Hakutulokset

  1. A

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Heippa! Mamizuukkelille tsemppiä!!!! EM- ihana masu sulla!!! Rouva- 77 Hieno ultra!! kaikille muillekin tasapuolisesti kaikkea hyvää ja erikoistsempit ultraa odotteleville!! ON: Paha olo alkanut hiukan hellittäää!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Vieläkin oksennan sillon...
  2. A

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Iltaa mammat!! Onnea Kaalle ja Rouvalle!! :flower: :flower: On: Eilen tuli täyteen 8+0 kivaa kivaa!!! Tänään luin jostain ( Tiedä häntä pitääkö paikkansa) että alkio alkaa jo nyt aistia jotain masun ulkopuolisia juttuja.... Jos näin on niin on tää alkio saanut tänään sitten...
  3. A

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Heippa! Onnea uusille plussanneille ja jaksuja kaikille raskausvaivoista kärsiville :hug: tuolla oli puhetta aiemmin hepatoosista ja siitä johdannaisesti ennenaikasista synnytyksistä. Aihe kovin lähellä sydäntä vaikka mulla ei siis hepatoosia ollutkaan. Kuitenkin jostain tuntemattomasta...
  4. A

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Hei! Kiitos hyvästä vastaanotosta ! Pisti hiljaseks luettuani Uniccon kertomuksen, mutta onneksi sieltä silti siintää hieman toivoa rivien välistä. Hirveästi jaksamista sinne :hug: Onnea Riinelle Hienon kokoisesta poitsusta :flower: :flower: Ja mun piti täydentää niitä tietojani...
  5. A

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Barbapörrö- mehän taidettiin plussatakkin samana päivänä...
  6. A

    **KESKENMENON JÄLKEEN PLUSSANNEET ** maaliskuu <3

    Heippa! mahtuisikohan tuolta km jälkeisistä yksi onnellinen tänne näin. Eli km oli 12/08 ja nyt ollaan viikolla 6+4. Tänään siis olin varhaisultrassa ja näin ihanan pienen sykkeen. Yksi lapsi ennestään joten toista nyt odottelen. Valtavan suuri pahoittelu Uniccolle ja Tinttamaarialle...
  7. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heippa tytöt! Pitkästä aikaa tulen tänne pinoon kurkistamaan...Hirmusti tullu plussia:heinämassu, jennyli, snowleopard (oliko joku muukin jota en maininnu) :flower: :flower: :flower: :heart: :heart: Hieno juttu! Valitettavasti tänne tullu kuitenkin muutama uusikin ja Tinttamaaria...
  8. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Moi! Snow Leopard ja Jennyli Mulla tiputtelu alkoi jotakuinkin sen jälkeen kun olin lopettanut esikon imetyksen. Ikää mulla on 27v. Mä aloin keskenmenon jälkeen syödä nimenomaan teroluteja ( 3 x 10 päivän kuuri) oviksen jälkeen. Ehdin siis 2 kymppi satsia syödä ja niillä kummallakaan...
  9. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    heippa! Sinimarja pahoittelut kokemastasi :hug: :hug: heinämassua Onnea, onnea :heart: :heart: kerro vähän häistäsi :heart: Pinkkimieli: Onnea ja tarrasukkia matkaan :heart: :heart: mä tulen perässä lokamassuihin kunhan rohkenen ON: tänään olin lääkärillä ultraa ei vielä tehty...
  10. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heippa! Kiitokset kaikille onnitteluista. olette aivan ihania täällä, korvaamaton tuki!!! Barpapörrö: näin on näppylät =) toivottavasti tosiaan lokakuu tuo sen haikaran meille molemmille! Puhaltelen myös kaikille hirveesti plussapuhureita ja vahvistuvia viivoja!!!!! Pinkkimieli...
  11. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heippa! Palaan taas näpyttelemään tietsikkaa 3 päivän vieroituksen (netti poikki) jälkeen. Paljon taas tapahtunut ... :hug: :hug: :hug: kaikille niitä tarviteseville esim. Nemulle ja mymmyryylle samoin :hug: :hug: myös uusille tänne saapuneille ja kaikille niille jotka unohdin...
  12. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    heippa Ristiinkulkia, voimia ja jaksamista sinulle surun keskellä :hug: :hug: Miukkari tervetuloa joukkoon ja pahoittelut :hug: :hug: ON: henkinen valmistautuminen menkkoihin käynnissä...
  13. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    heips.. aMansikka, huomasin nyt että sullakin oli jollain testillä tullut pienoinen haamu. Pidä mieli korkealla silla eihän se vielä mitään tarkoita jos prisman testillä ei mitään tullu, se toinenhan oli herkempi...toivotaan parasta b =) d Heinämassu :hug:
  14. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heippa tytöt!! nyt menee jo sekaisin kenelle kuuluu mitä mutta haamuja on ainakin tainnut tulla pinkkimielelle ja perhosialle....varovaiset onnittelut :flower: ja viivoihin lisää väriä =) Happihypylle :hug: :hug: ja myös kaikille muille halinkaipuisille joita en nyt osannut pongata...
  15. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heip!!! Olen vähän pihalla tän hetken kuulumisista joten tasaisesti :hug: kaikille ON: Mä sain eilen superviivan ovistestiin eli paljon tummemman ku kontrolli ja nyt kiivaasti oon yrittänyt ottaa selville miten pian ovis sitten ois tosta LH-huipusta. Testissä sanotaan et 24-36 h päästä...
  16. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Jaksamista Sokrulille ja Heinämassulle :hug: :hug: :hug:
  17. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Heinämassu mun ymmärtääkseni seksin jälkeen voi helpostikin tulla verta hiukan kun ne limakalvon seinämät on herkällä, muistaakseno myös mulla ekassa hyvinmenneessä raskaudessa tuli tommosta eli ei luultavasti mitään vaarallista...
  18. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    heip!! Sun Rise: Taitaa tää raskaushaaveilu olla aika täyspäiväistä puuhaa :) onneks seuraavat päivät kertovat aika paljon ja toivottavasti kertovat ihanaa uutista b =) d Mulla siis maksimissaan 14 päivää ja tiedän enemmän mut niinku joku sano ni tää on kierrossa aika toiverikasta aikaa!!!
  19. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    jassoo, en taida enää ees yrittää mustennella :laugh:
  20. A

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    [/b]sohvi[b] Onnittelut myös sulle, miten missasinkin tuon sun uutisen :flower: Hienoa jos ja kun näin nopeesti onni potkaisi

Yhteistyössä