Hakutulokset

  1. S

    Mikä mun äitiä vaivaa?

    http://www.tohtori.fi/muistiklinikka/ Linkistä löytyy tietoa muistihäiriöistä ja niiden oireista :hug:
  2. S

    kemiallinen raskaus

    Tänään kp 29/30-32 ja aamulla acon10 näytti erittäin hailua haamua (en ole ennen siihen saanut mitään) ja heti perään menkat :( Tämä oli nyt neljäs kerta ja näitä on tullut tasan puolen vuoden välein. Testasin näin aikaisin koska on ollut selviä oireita raskaudesta. Menkkakipuja tällä kertaa ei...
  3. S

    Olemme päättäneet ottaa sen mikä eteen tulee..:)

    \ Olen kirjoittanut aiemmin tänne. Meillä 3-vuotiaat kaksostytöt sekä yksi vuotias neiti ennestään. :heart:
  4. S

    Olemme päättäneet ottaa sen mikä eteen tulee..:)

    Pidämme siis lapsen vaikka hän olisi down. Kysyin kunnalta ja saamme kodinhoitajan lapsen synnyttyä 3 viikoksi. Ja jatkossa 1-2päivää viikossa. Tuleva pelottaa, mutta kyllä me jaksamme, taistelemme eteenpäin :heart: :)
  5. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    \ :hug: . Niin, tunteet ovat todella sekaisin. Vatsa kasvaa ja voin myöntää että kyllä se kun liikkeitä tuntuu saa olon yhtä hyväksi kuin muita lapsia odottaessa. Rakastan kyllä tätäkin pientä :heart: :'(
  6. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    \ Niinpä! Ei mietitä adoptiota muun kun sen takia että emme tiedä vielä onko meillä voimavaroja down-lapsen kasvattamiseen. Down-lapset varmasti yhtä kauniita kuin muut lapset, eikä se siitä ole kiinni..
  7. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    \ Sen verran otin selvää että 2kk syntymän jälkeen saadaan miettiä ratkaisua ja lapsi meillä. Jos ei hälle kunnon perhettä löydy niin emme häntä minnekkään laitokseen laittaisi. KUKA TÄÄLLÄ KIRJOTUKSIANI VÄÄRISTELEE? Olen sanonut että haluamme hänelle hyvän perheen ja jos ei sitä löydy niin...
  8. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    \ Niin kuin olen kirjoittanut, tämä nelonen oli täys yllätys, kierukka laitettiin 3:n syntymän jälkeen. Ja seksi.stä. Meillä kyllä rakastellaan usasti ja jos sen mukaan lapsia tulisi niin niitä syntyis päivän välein.. Ai teilläkö loppui seksi lasten syntymään(otan osaa)
  9. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    \
  10. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    \ Tyhmää väittää tuollaista! Ei me mietitä down lapsesta luopumista minkään ulkonäköseikkojen vuoksi, vain sen kannalta jaksammeko 4 lapsen kanssa, joista yksi tarvitsee erikois hoitoa. Alku varmasti menee normaalisti, mutta tuleva mietityttää..
  11. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    \ ANTEEKSI vaan kaikille ABORTIN hyväksyville!! Mielestäni se ei ole hyväksyttävvää, ainoastaan tilanteessa kun tietää että lapsi niin sairas ettei voi jäädä henkiin. En kommentoi abortti-aiheisiin koska se ei ole vaihtoehto. Me mietimme 2 ratkaisun välillä, pidämmekö vauvan vai saako hän...
  12. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    Kiitos kaikille jotka kirjoitatte kauniisti :flower: :hug: . tunteet ja kaikki ovat niin sekaisin.. Itkettää vain ja lapset tarvii äitiä niin pitää ryhdistäytyä. Sinä joka olet odottanut downia, pidittekö lapsen?
  13. S

    Kirjotin eilen down-lapsesta...

    ...en jaksanut etsiä ketjua, jatkan nyt tähän. ABORTTIA en halua tehdä, se vastoin periaatteita, eikä siitä ollutkaan kyse. Saimme 1,5kk sitten tietää että vauvamme on Down. Olemme miettineet ADOPTIOON ANTAMISTA pienen synnyttyä, koska emme tiedä riittääkö voimavaramme down lapsen hoitoon...
  14. S

    te keillä on ollut kohtukuolema/vauva kuollut synnytyksen

    Mulla kuoli poikavauva kohtuun rv 40+1. Siitä on kuusi viikkoa ja suru on mittaamaton. On kova ikävä.
  15. S

    rypäleraskaus ja raskaustesti

    Mulla rypäleraskaus todettiin kaavinnan jälkeen, kun patologi tutki sen mitä kaavinnassa poistettiin kohdusta. Ja rypäleraskautta epäiltiin juuri noiden korkeiden hcg arvojen takia juuri ennen kaavintaa. Nyt sitten kahden viikon välein käyn verikokeessa, jossa seurataan hcg arvojen laskua ja...
  16. S

    rypäleraskaus ja raskaustesti

    Kyllä raskaustesti näyttäisi sulla varmaankin plussaa, jos ois rypäleraskaus. Rypäleraskaudessa kun hcg arvot ovat huimasti koholla jo raskauden alkuvaiheessa, kuten mulla oli. Toivottavasti sulle ei ole kyseistä rypälettä, melko ikävä asia kun on.. Aurinkoista kevään odottelua kaikille!
  17. S

    Uusi vauva

    Miehen kanssa puhuttu asiasta tottakai. emme kumpikaan haluaisi lasta vielä vuoteen kehteenkaan. mutta toden näköisesti emme enää toista lasta "tee" yritä tai miten se pitäs sanoa. pelko jos kaikki toistuu ja ei jaksaisi alusta kaikkea sitä. mielemme haluaisi uuden vauvan, mutta realiteetit...
  18. S

    Uusi vauva

    Olen 33v. ekan ja lapsen sain 29v. alku oli todella rankka lapsi oli lähellä kuolla ja oli pitkään sairaalassa. ja oli pitkään toipilas kotona. 7kk alussa ei öisin nukuttu päivä alkoi klo 2 yöllä. sit oltiin unikoulussa ja sitten nukuttiin illasta koko yö aamuun mutta joka toinen viikko 2-3 yötä...
  19. S

    rypäleraskaus

    heippa taas! tänään oli lääkäri ensimmäistä kertaa, sen jälkeen kun puhelimessa kerrottiin rypäleraskaudesta.. keuhkoröntgenissä ei ollu mitään ja hcg arvot oli laskenu 106 ja kohtu näytti hyvältä.. Aika positiivinen käynti. Näin sitä vaan on jollain lailla sopeutunut tähän rypäleraskuden...
  20. S

    Helmikuun inssipiinailijat ??

    Voimia sinulle :hug: Itse odottelen pääsyä ekaan inssiin..

Yhteistyössä