Hakutulokset

  1. pimmi84

    Heinäkuiset 2018

    Väsymys - sitä löytyy vaikka muille jakaa! Mieti jo tänään taas sohvalta herätessäni, että pitääkö kohta ottaa lääkäriin yhteyttä kun mun perussairaus taitaa ärhäköityä mutta taitaapi ollakin ehkä tästä raskaudesta johtuvaa... ei muka mitään muistikuvaa että edellisten kanssa ois näin paljon...
  2. pimmi84

    Heinäkuiset 2018

    Moikka! Täälläkin ois yksi heinäkuisen odottaja :) Viimeksi oon pyöriny näillä sivuilla tooosi kauan sitten kun muut lapset on jo 5-10v mutta ehkä mä vielä opin taas :D Laskettu aika olis ilmeisesti 13.7. eli tänään rv5+5 ja OYSiin synnyttämään tämäkin. Kovasti epäilyttää että onkohan kaikki...
  3. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 ¤¤¤TAMMIKUUSSA¤¤¤

    Heippa pitkästä aikaa! Meillä on ollu viimeiset pari kuukautta aika väsyttävää touhua ku nyt on vissiin jo 3 tai 4 flunssa menossa |O Ei nuo mitään hirveitä tauteja oo ollu, mutta ei tää hauskaa oo ku käy aina jokaisen läpi ja joutuu sit ite flunssaisena ja väsyneenä hoitaan kiukkuisia...
  4. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Huh, kuulostipa tutulta :D Mintulla just sama vaihe! Moerrille piti tulla sanomaan, että älä huoli, kyllä sä pärjäät! :hug: Meillä ikäero 1v4kk ja en usko että ois ollu sen helpompaa vaikka ois ollukki isompi ikäero... Pienessä ikäerossa on hyviäkin puolia ;) Ei meilläkään Minttu...
  5. pimmi84

    Esikoisella ja vauvalla sama amme

    Meillä esikoinen oli 1v4kk kun toinen syntyi ja samassa ammeessa ovat kylpeneet ihan alusta asti. Me ollaan tehty niin, että vauva kylvetetään ensin ja esikoinen saa leikkiä makkarissa tai vaikka suihkussa sen aikaa ja sillon ku vauva ei vielä liikkunu erityisemmin niin laitettiin pesukoneen...
  6. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Me käytiin viime viikolla ottamassa molemmille lapsille influenssarokote ku tuossa tk:ssa oli ne "rokotuspäivät" :) Minttu saa sen tehosteen sitten 8 kk neuvolakäynnillä ja Lassi ei sitä tarvikaan ku sai influenssapiikin myös viime vuonna... Selvittiin tälläkin kertaa ilman kummempia...
  7. pimmi84

    Taaperon pyllyn pesu

    Mä nappasen kainaloista kiinni ja pistän ns istumaan siihen lavuaarin reunalle. Siis niin että pyllistää sinne lavuaariin ja toisella kädellä sit pesen pyllyn. Noin kun tekee niin ei tarvi kannatella koko painoa yhdellä kädellä ja poikaki näyttää tykkäävän siitä enemmän kuin tädin tyylistä jossa...
  8. pimmi84

    Pinoon hyviä muistoja/juttuja omasta isästä!

    Parhaimmat muistot ehkä se kun lauloi meille nukkumaan mennessä sen "Sininen uni" laulun ja hieroi jalkoja ja käsiä kun oli kasvukipuja. Isä on aina oikein huokunu turvallisuutta, varmuutta ja rauhallisuutta ja on edelleen meidän perheessä se "peruskallio" vaikka meillä lapsilla on jo omiakin...
  9. pimmi84

    jos teillä olis tällä tilanne niin pyytäisittekö neuvolan kautta kotiapua?

    Mulla tuli tuossa jonku aikaa sitten yllättävä leikkaus ja sen jälkeen piti olla kuukausi nostelematta tai kantamatta mitään yli kilon painavaa... Soitin sitten neuvolaan paniikissa että miten mä selviän ku kotona on vauva ja vajaa 2-vuotias joita molempia pitää nostella pitkin päivää. Sain...
  10. pimmi84

    mikä hitto haisee pesukoneessa?

