Hakutulokset

  1. H

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Helmikuussa"

    Minäkin oisin pinossa mukana... :) hipsutus Aloituspaino: 63,7 kg Paino nyt: 62,8 kg Muutos/Viikko: -900 g BMI: 24,1 (24,3) Perjantaisin edelleen punnituspäivä?
  2. H

    Linkki laihduttajien nami"kauppaan":)

    Twist: Totta, enpä tullut ajatelleeksikaan, että siellä ei ole postimaksuja noille suklaapaketeille kun muualla jo pelkät postikulut voi olla sen 7,50. Kiitos tästä! :heart:
  3. H

    Linkki laihduttajien nami"kauppaan":)

    Kiitos vinkistä! Noniin, nyt alkaa löytymään vissiin edullisempia erikoisia suklaita kuin nuo sokerittomat. Täytyi tallentaa tämäkin suosikkeihin kun täällähän on vaikka mitä ekojutskaa... =) , tästä tulee ehdottomasti yksi suosikkikaupoistani, kiitos paljon linkistä.
  4. H

    Linkki laihduttajien nami"kauppaan":)

    Kiitos linkkivinkistä! =) Tämä on kyllä ihan huippulinkki :flower: , mutta nämä boxit ovat yllättävän kalliita. Ensin ajattelin että tilaisin yhden suklaalevyn ja maistaisin sitä, mutta ei tuolta taida saada vain yhtä?
  5. H

    Method Draine SLIM kuuri alkaa!

    Minttuhirviö: On kiva, kun tuloksia alkaa tulla Slimistäkin =) ! Vau! Minä olen nyt kolmatta päivää painonhallintajaksolla, jota suositellaan, ettei saadut tulokset menisi hukkaan. (Ja tämä on siis kolmas ostamani Slim paketti). Kolmatta päivää otan aamulla 2 tablettia Slimiä. Paino...
  6. H

    Method Draine SLIM kuuri alkaa!

    Semmoista tahtoisin vielä kysyä, että kun jossain mainittiin jostain lisäravinteista kuurin aikana... Että käytättekö vitamiinilisiä? tai jotain muuta lisää? Minä olen ottanut monivitamiinitabletteja.
  7. H

    Method Draine SLIM kuuri alkaa!

    Täälläkin ollaan yhä Slim kuurilla, joskin nyt on niin, että huomenna mulla menee vikat Slimit ja pitäis vielä pitää se ns. ylläpitojakso. Eli lisää pitäis saada Slimiä, mutta huomenna se ei onnistu, joten maanantaina sitten yksi paketti vielä. Minttuhirviö: Mikä oli paino ennen Slimiä ja...
  8. H

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

    Tartsa: Tervetuloa mukaan! :heart: Iiik... mä olin jo laihtunut 1,2 kg kunnes vaaka tänä aamuna näyttikin että lähtöpainooni olisi tullut 200g lisää. Lähtöpaino siis oli 63,7 kg ja tänä aamuna olin 63,9 kg. En oo edes herkutellut. Onkohan sitten joku tilapäinen häiriö vaa'assa tai...
  9. H

    Method Draine SLIM kuuri alkaa!

    Minttuhirviö, elina9: Tuntuuko Slimillä oleminen miltään? Mua odotti tänä aamuna vaa'alla käydessäni kamala ylläri!! :'( 63,9 kg eli hyvän pudotuksen jälkeen painan enemmän kuin kuurin aloittaessani. Tämä tarkoittaa siis aloitukseen nähden +200g. Ei tietoakaan enää siis 1,2 kg...
  10. H

    Jännitysniska...

    Kahden tytön äiti, Mammax3, Drosera: Kiitos! :heart: Drosera: Täytyykin googlata, kiitos! Nyt on jäljellä enää 2 kertaa kuudesta omt-fysioterapia käynnistä. Ensi viikon alussa menen tapaamaan samaa lähetteen tehnyttä lääkäriä, joka saisi kyllä hakea lisäkertoja fysioterapiaan. Viime...
  11. H

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

    Huomenta!! En päässyt eilen käymään, joten tässä eilisen tulos. Aloituspaino: 63,7 kg Paino nyt:62,8 kg Muutos/Viikko: -900 g BMI (edellinen lukema) 24.1 (24,3) Ja tänä aamuna kun vaakaa katson se näyttää -1,2 kg. Olen karsinut lisää herkuista pois ja ollut kaksi päivää syömättä...
  12. H

    Method Draine SLIM kuuri alkaa!

