Hakutulokset

  1. M

    Lentokoneessa vaipanvaihto

    Olemme lähdössä pikkusta reilu vuoden ikäisen kanssa etelän maille. En ole ennen matkustanut lapsen kanssa, joten en ole niihin asioihin kiinnittänyt huomiota, eli miten tai missä te vaihdatte lentokoneessa vaipan!? Pissavaipan kanssa ei kai liene ongelmia, mutta kun tulee kunnon tortut ja...
  2. M

    Paljonko enimmillään tullut painoa viikossa raskaana ollessa?

    Mulla oli tullut nyt päälle 800 g viikossa, hups. Pitänee vähän skarpata...viikkoja nyt 22. :ashamed:
  3. M

    Bahia Feliz (Monte Feliz)

    Jos olette olleet, kertokaa tietoja! Mm. mitä varusteita keittiössä jne.? Vinkkejä!
  4. M

    Kuka voittanut ttk:n?

    En tosiaan selaillut onko tätä jo ollut täällä, mutta Metsäketo ja Lund voittaneet, kuka se yksi on?
  5. M

    Vessan remppa

    Sain eilen illalla päähänpiston että haluan alakerran vessaan uuden tapetin ja maalin. On siitä toki ollut joskus puhetta, mutta sanoin nyt miehelle että jos se tehtäisiinkin pian, ennen kesää ja ulkotöitä. Tänään sitten oon menossa miehen työpaikalle kattelemaan tapetteja :D Saa nähä onko jo...
  6. M

    Turkkiin lasten kanssa?

    Eli lapset ois 9 ja 13 vee kun kesällä mentäis, onko joku kokeillut niitä hotelleja missä on pieni vesipuisto omalla alueella...muita kokemuksia Turkista, en oo itekään koskaan käynyt?
  7. M

    Päiväsauna

    Ajattelin laittaa itselleni tänään päiväsaunan. Ennen sitä hoitaa karvat pois, tehdä kuorintoja ja naamioita, jalkakylpyä jne. Saunassa voisin nauttia jopa yhden olusen vaikka menenkin yöksi töihin. Oikein hemmotteluhetki yksinään :) En vaan taida uskaltaa miehelle tunnustaa mitä puuhailen...
  8. M

    Ja naapurissa bileet, menisinkö?

    Mies tosiaan kuorsaa sohvalla ja mua ei väsytä yhtään, kävin äsken tupakilla ja kuulin että lauantaiseen tapaan naapurissa ois meininkiä, lähtiinkö sinne...melkein mieli tekis vaikka oonkin tässä saunatakki päällä...
  9. M

    ketjun merkkaus

    Niin siis en ole mikään expertti näissä asioissa, eli miten jonkun ketjun saa merkattua jos aikoo lukea myöhemmin?
  10. M

    Oulun lentokenttä

    Kuinka kaukana se 2-parkki on? Tax freestä saa varmaan suht samoja tuotteita kun Hki-Vantaaltakin? Lähtöä odotteleville hyvä baari? Oon kyllä käyny nettisivuilla katsomassa, mutta ihan tarkempia tietoja vielä haluaisin joltakin, joka siellä on ollut.
  11. M

    Loma alkoi ja matka odottaa!!!

    Voiko kivempaa päivää olla. Reilu viikon talviloma alkoi aamulla kun lähdin yövuorosta kotiin ja saatiin sunnuntaille äkkilähtö Kanarialle! :D Tänään illalla sitten pakkailua ja pullo punaviiniä. :p Nyt rennosti kahvikupin kanssa koneen ääressä just niin kauan kuin huvittaa.
  12. M

    Huoltajuussopimuksesta

    Mieheni on sanonut, että exänsä on lasten yksinhuoltaja. Löysin nyt kuitenkin huoltosopimuksen, jossa selvästi raksi että lapsen huolto molemmilla vanhemmilla yhteisesti. Eikö se siis ole yhteishuoltajuus? Vai onko tätä voitu muuttaa myöhemmin?
  13. M

    suuttuuko miehesi raha-asioista puhumisesta?

    Meillä mies ei voi sietää raha-asioista puhumista, meillä rahat erikseen. Kautta rantain tiedän (okei, olen hieman tutkinut asiaa), että miehellä erilaisia pikkulainoja n. 5000e edestä, joista ei ole maininnut minulle mitään. Milloinkaan ei osta luotolla mun kuullen, mutta oli taas visa-lasku...
  14. M

    uusien puolien osallistuminen

    Mitä mielipiteitä, miten teillä: miehen lasten koulujuttuihin osallistumisesta, esim. vanhempainillat ym., miehen ex haluaa kyllä oman uuden puolensa osallistuvan mutta nihkeästi suhtautuu jos minä haluan osallistua. Toki käytännön syistä olen vähemmän lasten kanssa tekemisissä kuin tämä exän...
  15. M

    Kuinka pienten kanssa ootte matkustaneet?

    Siis lentokoneella jonnekin? Miten on sujunut? Jos lähtee esim. etelänlomalle, otatteko ruuat mukaan vai miten? Tosi pienten kanssa ainakin englantilaiset näyttävät matkustelevan. Mietin vaan että kun toivon mukaan joskus saadaan lapsi, onko montakin vuotta ennenkun viitsii edes ajatella...

Yhteistyössä