Hakutulokset

  1. Isä -

    Mokomakin nyksä!

    Seurailee mun palstailua mokomakin |O Ja nyt kun hyvä nyksäni avasit tämän viestin, niin tiedoksi vaan, että mä rakastan sua :heart: :attn:
  2. Isä -

    Täydenkuun aika

    Nyt on täydenkuun aika. Näkyykö se mitenkään mielestänne tällä palstalla?
  3. Isä -

    Iskäikävä / Äiskäikävä

    Itse olen etävanhempi ja siis se perinteinen "viikonloppuisä" joka on lasten kanssa sen joka toinen viikonloppu. Ymmärrän, että lapsilla on iskäikävä, ja exän kanssa ollaan kyllä ihan yhteistyössä panostettu sen asian hoitamiseen. Nyt vaan tuossa huomasin, että ehkä tuolla esikoisella (14v)...
  4. Isä -

    Parisuhdeviestinnän syvin olemus

    Naisen puhe käännettynä miehelle Kyllä = Ei Ei = Kyllä (usein myös ei) Ehkä = Ei Olen pahoillani = Sinä tulet olemaan pahoillasi Me tarvitsemme = Minä haluan Se on sinun päätöksesi = Eihän asiaan ole kuin yksi ratkaisu ja se pitäisi olla sinullekin selvää Tee mitä haluat = Maksat...
  5. Isä -

    No voi juma!

    Modet pisti viestiä mulle, että mä en saa aloittaa keskustelua, joka "uhkaa johtaa samaan lopputulokseen" Ja tuo ukaasi tuli tästä aloituksestani: http://kaksplus.fi/keskustelu/t1224450 No, onneksi Suomessa on sananvapaus, eikö? (http://fi.wikipedia.org/wiki/Sananvapaus)
  6. Isä -

    Toisenlaiseen mielipiteeseen suhtautuminen

    Tuossa kuumana käyneenssä keskustelussa sen perinteisen sovinistikortin lisäksi eräät kommentoijat uhkasivat väkivallalla - ihan vaan sen takia, että oli mielipiteessä eroja. Mitäpä mieltä siitä, että onko moinen paikallaan edes täällä netissä? Onko oikein opettaa lapsilleen, että jos joku on...
  7. Isä -

    G: Jättäisikö miehesi sinut, jos kuulisi, että olet nuoruudessasi.

    1. Tappanut ihmisen, 2. Murhannut ihmisen, 3. Kiristänyt törkeästi seksillä 4. Hakannut jonkun sairaalakuntoon? Joo, tämä on sama kuin se toinen ketju mutta toisinpäin. Mielenkiintoiseksi tämän tekee se, että näin päin aihepiiri tulee käsiteltyä huomattavasti laajemmalta kannalta.

Yhteistyössä