Hakutulokset

  1. MintCandy

    Helmivauvat 2010

    Vaatekoko meilläkin jo 62cm ja vaipoissa se koko 2. Rotavirus-rokote sai ainakin meidän pojan mahan ihan kuralle :/ Yhden vaipanvaihdon aikana menee 4 vaippaa kun kakkaa joka kerta kun vähän nostaa jaloista :$ Yöt menee meillä jo säännöllisesti kahdella herätyksellä. Pojan laitan nukkumaan...
  2. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Vihdoinkin rv 41+2 syntyi ihana pieni poika :heart: 3360g, 52cm ja pää 35cm. Synnytyskertomus tulee kerhon puolelle kunhan ehdin :heart:
  3. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Paljon onnea taas vauvautuneille!! :flower: :heart: Toivottavasti tullaan kohta perässä :p Kasassa ollaan vieläkin |O :kieh: :headwall: Keskiviikkona on aika äitipolille jolloin katsovat kohdunsuun tilanteen ja vauvan koon. Neuvolantäti varoitti, että eivät kuitenkaan vielä...
  4. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Taas on tullut lisää vauvauutisia, onnea :flower: :heart: Täällä tunnelma vaihtuu lievästä haikeudesta suunnattomaan turhautumiseen :kieh: Yritän ajatella, että nämä ovat viimeiset kerrat kun voin tuntea tämän vauvan potkut ja liikkeet. Viimeiset kerrat kun voin leikkiä vauvan kanssa...
  5. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    krisu Suosittelen et käyt näytillä, kannattaa olla liiankin varovainen. Mulle ainakin sillon annettiin ohjeet et jos haju muuttuu, heti lääkäriin. Samoin jos ei levolla kiristyksen tunne parane, heti lääkäriin :hug: Develly Kurjaa tuollainen kun ei voi oikein tehdä mitään helpottaakseen...
  6. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Kiitos Develly :flower: Sen verran vielä, että pitääkö jäsenyyttä hakea vai tuleeko se automaattisesti? Mä en nimittäin päässyt keskustelemaan :/ Mä oon niin onneton näitten tietokoneitten kanssa :snotty: Hienoa hopeakaisla, että ajattelet vauvan parasta :heart: Musta on kanssa...
  7. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea taas teille joilla vauva on jo sylissä :flower: Yhdessä kasassa minäkin vielä :snotty: Mä en pelkää käynnistystä vaan sitä mitä tapahtuu kropalle, mielenterveydelle ja vauvalle jos tässä joutuu vielä pari viikkoa odottamaan :ashamed: Olo alkaa olemaan aika tukala näiden...
  8. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Niin niitä vauvoja vaan alkaa tulemaan. Onnea vauvautuneille!! :flower: :heart: Oma vointi on, liitoskivuista huolimatta, liiankin hyvä :kieh: Valitin juuri neuvolantädille kun mikään ei tunnu saavan supistuksia aikaiseksi. Hän tosin lohdutti, että ei se mitään tarkoita, toisilla...
  9. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** helmikuussa (PÄIVITYSPYYNNÖT YV:NÄ -kiitos)

    Onnea taas vauvansa saaneille! :flower: :heart: Monilla on jo laskettu aika ihan käsillä :D Täällä on yksi joka voisi kanssa ottaa niitä supistuksia :wave: Mitään muuta kun epämääräistä särkyä kohdunsuulla ei ole havaittavissa :kieh: Mä taidan olla se joka viimeisenä täällä pitää...
  10. MintCandy

    Nyt kaikki arvailemaan, mitähän seuraavaks!!! (hCG:n eritys alkuraskaudessa!)

    Sä olit siis 2 viikkoa sitten ultrassa joka vastasi n. rv 4 ja nyt KAKSI VIIKKOA myöhemmin vastaa vaan n. rv 5? Eihän toi ole millään muotoa normaalia :/ En halua siis alkaa inhottavaksi mutta kyllä ultrassa olisi pitänyt jotain näkyä SELVEMMIN koska 2 viikkoa on kuitenkin ollut välissä. Mä...
  11. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Onpas täällä ahkeria naisia! :D Mä en jaksa yhtään siivota vaikka kai sitä olisi aina vähän jotain mitä voisi tehdä ;) Leeloo85 Älä murehdi sitä sf-mittaa. Mullakin tapahtui mitassa selvä notkahdus mutta nyt on lähtenyt taas nousuun. Neuvolantäti oli sitä mieltä, että sillon kun notkahti on...
  12. MintCandy

    Loppupuoliskon masukuvat2. rv.21 eteenpäin

    rv 36+5 :heart:
  13. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Onnea vauvansa jo syliin saaneille! :flower: :heart: Joka päivä näitä tuntuu tulevan lisää :D Omaa napaa: ei mitään uutta :| Olisi edes vähän supistuksia tai jotain :p ikuisuus Sulla on ihana maha! Eikä se musta mitenkään älyttömän pieni ole :o Juuri sellainen kompakti ja...
  14. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Onnea Zuh!!! :flower: Develly Toivottavasti se siitä helpottaa pian :hug: Imetyspaidoista ja liiveistä Mä ainakin pärjäsin ilman ainuttakaan imetyspaitaa. Johtuu varmaan siitä, että kaikissa mun paidoissa on niin avarat kaula-aukot ;) :D Ja niissä missä ei ole, niin eipä hävettänyt...
  15. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    Se on sitten äitiysloma alkanut täälläkin! :D :wave: :p Energiaa tuntuu olevan hirmuiset määrät!! Haluan ulos liikkumaan, haluan siivota ja järjestellä paikkoja vauvaa varten, haluan leipoa, haluan kierrellä kaupoissa hypistelemässä vielä viimeisiä hankintoja! Työt tuntui vievän kaiken...
  16. MintCandy

    ** HELMIKUUN HURMAAJAT ** tammikuussa

    En ole pitkään aikaan päässyt kirjoittamaan kuulumisia. Töissä on ollut niin kiire ja tietenkin jouluna tuli reissailtua. Viikon päästä alkaa äippäloma joten sillon on aikaa teillekin :D Älä ikuisuus murehdi sitä, että et voi ostaa ja vertailla vaunuja. Susta tuntuu, että jäät jostain...
  17. MintCandy

    *Helmikuun hurmaajat lokakuussa*

    Työ pitää niin kiireisenä, että en ehdi ollenkaan kirjoittelemaan :ashamed: Viimeistään sitten äitiyslomalla lupaan olla koneessa kiinni ;) Rakenneultrassa käyty ja kaikki oli kuten pitääkin :heart: Neuvolassa myös ollut kaikki aina hyvin. Pissa puhdas, hb ja verenpaine hyvät, painoa on...

Yhteistyössä