Hakutulokset

  1. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    krisu meillä tyttö syö korviketta ja sitä menee 100-140ml kerralla, ja syöttöväli meillä siinä 4 tunnin molemmin puolin. Meillä tuo alkuyö usein vähän pirstaleinen, kun tyttö tekee kakkaa usein silloin??!! Outoa suolen toimintaa, mutta hyvähän se on että toimii, voishan se toki useammin päivisin...
  2. M

    KESKENMENON JÄLKEEN KUUMEILEVAT KEVÄÄLLÄ

    Moi kaikille, jos joku vielä muistaa, uusia nimiä oli paljon listalla :hug: ihan KAIKILLE!!! Mutta tulin ilmoittamaan, että meille syntyi TYTTÖ 3.2.2010 rv 38+1, pituus 46,5cm ja paino 2680g :heart: 3:n keskenmenon jälkeen syntyi siis kuitenkin jotain suurta ja kaunista, josta pystyin...
  3. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Kerhoon minäkin haluisin liittyä, keneltäköhän sitä vois kysellä??? :wave: Mennyt ihan ohi :ashamed: Meillä vauvaa heräteltiin syömään 3 tunnin välein, kun paino niin vähäinen ja kotiutuessa vielä laskusuuntainen, laihoin tuloksin, tyttö meinasi ite että kyllä 4 tunnin välein on parempi :)...
  4. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Moikka kaikille! Täällä arki rullaa pikkuisen kanssa mukavasti. Hän heräilee noin 3-4 tunnin välein syömään, vastiketta saa, koska mulla ei edelleenkään maito noussut, niin että saisin häntä imetettyä, pumppaamalla, parin tunnin välein saan hänelle yhden annoksen n.120ml rintamaitoa, jonka...
  5. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Meille syntyi pieni tummatukkainen TYTTÖ 3.2.2010 klo 20.58, pituutta pikkuisella 46,5cm ja painoa 2630g, rv:t tuolloin 38+1 :heart: :heart: Elikkäs silloin 3. päivä kun kirjoittelin niistä suppareista, niin siinä klo 17 ne alkoi edelleen voimistumaan ja säännöllistymään, asutaan kuitenkin...
  6. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Myös täällä kärvistellään epäsäännöllisten suppareiden kanssa, yön jäljiltä ne tosiaan heikkenivät, sitten palasivat ja tulivat n. 20 min välein --> kävin suihkussa ja nyt tulevat taas harvemmin, ovat kyllä niin kipeitä kanssa, että selkä ja sisäreidet ovat koetuksella....toivo nostaa päätänsä...
  7. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea vauvansa saaneille, ja :hug: kaikille sitä odottaville!!! Eilen neuvola-lääkäri: - painoa +700g/vko - rr 138/91 - turvotus + - liikkeet ++ - pissa puhdas - sf 35,5 - vauva rt, tiukasti alhaalla, kohdunsuu pehmeä ja kanavaa 1,5 cm, mutta kiinni liekö tuosta ronkkimisesta...
  8. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Moikka!! Jänniä ihania aikoja elellään :heart: Ite kävin tiistaina neuvolassa sen alapaineen takia, edelleen siellä lähellä 90 ja kotona tarkkailen sitä, samana pysyy. Sf 35, painoa tullut nyt 500g/ vko, rautakuurille kun hb 115, vauva alhaalla ja osittain kiinnittynyt --> pää liikkui enää...
  9. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Sarina mulla on alapaine ollut tässä raskaudessa koko ajan siinä päälle 60, sellaista 66-70, että ei se siltikään oo hurjaa nousua, ja kun esikon odotuskorttia katoin, niin samanlailla on hänestäkin loppua kohden noussut! Parempi se tietty on ottaa varman päälle!! Mä oon kans nähny vauvasta...
  10. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Moikkis taas!!! Ja tuhannesti onnea vauvaantuneille :flower: Maanantaina oli neuvola: - Rv 35+6 - paino +700g/ vko - rr 128/ 85 ( alapaine edelleen koholla --> kontrolloidaan kotona ja ensi tiistaina ylim. neuvola käynti) vaikka siis musta toi paine ei mitenkään hälyyttävä?? - pissa...
  11. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Heippa!!! Ja kylmäääää Loppiaista kaikille!! Viimeviikon neuvola saldoa: -rv 33 -paino 71.4kg ( +0,700g/ vko ) lähtöpaino: 59kg -rr 128/84 ( alapaineet ollut aiemmin päällä 60 --> nyt seurataan kotona nousua ) -sf 32 ( yläkäyrällä edelleen) -rt, vauva alhaalla, muttei kiinnittynyt...
  12. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Onnea eemeli89 pikkuruisesta tytöstä :heart: Täällä odotellaan kovasti Joulua, laatikot paistettu, kinkku odottelee huomista ja lahjakääröt kaapeissa piilossa. Esikoinen sai ekan todistuksen ja.....hmmmm harjoteltavaa löytyy vielä, mutta en mä odottanutkaan mitään priimatodistusta, oppinut...
  13. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Tsemppiä ja voimia mervi-elinalle sairaalapäiviin!! Sullahan oli sitä Hb:n laskua, senkö takia sielä sairaalassa joudut nyt olemaan, jos saa kysyä vai onko multa nyt jokin mennyt ihan ohi?? :ashamed: Tulehan taas kertomaan, kunhan kerkiät ja vointisi antaa myöden!! maaliskuu
  14. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** joulukuussa

