Hakutulokset

  1. I

    ***Syyskuun Sydäntenmurskaajat- ONNITTELUT KAIKILLE! ***

    vähiin on jääny kirjottelu mutta lukemasa ain välil käyny onnea kaikille :flower: tänne tuli peikko poika isolla tukalla 23.9 painoa 3814g pituutta 51 cm viikkoja oli silloin 40+6
  2. I

    MITÄ LASISSA?

    pepsi
  3. I

    käynnistyksestä.

    joo kannattaa varmasti niin tehdä :) onnea käynnistykseen :hug: paljonko sulla nyt viikkoja?
  4. I

    käynnistyksestä.

    kai se on vähä tapaus kohtanen mut luulisin että samana päivänä
  5. I

    miks herreillä?

    viel pari tuntii ni pääsis kottiin
  6. I

    **SyYskUun SyDänTenMurSkaaJaT** KESÄKUU

    jos ilmottelis itestään... paisutaan täällä töitä ois vielä 4 yötä jälellä sit kesälomalle eikä enää töi :whistle: mää ny oottelen tiistaita kun mulla sillon sappi ja maksa arvo verikokkeet että onko tässäkin raskauvessa hepatoosi....noo sen näkkee sit veikkaan että on kun oireita on jo nyt...
  7. I

    miks herreillä?

    tää hiimailee töis
  8. I

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    meille tulee noitten ikäeroks melki kolme vuotta joten en kuulu tuohon ryhmään :ashamed: Kummallista etteivät antaneet mittään päivää raputitirallaalle...*kummeksuu* mut vissiin joskus syksyllä sullakin? nii joo mie vaikutan järvenpäässä tai sitte järjenpäässä iha kui vaa :kieh: mut joo...
  9. I

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    meillä on la:t sitten iha likikkäin kun mulla on 17.9. joo ja kävin siel ultrasa viimo ke ja yksi oli vaan pyysin oikeen viel tarkistaan et ei oo toista missään piilossa nauro mutta katto kuitenkin vielä ;) eli täällä elellään tälleen nyt .
  10. I

    Syyskuun Sydäntenmurskaajat *maaliskuu*

    joo laiskuus iskeny tyttöki oli kipeenä mut joo eka ultra takana siellä sitä vilkuteltiin 12 ja risat nyt la pysy samana öö öö öö joo ja yks löytys vaan ei ollu niitä unien kaksosia. Siellä sitä polskuteltiin ja veivattiin niin maan pirusti että oikeen pelotti kun ei noi edellliset noin...
  11. I

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    ei ole meillä suvussa kaksoisa ja ihan luomuna tääki o mut noi unet vaan oli jotain aivan kummia ja mää iha paniikis et uus auto ja kaikki pitää hommaa :laugh: mitä lie hormooni häiriöi :whistle:
  12. I

    Muita kolmatta lasta odottavia??

    mää kävin tos torstaina ekan kerran nla:ssa ja viikkoja sanovat olevan 10 sillo joten nyt ois sit jo +3 ultraan meen kuun alusta olikohan 4 päivä. enää en oo nähny kaksos unia mut jotenki kaksoset kummittelee viel takaraivossa noo jospa se sitten ultrassa seliväis. niin ja nla käynnillä kuulin...
  13. I

    Syyskuun sydäntenmurskaajat *helmikuussa2009*

    voima halit niitä tarvitseville :hug: :hug: :hug: tänää eiku eilen sit eka nla käynti viikot 10 tasan eli nyt jo 10+1 sytän äänii halus terkka kuunnella aatelin et kuuntele vaa ei kuulu mut siellä :heart: :heart: :heart: :heart: himmee pamputus kuulu ihunin ääni melki ikun. Väsymys o...
  14. I

    Saanko ottaa ekaluokkalaisen pojan kanssani naisten puolelle uimahalliin?

    aika outoo mulla 5 wee kesällä 6 ja on mukana naisten puolella kukkaa oo mitää sanonu
  15. I

    Huomenta!

    no toi oli espoossa vissiisit tapana öö vuonna 03 tiijä sit ny toisesta kävivät kotona tosin hää tuli alateitse mut joo samapa tuo mulle oli et missä sitä kävi
  16. I

    Huomenta!

    huomenta mää pääsen kohta kotia pitäs siivoo mut varmaan nukun ekka vähä ja sit vast siivoon alkas vappaat ke o miejän kielivyön alla päivä ku pitäs kauppa käyvä ja poika ylkkäään mutta ollaan selvitty henkissä. Mulla ei tehny kotikäyntii sektoin jälkeen ku poisti tikit siel asemalla eiku...
  17. I

    Haluatko juuri sinä päästä BV:n ja päättömän soppaan mukaan?

    mul o mun kokonaine viikkoo *kehuu ku pyyettiin* :p
  18. I

    Pulassa esikoisen kanssa. :(

    :hug: mie ny ossoo muuta meillä poika esikko ja tyttö nuorempi ei noin pahasti ollu ikinä olihan tietysti vähän huomion hakua mutta siitä se rauhottui. Toivottavasti teilläkin rauhottuu on kuitenkin vielä aika uusi tilanne ja varmasti hämmentä pientä tyttöä. Voimia äideille :hug: :hug: :hug...
  19. I

    Haluatko juuri sinä päästä BV:n ja päättömän soppaan mukaan?

    ai ei vai no hitsi sit pitää varmaa siivota DÄM mut onneks alkaa VAPPAAT :whistle:

Yhteistyössä