Hakutulokset

  1. S

    Tammikuun Toivojen Oulun tapaaminen

    Heips! Täällä kirjoittelee 24 v 2 pojan äippä ja kolmas tulossa; LA 4.11. Kaipailisin uusia ystäviä, koska olemme muuttaneet tänne helmikuussa. Asumme Herukassa. Saa laittaa yv:tä. T: Siiri
  2. S

    Oululaiset äidit...=)

    Heips! Järkättäisikö tapaamista? Laittakaa minulle ehdotuksia ajasta ja paikasta yv:nä tai mailiin: siiri_lehtela@windowslive.com. Täällä kirjoittelee 24 v 2 pojan äippä ja laskettu aika 4.11. Kaipailisin uusia ystäviä, koska olemme muuttaneet tänne helmikuussa. Asumme Herukassa. T...
  3. S

    -84 Äidit hohoooi!!! 8)

    Heips! Täällä kirjoittelee 24 v 2 pojan äippä ja kolmas tulossa; LA 4.11. Kaipailisin uusia ystäviä, koska olemme muuttaneet tänne helmikuussa. Asumme Herukassa. Saa laittaa yv:tä. T: Siiri & vauva rv 5+2
  4. S

    OMA PINO 08-ALUEEN ÄIDEILLE JA ODOTTAJILLE!!!!

    Heips! Täällä kirjoittelee 24 v 2 pojan äippä ja kolmas tulossa; LA 4.11. Kaipailisin uusia ystäviä, koska olemme muuttaneet tänne helmikuussa. Asumme Herukassa. Saa laittaa yv:tä tai heitä maililla: siiri_lehtela@windowslive.com. T: Siiri
  5. S

    Oululaisia???

    Heips! Täällä kirjoittelee 24 v 2 pojan äippä ja kolmas tulossa; LA 4.11. Kaipailisin uusia ystäviä, koska olemme muuttaneet tänne helmikuussa. Asumme Herukassa. Saa laittaa yv:tä. T: Siiri
  6. S

    Heips kaikki Oululaiset äidit!

    Heips! Olen muuttamassa Ouluun Herukkaan helmikuun alussa ja haluaisin löytää sieltä päin uusia ystäviä itselleni. Olen itse 25 täyttävä kahden pienen pojan äiti. Toinen pojista täyttää huhtikuussa 3 vuotta ja toinen täyttää helmikuussa 1 vuoden. Perheeseeni kuuluu myös mies ja kaksi koiraa...

Yhteistyössä