Hakutulokset

  1. I

    Voi tuota tyttöä...

    Äiti eihän haittaa jos yskin yöllä? Aamulla valitti kurkkukipua ja nyt vähän yskitti...
  2. I

    Hiukan on toi neiti väsy...

    Ei nukkunut tänään hoidossa kun oli lääkärineuvola vähän hulluun aikaan meidän neitiä ajatellen... Nyt sit kiukunut koko illan... Kohta laitettava nukkumaan tyttö.
  3. I

    Jos kävis keittää aamupuuron ja kahvitkin...

    Pääsee sit lähtemään töihin
  4. I

    Jos sitä nostais tän takamuksensa tästä tuolilta...

    ja alkais suunnittelemaan lähtöä... Ei vaan olis yhtään virtaa lähteä....
  5. I

    Millainen toivoisitte olevan lasenne pph:n?

    Eli oon tekemässä halemusa pph:n paikkaan. Sillä vähän kyselen tätä..
  6. I

    No ootteko ollu silleen rekassa?

    B) :xmas: Ja ihan oman miehen kanssa vaan
  7. I

    Että näin

    http://www.mtv3.fi/uutiset/ulkomaat.shtml/arkistot/ulkomaat/2009/01/788580
  8. I

    Kuka kurja ;) keksi ehdottaa mlle ruuaksi...

    Tonnikalakastiketta + pastaa???? Mä halkean just, ku oli niin hyvää... Tätä ohjetta mukaillen tein http://www.pirkka.fi/ruoka/reseptihaku/resepti/?id=472&rname=tonnikalapastakastike :p :p :p :p
  9. I

    Auttakaa mua tekemään työhakemus=)

    Tiiän et netti puolloaan hakemuksia, mutta kun mun ajatus ei yksin kertaisesti juokse... Eli pph:n paikka olis, kaiketi jollain tapaa kiertävä pesti olis. Mulla ei oo alan koulutusta, mutta työkokemusta on.
  10. I

    Mitähän mä söisin???

    Jotain suolasta tekis mieleni, mutta en tiiä mitä. Teenkö jauhelihasta jotain vai tonnikalasta? Vai peräti kasvisosekeiton?
  11. I

    Mun on pakko hehkuttaa!!!

    Sain tuossa viime vuoden marraskuussa itelleni elämä ensimmäisen ammttitutkinon suoritettua. Koulutusrahasto maksaa ammattistipendin ammattitutkinnon suorittaneille, jos on viiden vuoden työkokemus suomalaisen työnanatajna palveluksessa. Itse sitä tuossa laskeskelin että riittääkö nuo...
  12. I

    Kait sitä vois jo luovuttaa tän valvomisen kanssa...

    Väsyttää niin vietävästi vaikka parit torkut otin päivällä....
  13. I

    Oli mennä tässä eilen kahvit väärään kurkkuun...

    Mä oon iään kaiken kuvitellut jotta ei enää 9-kymppisillä oo mulkku mielessä... Mutta... Eilen tuossa istuttiin töissä päiväkahvilla mummojen kanssa ku yks niistä tokas että ei hän oo ollu sen miehen tapin ( :laugh: ) perään sen jälkeen ku mies kuoli ja onneks mies sai niitä...
  14. I

    Tulipa pizzasta hyvää...

    Vitsi että maistuu hyvälle...
  15. I

    Ottaako muut kalsarikännejä tänään palstaillessa???

    Tää tunnustaa ottavansa, toki känniä en saa kun ei ole ku kaks pulloa siideriä, mutta kuhan vähän tissuttelen.
  16. I

    Mä löysin mielenkiinoisen työpaikka ilmoituksen

    Nyt pitäsi sitten vaan alkaa tuota hakenmusta rustaamaan, mutta miten ihmeessä se voi olla niin vaikeaa??? Yritin jo mallejakin kattoa, mutta ei. En vaan osaa sellaista alkaa tekemään.
  17. I

    Jaahas, jos mä nyt jo hennoisin tuon tytön

    herättää. Eilen aamulla heräs viideltä, tänään näköjään väsyttää vähän pidempään. Mutta on mun töihinkin selvittävä tänään...
  18. I

    Oli tää mamma tossa toissa päivä tippua persilleen (turhis, mut nii hauska)

    Toissa päivänä tosiaan töissä tuumasin ku huoltoyhtiön auto ajo ohi et pitäis tohon meidän oven etten saada hiekkaa. Työkaveri tuumas et senkus käyt sanomassa. No, mihän sit toppeana tyttönä tein työtä käskettyä ja painelin pihalle tuota huoltoyhtiön poikaa jututtamaan. Ja ne ruskeat silmät...
  19. I

    Täytyy varmaan lähteä tuonne töihin...

    On se vaan mukavaa kun ei ole sellaista takkaa alkamisaikaa tuolla työllä, kunhan tulee 6h (oon harjottelussa). Mukavaa päivää kaikille!
  20. I

    Huomenta vaan kaikille tasapuolisesti...

    Vähän on sellainen pökerö olo... Mies oli lähdös töihin kun sitten tuosta oven takaa soitti että aukases ovi et saa avaimet mukaan. Mä olin kyllä se verran hereillä et kuulin ku lähti, mutta nyt vaan väsyttää ihan hirveesti.

Yhteistyössä