Hakutulokset

  1. M

    lisää peppua...

    Nyt on jaettu naisten mieltymyksiä peppuseksistä, mutta livahtaako teillä arvon neidit ja rouvat sormet tai muut tapit joskus miehenne peppuun??? Edellisessä suhteessani mies tykkäsi että käytin sormia hänen pepussaan suihinoton yhteydesä tai rakastelun aikana, ja jo vain mies tykkäsi! Ja...
  2. M

    rv 39+2 väsymys iski

    Muita viimeisillään olevia? Mulla laskettu aika la 28.4 ja nyt on pari päivää ollut ihan tolkuton väsymys ja uupumuksesen tunne... Mitään ei jaksaisi ja huono olo koko ajan...tänään tullut useamman tunnin supistuksia, mutta ei kovi kivuliaita eikä säännöllisiä... Mitkä ovat muiden vastaaville...
  3. M

    Oulu-Kemi tienoon mammat

    Koti äippänä täällä hoitelen vauvaa, lapsia siunaantunut neljä. Olisi kiva saada uusia meilailu ystäviä lähi ympäristöstä. Aikaa olisi kirjoittelulle. Pistä postia tulemaan osoitteeseen mitteli2@luukku.com :)
  4. M

    Callanetics

    Olen viikon tehnyt vatsaliikkeitä ja nyt tuli pieni epäusko. Mielestäni maha on hiukan pienentynyt,mutta tuntuu että se "roikkuu" enemmän. Ennen oli alavatsassa ylimääräistä,mutta nyt tuntuu että maha alkaa jo rintojen alta=( Onko kukaan kokenut samaa,onko kenties tämä jokin välivaihe kun...
  5. M

    Itsetehtyjen soseiden tekovinkkejä, kiitos!

    Iltaa-yötä! Aloinpa tässä vielä kysäisemään, että millaisia ruokia teette itse vauvoillenne? Minulla n.puolivuotias tyttönen, jolle tahtoisin tehdä maittavaa ruokaa. Jos joku viitsii jakaa ohjeensa niin KIITOS! Hyvää yötä!!! :D
  6. M

    Turkissa käyneitä

    Onko kukaan matkaillut Turkissa päin viime aikoina? Onko hintataso edelleen siellä edullinen vai onko rahamuutoksen jälkeen hinnat noussut? Nimim. Turkkiin matkustava
  7. M

    Käykö kellään siivooja

    Siinäpä se kysymys tulikin. Siis käykö kenelläkään siivoojaa, montako kertaa kuukaudessa ja minkä hintaiseksi tulee?
  8. M

    voiko lapsi olla kipulääkkelle yliherkkä

    Heips! Semmosta tässä aloin miettimään kun taas synnytys lähestyy että voiko vastasyntynyt/masuasukki olla kipulääkkeille allerginen? Kuulin erään tuttavani joutuneen synnyttämään täysin ilman kipulääkkeitä, koska hänellä itsellään on niin paha kipulääke allergia. Pienestäkin annoksesta...
  9. M

    olisin kuollut ilman kipulääkettä

    Tuo väittämä on useampaakin otteeseen ollut esillä keskusteluissa. Olisitko kuollut? Jos asia todella on näin voi olla että vielä jossain synnytyksessä kuolet. Nimittäin kipulääke ei välttämättä tehoakaan. Vaikka kolmella edellisellä kerralla olisit saanut esim. epiduraalin ja se olisi oikein...

Yhteistyössä