Hakutulokset

  1. V

    ihana tulla kotiin työpäivän jälkeen!

    Sun mies osaa hemmotella :D
  2. V

    Vauvan vierastamisesta..

    Voi kiitos kaikille...Sitä aina rupeaa etsimään itsestään ensin syyllistä pojan käytökseen :ashamed: Vaikka olisikin normaalia..Tuli jo parempi mieli :heart:
  3. V

    Bad Virginin vauva syntynyt :)

    Onpas ihana uutinen!! Paljon onnea!! :flower:
  4. V

    Vauvan vierastamisesta..

    Minun pikkuinen poikani rupesi ilmeiseti vierastamaan 4kk iässä..Anopin otettua vauva syliinsä alkoi hirveän sydäntä raastava itku jota en minäkään tahtonut saada loppumaan. No anoppi vaan siihen sanomaan, että poika on varmaan väsyny, kun ei häntä lapset yleensä vierasta. Sitten eilen sama...
  5. V

    Minä haluan olla äiti!

    Tee niin kuin hyvältä tuntuu. Kerkiät toki opiskella myöhemminkin. Lapset on ihania :heart:
  6. V

    Auttakaa mua!! Mesestä kysymys!

    En valitettavasti osaa neuvoa..(piti tääkin tula tänne sanomaan :ashamed: )
  7. V

    Kuinka moni aikoo kattoa illalla pelin?

    Juu onhan se kanada kovassa iskussa, mut toivotaan parasta ja ihmettä :D
  8. V

    Minkä ikäisiä olette?

    Varmaan monesti kysytty, mut kysynpä vaan :D Täällä ollaan 24 vuotta :)
  9. V

    Missä iässä eka hammas?

    Minunkin vauvalle varmaan tulossa hampaita, kun samat on oireet ja vielä sylkeä valuu tosi paljon..ja myös alle 5kk on.
  10. V

    Keittäisköhän päiväkahvit..? *turhispohdintaa..* =)

    No keitä vaan..mä join just kahvin ja söin twix patukan :p
  11. V

    Meikkaatteko joka päivä?

    No mulla kans niin, että kun olin töissä ni meikkasin joka päivä. Kotiäitinä, kun oon niin meikkaan aina lähtiessäni ihmisten ilmoille..Ei sitä jotenki osaa lähteä ilman :D Muutenkin tykkään huolehtia ulkonäöstä ja käyn kampaajalla ja joskus kasvohoidossa. Ihanaa piristystä arkeen =)
  12. V

    APUA mä olen raskaana..

    No eikun onnea vaan..Etköhänsä ajatukseen totu :D
  13. V

    Meille tulee poika :)

    Paljon onnea!! :)
  14. V

    Kuinka joku voi olla noin rakas?

    Samaan yhdyn mäkin...On tää jotain käsittämätöntä :o En mä vielä viime vuoden alussa ois uskonu, että saan kokea tämmöstä kuin äitiyden onnen =)
  15. V

    Hittolainen, mihin aika oikein menee? (Olen siis ollut äiti jo kolme vuotta!)

    Kerkesit jo kommentoimaan samaa :ashamed:
  16. V

    Hittolainen, mihin aika oikein menee? (Olen siis ollut äiti jo kolme vuotta!)

    Mun mielipide on se, että lapset saadaan ei niitä aina " tehdä". Saapi olla onnellinen yhdestäkin lapsesta :heart:
  17. V

    Hittolainen, mihin aika oikein menee? (Olen siis ollut äiti jo kolme vuotta!)

    Onnea :) Kyllä se aika menee nopeasti olet oikeassa..Itse mietin tänään, kun tutun lapsi oli vasta vauva ja tässä kuussa täytti jo kolme. Nyt itsellä ihana poika, reilun kuukauden ikäinen vesseli :heart: On se elämä ihanaa, kun saa lapsen =)
  18. V

    Onnesta sydän sykkyrällä

    No niimpäs onkin...Tarkotin siis tietysti, että viikko on kuin päivä :D Kiitos Paljon onnitteluista =)
  19. V

    KUINKA niistä synnytyksen pahimmista supistuksista VOI selvitä????

    Mulla oli samanlaiset ajatukset, mutta kyllä niistä ihmeenkaupalla selvisin...Odotin melko pitkään, kunnes en enää kestäny ja sain epiduraali puudutuksen ja se teki tehtävänsä :) En tuntenu enää ollenkaan supistuksia eli mulla kyllä auttoi tosi hyvin..Pahemmalta tuntui kyllä ponnistusvaihe...

Yhteistyössä