Hakutulokset

  1. reetuli76

    Hyväksytkö itsesi täysin sellaisena kuin olet?

    En hyväksy:hankala luonne ja pirun tyhmä.Mua kun ei sellaiset asiat kiinnosta kuin ihmisiä yleensä..
  2. reetuli76

    Mitä muut yh-äidit tekevät lapsen/lapsien kanssa kesälomalla?

    Minun tyttäreni täyttää syksyllä vasta 4 vuotta.Joo,ollaan mekin mökillä oltu.
  3. reetuli76

    Mitä muut yh-äidit tekevät lapsen/lapsien kanssa kesälomalla?

    Seuraava kysymys kuuluu:käyttekö keskenänne vai otatteko esim.jonkun kaverinne mukaan?Itseäni ei kaksistaan huvittaisi lähteä kauas,kun ei ole omaa autoakaan,ni ois kiva saada joku tuttu mukaan.
  4. reetuli76

    Mitä muut yh-äidit tekevät lapsen/lapsien kanssa kesälomalla?

    Minä olin Korkeasaaressa(kuten viimevuonnakin).Koska olen tyttären isän kanssa väleissä,niin hän oli mukana.Muumimaailmassa myös käytiin.Ensi vuonna jotain uutta.Muumimaailmaan koitetaan saada sylikummi tänä kesänä lähtemään.Lähinnä kiinnostaa te jotka olette sinkkuja,että mitä teette?
  5. reetuli76

    3-4 v.hoidossa olijat,ja"pakkopäikkärit"

    Kyllä meilläkin nukkua saa jos väsyttää,muttei pakoteta!Samoin hoidossakin,vaikka minusta onkin ikävää,että sitten valvoo ja pelehtii klo.22.En ole vastaan päikkäreitä,vain pakottamista,ja syyllistämistä,jos on sellainen lapsi joka ei niitä välttämättä tarvi.Hoidossa korkeintaan puolituntia saa...
  6. reetuli76

    3-4 v.hoidossa olijat,ja"pakkopäikkärit"

    Meidän 3 vuotias ei yleensä tarvitse enää päikkäreitä.ilman niitä nukahtaa ilta 20 paikkeilla.Jos on nukkunut vartinkin päikkärit hoidossa,niin yöunille nukahtaa vasta ilta 22 paikkeilla,vaikka kuinka puuhakasta olisi päivällä ollut.Minusta sen takia"pakkopäikkärit"ovat p:stä,jos on lapsi joka...
  7. reetuli76

    Mikä neuvoksi, kun 3-vuotias ei suostu syömään kunnolla

    Meidän tyttö ei syö vihanneksia,marjoja eikä pahemmin hedelmiäkään.Mamma sitten osti lasten Multi Tabs purutabletteja.Joululaatikot peräti menneet,kun ei tiedä mitä sisältävät.Ja juu,ei meinaa puuro enää täälläkään mennä.
  8. reetuli76

    Syödäänkö muilla helteillä huonommin?

    Meillä kyllä.Tänään ei olla vielä suostuttu lämmintä ruokaa syömään.kohta taas uusi yritys.
  9. reetuli76

    Pottalakko

    Mites teillä nyt sujuu?Meiilä oli taantumavaihe pitkään pottailussa.nyt neiti päivisin ilman vaippaa,mutta yöllä pitää varoiksi.Ei kyllä yölläkään pissannu vaippaan ole.Minä vain jätin painostamasta liikaa.
  10. reetuli76

    G:Saako noin 3v.lapsenne valvoa lomaaikaan pitempään?

    Meillä juurikaan ei,kun itse väsähdän klo.22-23 aikaan.Mut aamuisin saa tunnin pitempään nukkua.Jäi kyllä keväällä päikkärit pois,ni kevyesti nukkuu tunnin pitemmät yöunet.
  11. reetuli76

    Mä oon niin loppu etten ikinä ole ollut näin totaalisen uupunut

    Sama täälläkin.Mulla vain se,etten saa hoitoa enää.
  12. reetuli76

    Ettekö te *tana osaa muuta kuin vouhkata sikataudista?

    Samaa mieltä!Ei vouhkaaminen mitään auta.Eikä minusta lapsiakaan saa pelotella.
  13. reetuli76

    Mikä siinä on niin pahaa jos lapsi on yön muualla kuin kotona?

    Tuota kysymyksesi kysymystä usein mietin itsekin.Tällä palstallakin joidenkin mielestä se on huonoa vanhemmuutta.Minusta ei ole.Ja vanhempien jaksaminen ON tärkeää.Minusta myös lapsen hyvä oppia olemaan välillä erossa vanhemmistaankin.Helpompaa sitten isompana.
  14. reetuli76

    Minkä ikäisiä lapsia teillä on?

    Syyskuussa tytär täyttää 3 v.
  15. reetuli76

    mä en sitten yhtään pelkää sikainfluenssaa!

    En minäkään!
  16. reetuli76

    Uskaltasitko päästää 12v jo mummulaan yöksi?

    Mami ei taida pystyä irrottautumaan pojasta,kun noin huolehtii.Onko sulla liian vähän kontakteja aikuisiin?Lapsesta voi tulla arka ja pelokas,kun noin kahlitaan.OMAA kokemusta on.Itseäni ylisuojeltiin.Ja loppu tulos:olen yliherkkä,arka,masentunut ja kärsin sos.til.peloista.
  17. reetuli76

    Uskaltasitko päästää 12v jo mummulaan yöksi?

    Mikä siinä niin kamalaa on?Tytär tosi läheinen isovanhempien kans,eikä ole mikään arkajalka,kun on päässyt.Ja nykyään itsekin välillä pyytää yökylään.Kyl musta vanhempien jaksaminen on tärkeää.Lapsikin voi paremmin.
  18. reetuli76

    minkäkokoisissa asunnoissa asutte?

    Minä ja tytär 2h+k,58 neliötä.Puisto näkymä olohuoneessa.Tyttärellä omahuone.
  19. reetuli76

    Kukaan ei käy meillä kylässä! :(

    Oi,mä en välitä leipomisesta.Ja itse mielummin olen se kyläilijä.Minä tulisin kyllä mielelläni. :laugh:

Yhteistyössä