    Minttuhirviö: Joko aloitit Slimin? Minäpä testasin yksiin housuihin mahtumista, jotka menivät ennen raskautta ja ne ovat jopa isot!! Hupsis!! Elina9: Nikotiinia ja kofeiinia suositellaan vältettäväksi. Voihan sitä vaikka vähän vähentää niiden määrää, ainakin kofeiinin määrää vaihtaen teen...
  13. H

    Method Draine SLIM kuuri alkaa!

    Minttuhirviö: Minäkin olen kasvissyöjä joten helppoa pysyä tuossa ruokavaliossa. Vaaleita jauhoja ei vissiin ois saanut käyttää eikä kai perunaakaan, mutta meillä sattui olemaan iso vuoka (täysjyvä) kala-pinaatti lasagnea jossa valkoinen kastike oli korvattu rasvattomalla raejuustolla, niin söin...
  14. H

    Jännitysniska...

    Heippa :wave: ! Olen uusi ja tahtoisin tulla mukaan keskustelemaan jännitysniskan mukanaan tuomista kivuista, säryistä ja ongelmista. Minä sain tällaisen jännitysniskan riesakseni kolarin jälkeen kun niska meni jumiin ja sain odottaa pitkän aikaa vastapuolen vakuutusyhtiön päätöstä siitä...
  15. H

    MethodDraine Detox kuuri alkaa :)

    Blue: Kirjoitin tuohon Slim ketjuun mutta kirjoitan tännekin, että tervetuloa sinne kirjoittamaan kun Detox kuuri loppuu jos jatkat siitä Slimillä. =) Olen varmaan vielä silloinkin Slim kuurilla kun kahden päivän kuluttua aloitan heti perään uutta pakettia =) . Tsemppiä Detoxille!
  16. H

    Method Draine SLIM kuuri alkaa!

    Blue Tervetuloa tähän sitten jos aloitat Detoxin perään Slimin. =) Minttuhirviö: Tervetuloa :wave: ! Mielenkiintoista kuulla mitä Slim kuuri tekee sinulle =) ! Harmittaa, etten ole mittaillut itseäni mistään. Olen vain tarkkaillut vaa'an lukemia. Ja olen ihmeissäni kun oikein...
  17. H

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

    Haave3: Tervetuloa mukaan! :wave: Minttuhirviö: Mulla alkaa Slim päivät loppua ekan paketin jälkeen ja tällä hetkellä aloituksesta -100g. Joten ei lupaavalta tuotteelta vaikuta enää. Ostin kuitenkin toisen paketin, koska ajattelin testata tuotteen kunnolla, kun kauppias sanoi että parhaat...
  18. H

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

    Eipä mitään noloilua tämän takia!! Itse mietin pitkään ihan samaa, kunnes hokasin. Siinä päivälistan oikealla puolella on tommonen kohta missä H2O vesi ja sen alapuolella lukee "etsi ruokia". Siihen kun kirjoitat vaikka KURKKU, niin se etsii sulle kaikki kurkut mitä sinne on kirjattu ja kertoo...
  19. H

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

    Taidanpa vielä kirjata päivän syömiset: Aamupala: rahkavaahto Lounas: jäi väliin HUPS! Päivällinen: täysjyvälevyistä tehtyä kala-pinaatti lasagnea + porkkanaa Iltapala: kaksi puolikasta Artesaani ruisleipää, päällä sipaisu rasvaa ja juustosiivut. Iltapalan päälle laskiaispulla (ja mua...
  20. H

    "Unelmavartalosta Haaveilevat -2009 Tammikuussa"

    RD: Matkaa siihen on 1,8 kg, kyllä ne tippuu ihan varmasti! :heart:

Yhteistyössä