellottua puoli yötä ja aamupäivä. Nyt päivän mittaan rinnat taas...
  7. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    kevät :hug: Helvi toi raskausoireiden kyttääminen on tosiaan ihan kamalaa. Mä olen kanssa jatkuvasti kokeilemassa rintoja, että ovathan varmasti vielä kipeet :laugh: No, onneksi ovat muuttuneet entistä kipeemmiksi ja turpeimmiksi, mikä rauhoittaa mieltä. Lisäksi nyt on ollut muutaman päivän...
  8. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    äiti vm70 kiitos :hug: ja ihanaa vauva-aikaa sinulle :heart: Jätinkin aktiivisen palstailun jossain vaiheessa, kun pää tuntui hajoovan tähän ikuiseen yrittämiseen :ashamed: Kävin kyllä silloin tällöin täällä ja jopa siellä plussanneissa lueskelemassa kaikkien kuulumisia, kun enhän teitä...
  9. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kiitos kaikille tsempityksistä :hug: Vuoto jäi kovin vähäiseksi ja kivutkin helpottivat. Ihan pientä tuhrua tullut sen jälkeen. Ostin eilen CB:n viikkonäytöllisen testin ja se näytti helpotuksekseni, että hedelmöittymisestä kulunut 3+ viikkoa kuten pitäisikin eli hormonitaso noussut viime...
  10. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Eipä kannata mua siirtää plussanneisiin, sillä huonolta näyttää. Tänään aamulla alkoi vatsaan sattua ja pientä vuotoa on ollut :'( Myös kohdunulkoinen pelottaa, sillä kipuilu enimmäkseen toisella puolella alavatsaa... :'(
  11. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Ajattelin uskaltautua tuolta taustalta ilmoittamaan, että kahden pitkän vuoden ja kahden km:n jälkeen plussasin viikko sitten :D Nyt pelokaana, mutta kuitenkin toiveikkaana uskotaan, että tämä kestää loppuun asti... Ja onnea myös Helville plussauutisista :flower: Itse en ole vielä...
  12. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    äiti vm70 onnittelut ihanasta pienestä prinsessasta :heart: :flower: :heart: :flower:
  13. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Lumi-Marja hirmuisesti onnea ihanasta yllätysplussasta :heart: :flower: Toivon niin, että tämän pienen syliin asti saatte. Isot onnittelut myös jääräpäälle :heart: :flower: ja kovasti tarrasukkia ja muuta tarpeellista matkaan. Mut voi siirtää taustalle, tädin tulo otti taas kerran niin...
  14. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Mut voi siirtää taustalle. Täti tuli jälleen kerran ja ottaa taas koville tää jatkuva pettyminen :ashamed:
  15. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    kevät71 :hug: onlydream uskotaan nyt tuohon haamuun, tulehan heti kertomaan kun saat testattua uudestaan :hug: puskajussi kylläpä onnistuit säikäyttämään mies-parkaa :laugh: Tänään taidan aloittaa oviksen tikuttamisen vaikka vasta kp 9 (ovisplussa tullut aikaisintaan kp 10). Ihme...
  16. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Puskajussi hirmuisesti onnea plussasta :heart: :flower: Onlydream tulehan tänne meillekin kertomaan ihanat uutiset =) Eva71 tervetuloa ja pahoittelut km:sta :hug: Itse olen samaa vuosikertaa ja takana km 08/08 ja sen jälkeen yksi plussa inssin tuloksena viime marraskuussa, mutta vuoto...
  17. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Kp 1 :ashamed:
  18. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Helvi pahoittelut tädistä :hug: :hug: Täällä varmaan tullaan viimestään huomenna perästä :ashamed: Hyvä että olette kuitenkin hakeutuneet tutkimuksiin. Vaikka aina ei mitään vikaa löydy ja raskaus ei vaan silti ala. Meilläkin yritystä km:n jälkeen yli vuosi ennenkun tärppäsi tokasta inssistä...
  19. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    erka voimia ja jaksamista sulle :hug: :hug: Onnellinen pahoittelut ja jaksamista myös sulle :hug: :hug: Kovasti on teitäkin koeteltu, mutta onneksi myös siunattu ihanilla lapsukaisilla. kevät hienoa, että siellä saatu asiat selväksi. Testit on vielä pysyneet kaapissa, koska en usko...
  20. A

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 8

    Suuret pahoittelut erka ja voimia jaksaa koettelemus :hug: :hug: Lumi-Marja kirjoitit niin koskettavasti :'( Olen niin pahoillani tilanteestanne ja toivon voimia hyväksyä asian :hug: Nauti kuitenkin ihanista lapsistasi, joita sinulle onneksi on suotu ja ainahan ihmeitäkin tapahtuu :hug...

Yhteistyössä