    Vaihda pesuaine... Meillä ainakin autto ku vaihdoin semmoseen jossa ei oo mitään noita pesukoneeseen kertyviä aineita.
  11. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Ne on nuo isit paljon mukavampia ku ne osaa leikkiä hauskemmin :D Minttu oli 6 kk neuvolassa 8,5 kiloa että nyt taitaa mennä jo yli 9 kilon... Meidän pikkuneiti :whistle: Tosiaan, takana on varmaan paljon helpompi kantaa ku edessä. Mä en oo näistä kumpaakaan kantanu kantoliinassa enää yli...
  12. pimmi84

    synkkä kysymys, mutta minkälaisia vaivoja/sairauksia teillä on, joittenka kanssa vaan on tarvinnut oppia elämään?

    Täällähän on pitkiä listoja... Mulla on keloidi-taipumus ja MS-tauti... Niissä onkin ihan tarpeeksi.
  13. pimmi84

    Laittaisitteko/laitatteko 1,5-vuotiaillenne tai muun ikäisille taaperoille influenssarokotusta?

    Kyllä meillä laitetaan molemmille lapsille. Ikää on 7 kk ja vajaa 2 v. Mäki oon ihmetelly sitä kun aika moni jättää ottamatta vaikka on ilmaista... Isommalle otettiin myös viime vuonna ja nosti illaksi vähän lämpöä. Tuskin tuon takia kannattaa jättää rokote ottamatta :whistle:
  14. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Mintulla on vissiin nyt 8 hammasta, 4 alhaalla ja ylhäällä. Tuo vissiin sen takia ku ei anna millään kokeilla ja haukkaa aika kipeästi kiinni jos menee pistämään sormen suuhun :whistle: Ikenet tuntu viimeksi tosi turvonneilta ja pehmeiltä myös takaa ja hinkkaa koko ajan jollaki tuolta...
  15. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Onpas täällä hiljaista :whistle: Salmolle jatkan tähän pinoon että hyvä jos siitä kuumeesta ei seurannu mitään kummempia. Meillä Minttu on ainaki vielä ihan normaalina, mutta tuolla vauvarokolla voi vissiin olla jopa viikon itämisaika :/ Teillä tämä poju tais olla ensimmäinen? On niin...
  16. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Ollos hyvä vaan :D Kuukausi sinne tai tänne... Eihän sillä nyt oo paljon väliä :whistle:
  17. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *Elo- ja syyskuussa -08*

    Juu, vm -84 ollaan täälläki :D Ei tuolla pojalla ollu mitään muuta ku kauhee kuume noin 3 päivää ja sit ku kuume lähti laskemaan niin muuttu tosi kiukkuseksi ja nousi semmosta pientä punasta näppyä (tai oikeestaan laikkua) naamaan, mahaan ja selkään. Ruokahalua ei oo ollu ollenkaan. Vasta...
  18. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    LOElle vaihdoin nuo rv:t ja mietin tässä että onkohan taaperotx3 nykyään taaperotx4? :D
  19. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Mä nyt otin oikeuden omiin käsiini ja päätin laittaa meille loppuvuodeksi uuden pinon :whistle: Toivottavasti kukaan ei nyt vedä hernettä nokkaan mutta tuntu vähän pöhköltä kirjotella elo-syyskuun pinoon ku kohta mennään jo marraskuuta... Kattelin muuten tuossa että uusien tulokkaiden...
  20. pimmi84

    MAALISVAUVAT 2008 *loppuvuosi -08*

    Ketju meille, jotka jaoimme raskausfiiliksiämme Maalismasut 2008 -ketjuissa, sekä muille maalisvauvojen 2008 äideille! Kultahippuja hiuksiisi heitän, suukoilla pienet kasvosi peitän. Onnea sulle tahdon vaan, enkelin vierelles kulkemaan. 24.1.2008 BiaBia ja poika / rv...

Yhteistyössä