Hakutulokset

  1. Z

    Vaipat kysymys

    Saako suomessa vaipat Fixies, Merries tai Goo.n?
  2. Z

    Kysyn munasoluten luovutus kysymys

    Voiko ei suomalainen luovutan suomessa? Luen tänään lehdestä että tarvitan solut. En halua itse. Kysyn kun ystävät voi kiinostaa tämä asiasta.
  3. Z

    Ihan crazy tapahtui

    Menimme sairala kun poika on pitkä aikaan sairas ripuliin ja oksentaa. Parkki paikassa hän oksenti ja siellä on perhe joka näki tämä. Toinen mies huutaa mun mies miksi tulemme tänne ja he saa tautia suomessa, sitten mies tuli lähempi ja ei haluta huomioda hänet. Lähdimme sairala ja hän...
  4. Z

    vatsatautia

    Meillä on nyt vatsatautia :x Yö oli kauhea. Etelä suomi täällä on nyt tauti.
  5. Z

    Linnanmäki

    On kohta auki 24.4. kiva :D
  6. Z

    Hyvää ja herkullinen pääsiäistä.

    http://www.aijaa.com/v.php?i=4007064.jpg
  7. Z

    Kela ja...turha valitan

    On vaikea, en tiedä kaikki mitä tuki on täällä. Lapsilisä tiedän :) Niin paljon paperit pitää tehdä ja odottaa pitkä aika he vastaa.... Onneksi neuvola kertoo mulle kaikki :D Ja on ystävät joka tietää.
  8. Z

    turha valitusta.....ehkä

    corn flakes paketit on liian iso :/ 500g tai 750g Miksi täällä ei ole 190g joka sopii parempi kassin. :xmas:
  9. Z

    Huolestunut

    Tyttö pyörtyi kolussa ja menimme taksilla sairalan. Onko teille tapahtunut? He tekivät paljon testit ja sitten he soittaa mulle ensi viikko. Mä olen ihan huolestunut sairas.
  10. Z

    Influenssa

    Tytöllä on nyt se :/ kamala kuumetta 39 ja kipeä.
  11. Z

    Moi taas:)

    argh miten vaikea on raskaana 11 tunti bussi matkustan :x Mutta loma oli ihana ja paljon shoppailen ja relax. Täällä olen takas palstalla ja luen teidän asiat :D
  12. Z

    Moikka

    Tulen taas lukemaan palstan kun tulen lomalta :wave:
  13. Z

    Outo juttu kaupassa

    Me ostimme peli playstation miehelle ja se on k-18 Mies maksoi peli playstation ja myyjä sanoi hän haluaa katsoa paperit :whistle: En ajattele hän näyttää niin nuori mies :D
  14. Z

    Nolo juttu

    Olen sanonut miehelle hänen pitää opiskella kieli ja mennä kursille! Nyt hän teki nolo juttu :laugh: Meni toimisto ja oli tärkeä asia, hän kysyi tulikki?! Info tuli joku nainen joka on tulikki mutta ei tulkki :laugh: Haw Haw Mies halusi tulkki ei tulikki....nolo juttu mutta nyt nauran vähän...
  15. Z

    chili ja teetä

    syö punainen chili ja juo teetä, polttaa. kokeilin Haw,Haw :laugh: on tylsä kotona B) no ei oikeasti vaan söin ruoka ja sitten teetä.
  16. Z

    Inkivääri ja raskaus

    Söin inkiväri raaka aika paljon teetä eilen ja tänään ystävä sanoi se ei ole hyvä. onko tämä vaarallista?
  17. Z

    Kantoliina

    Onko se hyvä? tippuko vauva ? en tiedä tämä ja haluasin tietää enemmän =)
  18. Z

    Väsynyt ja kaikki on argh

    Raskaus on ihana mutta on niin kamala :x ja väsynyt aina. Viiko niin menen hoitajalle. Tänän haluasin syödä koko purkki peperoni chili :headwall: Mitä voi olla vielä :laugh:
  19. Z

    katkarapuja ja raskaus

    saako syödä katkarapuja??
  20. Z

    Raskaana kysymys

    Voiko syödä broileria maksa? onko se myös sama kieletty?

Yhteistyössä