Hakutulokset

  1. M

    Paljonko maksaa hiustenpidennys tai tuuhennos (letiyksellä?)

    Nyt palo kiinni tän tiskirättifledan kanssa :kieh: Tää on jotain aivan kamalaa kun hiuksia on nin vähän, ne on niin hentoja ja ne ei kasva. Sinetti- tai teippikiinniyksestä on varmaan tuha edes unlmoida. Mun hiukset on niin ohkaset, että ne ei kestäis sinetin painoa. En kyllä tiedä miten...
  2. M

    Suositelkaa meille koirarotua!

    Ollaan oltu hetki koirattomia. Nyt on kova tarve saada vipinää. Pientä koiraa emme halua. Pitäisi siis olla kokoa. Helppohoitoinen karva, rymyämme metsissä sen verran. Olisi kiva harrastaa jotain. Vaikkapa hakua tai jälkeä. Perheessä vauva. Ideoita?
  3. M

    Lakikäytäntöjä tuntevia paikalla??? Kysymys lapsen huoltajuudesta vanhempien kuoleman varalle?

    Eli asia lyhykäisyydessään: Haluamme mieheni kanssa tehdä paperin, jossa vähintäänkin kerrotaan että toisen puolen suvulla ei ole mitään sanavaltaa lapsen edunvalvonnassa/ huoltajuusasioissa jos me molemmat sattuisimme kuolemaan. Enimmillään paperista voisi käydä selville ketä...
  4. M

    Mistä saisi "Vauvojen laulun aika" -cd:n?

    Mulla on kaverin CD lainassa. Aivan ihana! Meidän 8kk rakastaa tätä levyä! Haluaisin ostaaa sen kaverin vauvalle lahjaksi, ja Akateemisen hinta 42,90e??? :o Onko se tosiaan näin törkeän kallis?
  5. M

    Minne parisuhde laatuaikaa viettämään pk-seudulla?

    Lapselle tulee hoitaja kotiin, ja meillä olisi mahis olla yötä pois. Olisin varannut Flamingosta huoneen, mutta on aivan täynnä pikkujouluaika nääs. Ideoita?
  6. M

    Tuore tutkimus painottaa influenssarokotuksen tärkeyttä...

    Tutkimusryhmä painottaa, että kaikkien alle 5v lasten tulisi saada rokote. Samoin ihmisten, jotka työskentelevät tai muuten ovat läheisesti tekemisissä alle 5v lasten kanssa. http://www.urmc.rochester.edu/pr/news/story.cfm?id=2261
  7. M

    Antakaas mulle ohje Lindströmin pihveihin???

    Neuvokaa uusavutonta. Parhaat Lindströminpihvi reseptit kehiin?
  8. M

    IDOLS: Tää Annahan on MAHTAVA!!!!

    Aivan mieletön veto
  9. M

    Idols, Anna-Kaisa jakoi mielipiteet

    mun mielestä oli tylsä, mutta Nina ja Patrick diggas. Miten muut?
  10. M

    Kertokaa jotain mistä tulee hyvä mieli!

    Tuntuu, että joka tuutista sataa ahdistavia uutisia. Lähipiirissäkin on nyt aivan liikaa pahaa oloa. Tätyyhän maailmassa tapahtua hyviäkin asioita?
  11. M

    Onko täällä puitu jo Soinin kiitospuhe vaalivalvojaisissa???

    Nauretaan miehen kanssa vieläkin sille: "Monet sanovat, että tämä on yhden miehen puolue. Te tiedätte.... mä oon sanonut teille, ettei se oo nii".... :laugh: :laugh: :laugh:
  12. M

    Talviaika teki tepposet, lapsi kärsii...

    Meidän neiti 7kk saattaa ottaa 10minuutin kauneusunet seiskan aikoihin, jotta jaksaa vetää iltapuuron ja maidon ennen nukkumaanmenoa, joka on aikaisintaan kasilta. Nyt kävi niin, että tajuttiin vasta nyt kun ei ole herännyt, että ei peeee sehän on yöunilla. :headwall: :headwall...
  13. M

    Kateellinen työkavereille, jotka ovat kotona sairaan lapsen kanssa

    ...Siis olin oikeasti. ANTEEKSI rakkaat työtoverit jos teitä täällä parveilee ja muutkin!!!! :ashamed: Meidän 7 kuinen on ekaa kertaa kipeenä. Nyt voin todeta, että jos lapsi nukkuu vartin pätkissä koko yön, niin ei sitä kyllä itsekkään ihan työkunnossa ole. Päinvastoin kipeiden lasten...
  14. M

    Mitä soseita teette itse vauvalle?

    Pakastimesta löytyy perunaa, porkkanaa, bataattia, kukkakaalia, maissia, parsakaalia, kanaa ja naudanlihaa. Fiilis on, että aina pyöritellään samoja yhidsitelmiä noista? Mitä muuta voisi soossailla? Valmiita marja- ja hedelmäsosetta menee yhteensä 1-1,5prk/pvä. Jotenkin tuntuu, että niitä on...

Yhteistyössä