    Heippa kaikille ja ihania joulunalusaikoja kaikille!!! :xmas: Täällä kotona vietellään hiljaiseloa, sairasloma jatkuu, enkä siis töihin mene enää, kuin moikkaamaan työkavereita! Niiden suppareiden takia silloin taannoin jäin saikulle ja niitä edelleen tulee, toisinaan viiltäviäkin, mutta on...
  15. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Jadel84 myös mulla toi sf-mitta meni viikolla 23 mitatussa neuvolassa reippaasti yläkäyrän yläpuolella ( taisin aiemmin mainita että viikolla 22, mutta tarkistin asian ), se oli silloin 27 cm ja kävin myös sok.rasituksessa. Nyt eilen viikot 28 ja sf-mitta 28 cm, joten se on jo tasaantunut...
  16. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Moikka kaikille!! Neuvola-lääkärillä käyty, ja kahden viikon sairausloma näin alkuun. Johtuen siis univaikeuksista ja supisteluista. Kohdun suu on kiinni, eikä lyhentynyt, mutta pehmennyt! Asukki voi kuitenkin hyvin ja sf-mitta tasaantunut, nyt 28 cm, painoa tullut viime käynnistä n. 3kg...
  17. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    NuuNuu mulla mitattiin silloin oisko ollut jotain rv 22 paikkeilla sf-mitta, ja sen jälkeen en ookkaan neuvolassa käynyt, mutta silloin se oli JO 27??!! :whistle: Uskon sen kuitenkin ajanmyötä tasoittuvan, kävin sen vuoksi myös sokerirasituksessa, mutta siinä kaikki ok!! Tiedä sitten mitä se...
  18. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Moikka taas!! Sokerivastaukset mullakin alle rajojen, joten sillä saralla kaikki hyvin, tai siis soitin labrasta ne vastaukset, kun ei neuvolasta oo VIELÄKÄÄN mitään kuulunu, siis lähinnä sitä neuvola-lääkäri aikaa odottelen.... |O tehilla ihana toi kuona-aineiden poistoon :laugh: Joo, no...
  19. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Moikka!!! Nyt minä myös kuulun tohon possurokotteen saaneisiin, ja en ainkaan vielä oo saanu saparoa ja kärsää seurakseni :D Tosin kipeän olkavarren kyllä, ja hetkellisen huimauksen, joka meni kyllä tosi nopeesti ohi....toivottavasti ei muita oireita tuukkaan!! Mulla ei kyllä maitoa...
  20. M

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** marraskuussa

    Moikka ja kiva kuulla Piipiäinen että kaikki teillä hyvin!! Ite olin aamulla siinä sokerirasituksessa ja voin kyllä tooosi pahoin siinä odotushuoneessa, johtuikohan siitä kun tyhjään mahaan vetäsee tuon 1/2 litraa ällöö tököttii, mut niinpä mä vaan naama valkosena istuin sen 2 tuntii :x...

Yhteistyössä