Hakutulokset

  1. Barbarella

    40+ so what wol.12

    Hei kaikille! :wave: Mahtuisiko vielä mukaan kirjoittelemaan? Täytin juuri viime kuussa 40 v. ja toinen lapsi on haaveissa. Esikoinen on 3-vuotias. Meillä olisi toinen lapsi ollut tervetullut heti melkein esikoisen perään vaan tärppiä ei vain kuulunut. Viime vuoden syksyllä aloitimme...
  2. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Barbamama, eilen oli tosiaan kp1. Kiitos paljon onnen toivotuksista, sitä tarvitaan! =) tääl taas, toivottavasti tästä kierrosta nyt tärppi käy, teilläkin niin pitkä yritys takana. Paljon plussatuulia sinne päin! :) Meillä ei myöskään on mitään väliä milloin lapsi syntyy, kunhan vain...
  3. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    LillaMe, tervetuloa mukaan. :) ON: täti kurvasi taas paikalle mutta tällä kertaa toivottuna vieraana. Nyt nimittäin alkaa 1. IVF-hoito, hyvä ettei viime kierto venynyt, nyt ei ainakaan pääsiäinen tule sotkemaan hoitoa. Jännät seuraavat pari viikkoa täällä siis edessä, jännittää ja vähän...
  4. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Täälläpä on hiljaista... no, paraskin sanoja, itse olen vain taustaillut kun oikein mitään ei ole tapahtunut. Mulle voisi listaan päivittää täksi päiväksi dpo 3, eli ovis oli ja meni. Hyödynnettiin mutta luomuplussaan en usko. Ensi viikoksi siis odotan tätiä ja sitten alkaakin se 1. IVF...
  5. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sinnalena, pahoittelut tädistä. :hug: Barbamama, me ollaan hoidoissa paraikaa yksityisellä. Kunnallista puolta ei edes harkittu vaan mentiin suoraan yksityiselle. Tutkimukset aloitettiin viime syksynä kun oli yk10 menossa. Meillä on yksi yhteinen lapsi, nyt 2-vuotias tytär, ihan luomuna...
  6. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    emmimaria, :hug: ON: Kp1. Ja yk17. :headwall:
  7. Barbarella

    11-hoidot

    Kiitos paljon kaikille tervetulotoivotuksista! :) SaaraX, jaksamista sinne! Milli81, kiitos päivityksestä. Eiköhän se huhtikuulle tässä mene, ilmoittelen tosiaan kun tiedän jotain tarkempaa. Joku_päivä, kiitos rohkaisevasta tarinasta. :) AnnaD ja Vanessa-80, tervetuloa! ON...
  8. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sinnalena, mulla on vähän niin, että nämä hoitokierrot ovat tuottaneet vielä suuremman pettymyksen kuin luomukierrot. Kun jotenkin sitä ajattelee että hoidoista pitäisi olla suuremmat mahdollisuudet ja sitä lataa sellaiset odotukset.. ja sitten tippuu korkealta ja kovaa. Supertylsää...
  9. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Ei, ei kuulkaa ei. Ei ole tärpännyt. Vitivalkoinen testi oli seurauksena tämän aamun testauksesta. Ei tästä jaksa edes masentua, niin kyllästynyt olen koko touhuun. No, ensi kierto olisi sitten välikierto ja sitten päästään tositoimiin eli 1. IVF. : /
  10. Barbarella

    11-hoidot

    Hei kaikille! :wave: Mahtuisiko mukaan? Juuri testasin negan 3. inssistä ja seuraavaksi olisi 1. IVF tulossa. Ensi kierto pidetään taukoa hoidoista, käydään lääkärin kanssa neuvonpito tulevasta ja siitä seuraavaan kiertoon olisi tarkoitus tehdä lyhyellä kaavalla. Yritystä meillä nyt takana...
  11. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Kiitos kaikille tsempistä! :) Testannut en ole vielä, en uskalla. En jaksa nähdä taas kerran sitä vitivalkoista testiä. Oireita on eli rinnat todella kipeinä ja vatsaa nippailee aika ajoin mutta lääkitys on sellainen että siitähän nuo oireet takuuvarmasti johtuvat. Mitenkäs muut...
  12. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    :wave: Palailen minäkin palstalle taas tauon jälkeen. Ihan tarkoituksella pysynyt poissa ja yrittänyt muutenkin ottaa vähän rauhallisemmin tämän kierron. Eli 3. inssi tehtiin viime perjantaina, nyt siis dpo6, Sinnalena päivitätkö listaan. Kiitos!! =) En ole mittaillut tässä kierrossa...
  13. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Juuh, sitähän se tuhruttelu tiesi.. :headwall: Tänään siis kp1 ja yk16. Sanalla sanoen masentaa. Pitihän mun tehdä vielä testikin varmuuden vuoksi, että jos vaikka olisikin vain alkuraskauden tuhruttelua. Niin oli valkoinen testitikku, että ihan silmiä särki. : / Kiitos kaikille...
  14. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Foolihappoa syön minäkin tabletin muodossa. Lisäksi menee kalaöljyä, d-vitamiinia ja Multitabs Raskaus-tabletteja. Vaan eipä taida olla mistään vitamiineistä hyötyä mulle, dpo 11 ja lugekuurista huolimatta alkoi tuhruttelu. :mad::mad::mad::headwall: Kyllä suuresti ihmettelen miten me...
  15. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Liljaana, toivottavasti tärppi on käynyt. =) En ole vielä testaillut enkä testaakaan ennen kuin aikaisintaan lauantaina, jolloin dpo14. Olen aivan satavarma että nega tulee enkä halua itseäni masentaa sen vitivalkoisen tikun tuijottamisella. Lämmöt ovat laskeneet kuin lehmän häntä, joten se...
  16. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Lumihiutale, paljon onnea plussasta! :flower: =)
  17. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sinderella, kiitos peukutuksista. =) Testata voisin vaikka heti (niin kuin dpo6 mitään voisi vielä näkyä....) mutta mulle kun pistettiin se Pregnyl (irroituspiikki), niin ei voi testata kovin pian. Olen käsittänyt että dpo 12 voisi testata ja silloin ei pitäisi tulla enää väärää plussaa...
  18. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Sinderella, mä en tiedä noista lämmöistä millaiset ovat raskautuneena, koska sen kerran kun olen raskaaksi tullut, niin en lämpöjä mittaillut. Nähtävästi lämmöt silloin kuitenkin pysyy korkealla, eikä laske. Se miksi vaahtosin noista lämmöistä nyt, oli koska nämä kaksi inssikiertokäyrää ovat...
  19. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    Pilvilinna, onnittelut hyvistä ultrakuulumisista! =) Sinderella, pahoittelut tädistä, ihanan positiivinen suhtautuminen sulla. :) Meillä esikoinen sai alkunsa yli vuoden yrittämisen jälkeen kierrosta, jossa oli huimat kaksi yrityskertaa ja nekin reilusti yli viikon välein toisistaan. Että...
  20. Barbarella

    YLI 35-V. KUUMEILIJAT vol 9

    ZouZou, :'( Isot pahoittelut täältäkin. Toivottavasti hcg lähtee kaavinnan jälkeen laskuun. Voimia! :hug:

Yhteistyössä