Hakutulokset

  1. matamiko

    Vien huomenna rokotettavaksi kolmevuotiaan ja puolivuotiaan ja kysyisin

    meillä poika sai ti eikä mitään oireita =)
  2. matamiko

    Mikä vaivaa? ei seksiä yli 3 kk:n :(

    sama täällä.ei kiinnosta niin ei..välillä häpeän että pakoilen asiaa.se on lähinnä jo vitsi meillä seksin harrastaminen.mutta toisaalta,jos mies ei tee mitään sen eteen vaan istuu illat ja hakkaa tietsikkapeliä,niin en mä sormia näpsäyttämällä lämpene!
  3. matamiko

    "Mä tulen vetämään sua turpaan!"

    se oli pakko hillitä,kun puhuttelin tyttöä koulussa
  4. matamiko

    mikä voi nostaa lapsella kuumeen?

    eihän tuo suostunut mitään syömään,ei valita kurkkua eikä mitään.ihoa olen seurannut onko näppylöitä,muttei ainakaan vielä
  5. matamiko

    "Mä tulen vetämään sua turpaan!"

    näin on,itse otin tytön myös puhutteluuni mutten jättänyt asiaa siihen vaan puhuin myös tytön äidin kanssa ja opettaja puhui tytölle vielä erikseen.itsessäni oli aikamoinen hillitseminen,etten motannut sitä ärsyttävää,omahyväistä kiusaajaa....
  6. matamiko

    mikä voi nostaa lapsella kuumeen?

    2v 4kk on ikää
  7. matamiko

    "Mä tulen vetämään sua turpaan!"

    mä jouduin puuttumaan juuri tuollaisiin uhkauksiin,jotka kohdistui tyttööni.onneksi luokan uusi opettaja otti asian heti vakavasti ja saatiin tilanne korjattua ainakin uhkailujen osalta.
  8. matamiko

    Meillä kävi muslimipoika, joka väitti että saa syödä possua ja söi hyvällä ruokahalulla. No ei siinä mitään, mä en usko noihin höm

    itse asiassa kyllä muslimilapset ovat aika tietoisia ja kysyvät useasti onko sianlihaa ruoassa.puhdistaumisrituaalit on aikamoiset,jos on päässyt sianlihaa syömään vahingossa.eihän me kristityt tätä ymmärretä,mutta jokainen uskonto on erilainen.
  9. matamiko

    mikä voi nostaa lapsella kuumeen?

    kun ei oireita korvissa,ei nuhaa ym... :/
  10. matamiko

    mä olen lihonut vuodessa 15 kiloa

    kandeis käydä kilpparikokeissa,jos niissä häikkää
  11. matamiko

    Pannaritaikina valmiiksi jääkaappiin

    voi tehdä =)
  12. matamiko

    Korvatulehduksesta kysymys!

    kyllä olis pitänyt jo helpottaa.meillä käynyt myös niin ettei eka kuuri purrut vaan vaihdettu merkkiä niin on auttanut paremmin.kävisin uudestaan lekurilla
  13. matamiko

    tää pvä ollut täysin pyllystä!!!

    niin,kun on itekkin väsy,jota olen ollut jostain syystä koko pvän ei jaksais enää mitään ylimääräistä!kai se tarttuu myös lapsiin,varsinkin tohon pienimpään...hitto,kun olis joku yksiö minne vois mennä hetkeks pakoon ja vaan nukkua!
  14. matamiko

    Saanko mennä kerhoon

    ja sairaiden myös!!
  15. matamiko

    mikä on ikäraja

    että lasta saa kuljettaa ilman turva-istuinta autossa?
  16. matamiko

    Saanko mennä kerhoon

    niin,onko reilua mennä tartuttamaan se tauti sinne muihin?
  17. matamiko

    Miksei ne tuossa Kadonneissa

    eikös se isä pitänyt sitä salaisena,kun ammattina turva-ala?
  18. matamiko

    mun kaveri aikoo lopettaa koiransa!!

    apula auttaa.laittaa sinne ilmoituksen taikka lukee niitä joissa haetaan =)
  19. matamiko

    tää pvä ollut täysin pyllystä!!!

    pakko avautuu...teinit angstanneet koko pvän ja pienimmällä kauhee känkkispvä.mikään ei ole ollut hyvin ja oikein :kieh: :kieh: harvemmin odotan et päivä on pulkassa

Yhteistyössä