Hakutulokset

  1. M

    Marraskuun muruset *lokakuussa*

    Lapsivettä alkoi tulla tänä aamuna lurauksina, supistuksia odotellaan. Kohta kuitenki näytille, kun matkaa on reilusti. Saas nähdä, joko tän päivän aikana saan nyytin syliin?
  2. M

    synnyttäneet/ odottavat koiranomistajat

    Onko teidän koirat vaistonneet tulevan synnytyksen? Muistelen jostain kuulkleeni, että jotkut koirat ovat vahdanneet ja olleet levottomia pari päivää ennen synn. käynnistymistä? Meillä 6 v labbis alkanut kulkea perässä koko ajan ja katsoo , että olen lähellä. Mulla rv 37+5.=)
  3. M

    Ensilumi

    Kohta vuosi keskenmenosta, muistan silti kuin eilisen. Silloinkin leijaili taivaalta ensilumi maahan, samalla kun vauvani nebi ylös taivaaseen. Vaikka masussa uusi vauva, jonka laskettu aika tosi lähellä edellisen kuolinpäivää, silti ei suru hellitä vieläkään. Pelottaa ihan, jos syntyykin tämä...
  4. M

    superlon hoitopöydälle

    Onko kenellekään jäänyt ylimääräiseksi sitä ohutta superlonioa,jonka ennen sai äitiyspakkauksesta? En ole onnistunut mistään löytämään ja tarvitseisin! laita yv.tä, jos sinulta löytyisi vielä sellainen..
  5. M

    RV 33 ja ilm. limatulppa irtoaa

    Onko muilla irronnut näin aikaisin? Tiedän et synn. käynnistymiseen voi mennä vielä viikkoja, mut mietityttää silti..Onko kokemuksia?
  6. M

    RV 33 ja ilm. limatulppa irtoaa

    Onko muilla näin varhaisilla viikoilla irronnut? Tiedän et voi mennä vielä viikkojakin synnytyksen käynnistymiseen mut silti...Mietityttää
  7. M

    Tuetulle lomalle peräkkäisinä vuosina?

    RAY, joka rahoittaa noita tarkistaa hakemukset ja heidän sääntöjensä mukaan lomaa ei myönnetä peräkkäisinä vuosina.
  8. M

    Etanapostia?

    HEI! 39 v seitsemättä odottava äitsyli kaipaisi ihan perinteisen kirkeenvaihdon kautta uusia ystäviä. Laittakaa osoitteita iv.nä, vastailen sitten.:)
  9. M

    Diabeetikkoäidit

    Miten teidän raskautenne on eronnut ns. terveiden raskaudesta? Miten paljon kontrolleja, mitä riskejä jne? Onko kellään ollut vahinkoraskautta ja jos on ollut, miten se on edennyt?
  10. M

    millä viikoilla

    olen rv 24+6 eilen jouduin osastolle todella kipeiden supistusten takia. Tänään kotiin vuodelepoon. Paikat kiinni mut pehmenneet. vauvan painoarvio 700 gr. Onko mitään mahdollisuuksia selvitä, jos nyt lähtee syntymään? Itku kuristaa kurkkua ja pelottaa. :'(
  11. M

    Huomenna....

    Huomenna olis ollut laskettu aika vauvalle, joka meni kesken marraskuussa. Mitenkähän jaksais huomisen ja ens viikon, tänäänkin tekee jo tiukkaa???
  12. M

    Missä sinulla meni lapsivedet?

    Puhelimessa kunpuhuinm tätini kanssa lorahti ensin, loput hulahti autossa vähän ennen keskussairaalan mäkeä. Ja koska kalvot ratkes ylhäältä jostain välistä, väitti ne ennen ultraa, että olisin pissiny housuun :)
  13. M

    MIKÄ ON

    Sain km marraskuussa ja silloin tuntui, että elämää on vasta uuden raskauden myötä. Nyt kun olen vihdoin raskaana, olo on epävarma ja pelokas. En uskalla kiintyä vauvaan, välillä tunnen tekeväni väärin menetettyä lasta kohtaan, kun hänen paikallaan on nyt uusi vauva ( la olisi ollut toukokuussa)...
  14. M

    Huolettaa

    Km jälkeen plussasin pari viikkoa sitten. Nyt katoin verikokeiden tulokset, kilpirauhasarvot päin puuta, hemoglobiini 102 ja muutkin punasolut pielessä. Huolettaa nyt ihan kunnolla!
  15. M

    Viidettä,kuudetta,seitsemättä jne. ;) odottavia?

    Hailakka plussa, joten jännitys maraaskuisen km jälkeen tiivistyy... Maanantaina uus yritys,. Haaveissa siis 7. vauva. Lapset -91 -93 -95 -97 -06 -04
  16. M

    VOIKO olla

    Menkkojen pitäis alkaa viikon päästä mut nyt jo parina aamuna ollut yllättävän etova olo. Voisko olla jo raskausoireita... Ei millään malttais odottaa enää viikkoa??
  17. M

    VOIKO

    Menkkojen pitäis alkaa viikon päästä, nyt muutamana aamuna ollut tosi etova olo ja rinnat kipeät... Voisko olla raskausoireita ennen kun menkat alkaa?
  18. M

    Onko teillä samanlaiset menkat kuin ennen keskenmenoa?

    Minulla parit menkat km jälkeen olivat runsaammat. koskaan enne en ole kärsinyt menkka kivuista, mutta nyt on ollut pakko syödä ihan särkylääkkeitä menkkojen aikaan. JOspa se helpottais..
  19. M

    Muistoja keskenmenoista?

    Minulla vauva kuoli kohtuun noin 12 viikolla. Vanhin tyttäremme piirsi enkelipoika taulun, jonka eteen ostettiin pieni valkoinen enkeli. Nyt vaavi on meillä kirjahyllyssä mukana jokapäiväisessä elämässä. Suurimman surun keskellä oli tärkeää, kun oli joku konkreettinen juttu, mille puhua jne..
  20. M

    Sikarokote ja keskenmeno?

    meidän kaikkien puolesta! Suru on suuri vielä yli kuukausi tapahtuman jälkeen, mutta vähä vähältä helpottaa. Hansu-82, ymmärrrän tunteesi, se oli kamalaa!

Yhteistyössä