Hakutulokset

  1. M

    8 Panacodia/pv, rv 26!

    \ Onhan tuo aika iso määrä, mutta ei mitenkään poikkeuksellisen iso. Ja sehän ei tietenkään tarkoita, että sinun on pakko ne kaikki ottaa. Panacod on kuitenkin täysin turvallinen lääke myös raskaana oleville, että jos tarvetta on voit sitä turvallisin mielin ottaa.
  2. M

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    Mulla syinä se, että rv 42 täynnä..ilmeisesti täällä kantahämeen keskus sairaalassa käytäntö..myöskin verenpaine koholla, sekä tietty toi väsymys tms. kun viimeiset 2 vkoa mennyt valvoessa supistusten kanssa. Tuntuu, että tässä asiassa on niin monta käytäntö kun on sairaalaa...riippuu kait...
  3. M

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    Tänään rv 40+4. Sain perjantaille käynnistysajan 9.00...jännittää...ellei tietty lähde sitä enne käyntiin itsestään..mutta epäilempä sitä... Olin niin toivonut, että olisi voinut viettää äitienpäivää kotona kolmen lapsen äitinä, mutta iloinen tietty olen, että ylipäänsä tulee kohta puoliin...
  4. M

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    minä tanaan neuvolassa.. rv nyt 41+2 keskiviikolle aika sairaalaan...kumpa alkaisi sitä ennen tapahtua...yö meni valvoessa 4h supistuksia varin välein, mutta eivät tuppaa muuttumaan kovin napakoisiksi... mullakin tunne, että en jaksa enää tätä odotusta...pakko vaan jaksaa...tsemppiä muillekkin...
  5. M

    Aika limatulpan irtoamisesta synnytykseen?

    1. valui hiljalleen n. viikkoa ennen synnytystä 2. lähti vasta kun synnytys oli alkanut...muutama tunti ennen pojan syntymää 3. Lähti just perjanataina ainakin osittain rv 40+6 silloin...nyt kulunut pari päivää ja vielä ei ole vaavi syntynyt
  6. M

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    mullakin tänään rv 41 tasan... eilen illalla lääkärin jälkeen irtosi osa limatulpaasta ilmeisesti (keltasta sitkeetä veristä limaa)...Eipä vaan silti vaavia kuulu ei näy... suppareita melko kivuttomia pitkin päivää, mutta ei...ankeeta odotusta
  7. M

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    mulla rv 40+ 6 ja lääkärillä tänään...epäkypsät oli paikat uudelleen synnyttäjäksi. Kuitenkin 2 cm auki ja kaulaa 2 cm pehmeät paikat... Oli tosi mukava lääkäri ja sanoi, että pyörittelee vähän kohdunsuuta eetä lahtisi lähipäivinä käyntiin.. Jännittää ja samalla harmittaa... olisi voinut jo...
  8. M

    Yläkäyrällä vauva- onko tullut minkäkokoisia vauvoja?

    mulla kaikki olleet yläkäyrillä 1. tyttö oli 4 kg 2. poika 3530g 3. odottelen nyt rv 40+4 ja kätilön arvio 3500 g että ei nyt mitään ihan jättiläisiä vaikka käyrä koko ajan ylhäällä
  9. M

    Rv 40+2 muita tuskailijoita

    Minä myös odottelen rv 40+4...on kokeiltu saunat, seksit ja siivottu mutta ei.... :kieh: No onneksi kohta voi sanoa, että päivät on yhden käden sormissa...se on vaan niin unohtunut, että se synnytys useimmiten vaan alkaa kuin salama kirkkaalta taivaalta...aina muka niin yllättäen!!! Jopåa...
  10. M

    rv 39+2 väsymys iski

    :hug: Onnea Elli...Kiva, että kaikki meni hyvin ja ihana tyttö nyt sylissäsi..Pitkä odotus palkittiin!! Minä viikoilla 40+2 ja mitään ei ole vielä tapahtunut...nytkin kyllä supistaa vähän väliä ja hiukan tuntuu selässäkin, mutta tähän mennessä aina on loppuneet nuo tuntemukset. Mitens muut...
  11. M

    lisää peppua...

    Nyt on jaettu naisten mieltymyksiä peppuseksistä, mutta livahtaako teillä arvon neidit ja rouvat sormet tai muut tapit joskus miehenne peppuun??? Edellisessä suhteessani mies tykkäsi että käytin sormia hänen pepussaan suihinoton yhteydesä tai rakastelun aikana, ja jo vain mies tykkäsi! Ja...
  12. M

    rv 39+2 väsymys iski

    Mulla esikoisesta limatulppa lähti viikoa ennen. Pojasta ei ollut oikeestaan mitään oireita enne kun synnytys käynnistyi... Mikä on Ellin tilanne vai mahdatko olla jo sairaalassa?
  13. M

    rv 39+2 väsymys iski

    Koetahan jaksaa...olet sentään kärvistellyt paljon kauemmin kuin minä...miten sun muut lapset ovat syntyneet...eli onko mennyt niistä noin reilusti yli??? Jaksamista vaan :hug:
  14. M

    rv 39+2 väsymys iski

    Muita viimeisillään olevia? Mulla laskettu aika la 28.4 ja nyt on pari päivää ollut ihan tolkuton väsymys ja uupumuksesen tunne... Mitään ei jaksaisi ja huono olo koko ajan...tänään tullut useamman tunnin supistuksia, mutta ei kovi kivuliaita eikä säännöllisiä... Mitkä ovat muiden vastaaville...
  15. M

    Suurperheiden äidit! =)

    Tänne saapi kans pistää postia, ihan kuka kanssa sisar vain =) Lapsia on neljä, joten suurperheeeksi alan meidät jo laskemaan ;) Oulun pohjoispuolella asutaan. Meilailu osoite on mitteli2@luukku.com
  16. M

    Oulu-Kemi tienoon mammat

    Koti äippänä täällä hoitelen vauvaa, lapsia siunaantunut neljä. Olisi kiva saada uusia meilailu ystäviä lähi ympäristöstä. Aikaa olisi kirjoittelulle. Pistä postia tulemaan osoitteeseen mitteli2@luukku.com :)
  17. M

    nivelreuma

    täällä olis yksi selkäreumaa sairastava äippä. Eri asia kuin nivelreuma, mutta tosi keljujasairauksia kumpikin. Onko sulla todettu vai vasta epäilys?
  18. M

    Lapsen synt.koko, rv ja montako päivää sairaalassa?

    Tyttö rv 36+1 Pituutta 45,5cm ja painoa 2 790g :heart: Sairaalassa yhteensä 5 päivää, joista pari nsimmäistä valvontaosastolla sokeritipassa, viimeinen vuorokausi valohoidossa keltaisuuden vuoksi.
  19. M

    aina kakkahousuun...

    Moro! Mulla on saman ikäinen poika jolla on sama ongelma aina sillon tällön! Kestää about kax viikkoo kerrallaan niin että joka päivä tulee kaikit housuun jopa useamman kerran päivässä. Hermohan siinä helposti menee mutta nyt oon tajunnu että se oikeesti menee kyllä ohi! Oon lukenu jostaa että...
  20. M

    milloin yksiin päikkäreihin?

    Meidän tyttö nukkuu vielä myös kahdet päikkärit, ikää 1,4kk.

Yhteistyössä