Hakutulokset

  1. inny-

    Jyväskylän mammojen miitti elokuussa!

    Tää lapseton eksy pitkästä aikaa tänne ja bongasin teitin tapaamisen. Vieläkös tää lapseton saa osallistua? :DD Jos osallistumiskutsu hyväksytään niin voisin seuraan liittyä. Siis jos tapaaminen siirtyy syksylle. Mulle tuo 13.8 ei käy kun 15.8 on lähtö Bulgariaan.
  2. inny-

    JKL Mammat hohoi!

    Mulle sopii ainakin hyvin tuo 20.11 ja nyyttärimeiningillä ja ticoticon luona. Jokseenkin sattuu aina unohtumaan tää sivu, joten te jotka ootte mun naamakirja-listalla niin infotkaa mua välillä siä jos näyttää siltä ettei musta kuulu täällä mitn :D
  3. inny-

    JKL Mammat hohoi!

    Mäkin olen tuon viikonlopun kannalla enemmän ja tuon pikkujoulu-tapaamisen :)
  4. inny-

    JKL Mammat hohoi!

    Mukana! Niin ja minä olen 21v, lapseton nainen :D Ja en se minäkään enään asu Jyväskylässä. Aikaa vaan kehiin, niin järjestän itseni paikan päälle! :)
  5. inny-

    Saamaton työtodistus

    Mymmyryy: Sun tilanteessa soittasin jo liittoon, jospa ne tekis asialle jtn?
  6. inny-

    Saamaton työtodistus

    Kaikki eivät aina laita niitä tulemaan automaattisesti, esimerkiksi Keski-Suomen sairaanhoitopiiriltä pitää erikseen pyytää. Suurimmassa osasssa paikoista osastonhoitaja ne kirjottaa, palkanlaskija kirjottaa sitten palkkatodistuksen. Kannattaa soittaa osastonhoitajalle ja pyytää sitä...
  7. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Koskas seuraavan kerran mennään syömään? :) *ei sillä että nälkä olis* :whistle:
  8. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Vai kotibileet :D
  9. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Aina hyvä ruoka ja seura kelpaa, että ihan koska vaan :) vihdoin saa olla ihan rauhassa, hoitolapsi lähti kotiin ! mutta mukavaa oli kyllä :) että piakkoin uusiksi !!
  10. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Tänäään tänäään :D
  11. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Niinpä, taas :D mutta tosiaankin seuraavalla kerralla sitten :)
  12. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Miten aina voi olla mulla sellanen tuuri etten pääse jatkoille :D nytkin olis terassin tekoa ja lapsenvahtia viikonloppuna. Onneks miekkonen vahtii sen ajan tutun lasta kun mä oon kaupungilla :D
  13. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Samoin täällä odotellaan. Ei jaksas tehä enää ite ruokaa, varsinkaan viikolla pelkästään itelle :D
  14. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Kannattaa sitten vielä samana päivänä kun sinne ollaan menossa syömään, niin soittaa ja muistuttaa niitä että ollaan tulossa. Kävin siellä juuri vkl syömässä ja sinne tuli polttariporukka jotka olivat varanneet pöydän. Joutuivat sitten terassille syömään kun ne paikanpitäjät olivat kokonaan...
  15. inny-

    Ei kai kukaan normaali-ihminen voi olla tyytyväinen seksiin, jota on kerran kuussa?

    No tottakai sitä voi siltikin olla hyvässä parisuhteessa vaikka saisi seksiä kerran viikossa. Itsekin olen hyvässä parisuhteessa vaikkei seksiä olekaan joka ilta, vaan aina viikonloppuisin. Joillakin se vain menee näin, puoliso kun on töissä toisella puolella Suomea arkipäivät.
  16. inny-

    volvo farkku ja 3 turvaistuinta?

    Itsellä on -97 vuosmallin farmari V70. Ja siihen mahtuu hyvin kaks istuinta ja kaukalo.
  17. inny-

    JYVÄSKYLÄ!

    Päätin nostella ettei ihan tipahdeta alas. :D
  18. inny-

    Katsoitteko tänään " Koulukiusattu leimattiin koulusurmaajaksi."

    Lainatakseni erästä tekstiä Ylen sivuilta; "Ruovesiläisen haluan kommentoida runsaasti keskustelua herättänyttä tapausta. Koska Samuli on itse tuonut aiheen julkisuuteen ja kyseisestä "klipistä" kaikki voivat seuraavat seikat ruudultaan lukea, perustan seuraavan kommenttini pääosin näihin ns...
  19. inny-

    Katsoitteko tänään " Koulukiusattu leimattiin koulusurmaajaksi."

    Poliisilla, koulun henkilökunnalla ja hoitohenkilökunnalla on vaitiolovelvollisuus. Ja asian tutkintahan on edelleen kesken. Kukaan ei ole vielä todennut ilmoitusta aiheettomaksi. Poika ja hänen perheensä ovat sitä mieltä että ilmoitus on ollut aiheeton.
  20. inny-

    Katsoitteko tänään " Koulukiusattu leimattiin koulusurmaajaksi."

    Yhdyn osittain Kokin vastaukseen. Itsekin paikkakunnalla olleena voin kertoa että asiassa toimittiin oikein. Jos joku on ohjelman katsonut ja tajunnut pysäyttää ohjelman sen kuvan kohdalle missä tulee ruutuun lääkärinlausunto pojan mielenterveydestä; lausunnossa lukee mm. että pojalla ollut...

Yhteistyössä