Hakutulokset

  1. B

    Go Images- valokuvaamo Helsingissä, kokemuksia?

    Kävimme 120-euron lahjakortin ansiosta 5-henkisen perheemme kanssa siellä kuvauksissa. Ammattitaitoinen valokuvaaja onnistui saamaan kaikki kolme vilkasta tyttöä kuviin (5-v., 3-v. ja 1,5-v.). Itkettää jo etukäteen se kuvien esikatselu. Tiedän, että en voi kotihoidontuella ostaa sieltä niitä...
  2. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Onnea Juuli-Luuli vauvasta! Pikaisesti tämän puhelimen avulla ilmoitus meidän kolmannesta prinsessasta. Tuuheatukkainen neiti syntyi 11.8. klo 11.40 (41+4). Mitat 3900 g ja 52 cm. Toimitus oli nopea (1h40min). Hyvä, että päästiin vielä sairaalaan. Kaikki hyvin ja onnellisia ollaan.
  3. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Voi RauRau, minun sympatiat sinulle! :hug: Kävin eilen neuvolassa ja kun odottajalla ei mitään vaivoja ole (verenpaineet, sokerit tai muut), niin ketään ei kiinnosta yleisvointi tai pelot. Itse täytyy soittaa 41+3 ja varata aika ya-kontrolliin. Sen saan toden. vasta maanantaille, silloin on...
  4. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Tänähän sen päivän piti olla. Sanoin kaikille, että meidän vauva syntyy viim. 5.8., kun edellisetkin ovat 5.päivä syntyneet. Bom ja pikkuvarpaat 40+5
  5. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Lämpimät onnittelut kaikille vauvansa saaneille! :flower: On tosi kiva lukea teidän vauva-arjesta. Täällä ollaan vielä yhtenä kappaleena. Esikoinen syntyi 39+5, kuopus 40+2. Nyt on ollut vaikka minkälaisia supistuksia ja juilimista, mutta ei niin ei. En enää usko, että itse voisi vaikuttaa...
  6. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **HEINÄKUUSSA** Meidän kuu!! **

    Paljon onnea kaikille vauvan saaneille! :heart::flower: Halit niille, jotka kamppailevat vaivojen kanssa. :hug: Itselläni poksui eilen 37+0. En ole malttamaton odottaja. Voisi kyllä olla masussa sinne LA asti. Meillä siis LA 31.7. Ennen juhannusta kävin kasvukontrollissa, jossa muuten...
  7. B

    Heinäkuun Hellemasut 2012 **TOUKOKUUSSA**

    Hei kaikille, Tyttönen87, nipsu83 - onnittelut pienistä ihmeistä :heart::flower: Nyt onkin muutama kuukausi siitä, kun viimeksi tänne kirjoittelin. 3-v ja 1-v pitävät huolta äidin ajankäytöstä ja jaksamisesta. Meillä on kaikki hyvin. Väsyttää, kiristää, jomottaa, mutta masuvauvalla on...
  8. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    kati-81, olen tosi pahoillani sinun pikkuveljen ja hänen puolison puolesta. Surullista... Ihanaa, kun tänne tulee uusia mammoja. Tervetuloa! :flower: Kiitokset, Maanu ja Hertta_g. Viime viikolla käytiin ultrassa ja sen perusteella oli kaikki normaalia. Lapsivesipunktiota en ottanut...
  9. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Minnuska78, oikein paljon voimia ja halaukset! :hug: Sain eilen puhelun, jossa kerrottiin mun verikokeen tuloksista. Kävin siinä keskiraskauden seerumiseulonnassa, kun varhaisraskauden yhdistelmäseulonta jäi minulta väliin (olin jo liian pitkällä). AFP-pitoisuus oli tuloksissa normaalia...
  10. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Hei ja tervetuloa uusille! :flower: Kivoja ultra-kuulumisia on jo monilta tullut. =) Voi että niitä hormoneja. Kävin esikoisen kanssa katsomassa Disney On Ice ja nyyhkytin - voi miten ihanaa, miten Minni -hiiri luistelee. :D Luin tänään Vauva -lehdestä sukupuolisensitiivisesta...
  11. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Neljäs? voimia ja jaksamisia teidän perheelle :hug: Liikkeistä - noteerasin liikkeet viikolla 15+2. Olin kyykyssä ja sieltä ne muljahdukset tulivat. :) Muistan, miten haikea mieli jäi viime synnytyksen jälkeen - enää ei möyri siellä mahassa ketään. Tänään oli ihana päivä. Bodypump...
  12. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    U2, ihania uutisia! :flower: ludmilla, kaikki liikkeet suorille vatsalihaksille - en suosittele. Syy: voi vaikeuttaa synnytystä. Kun maha kasvaa, "siirtyvät" pinnalliset vatsalihakset sivuille. Synnytyksen jälkeen on vatsan keskellä pehmeä tukikalvo ja jos on ollut kireät vatsalihakset, niin...
  13. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Huomenta! Kiva nähdä, kun monilla on jo rakenneultrat ajankohtaiset. Minulla on vasta 14.3., mutta ei se nyt haittaa, kun olen tavallaan voittanut sen 3 kuukautta raskausajan lyhennystä. ;) Morning Butterfly, joo nyt LA mukaan tein testin viikolla 12+0. Isäntä piti sellaisen...
  14. B

    Heinäkuun hellemasut 2012 -HELMIKUU

    Hei, täällä uskaltautuu ilmoittautua mukaan yksi hellemasu. LA 31.7.2012 / Bom / 33v / kolmas / KOS Raskaus tuli yllätyksenä, toivottu kuitenkin. Väsyttää koko ajan, mutta sitä väsymystä on jatkunut jo yli 3 vuotta. Ihmettelin, kun väsytti myös joululomalla anoppilassa, vaikka sainkin siellä...
  15. B

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Wilma, mukavaa, kun "uskaltauduit" joukkoon! =) kilu09, onneksi olkoon uudesta masuasukkista! :heart: Minäkin vannoin, että ainakin alussa teen soseet itse. Kotona se onnistuisikin, mutta nyt viikon oltua reissussa, olen turvautunut purkkeihin. commander, toivottavasti selkäsi saatais...
  16. B

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Hei taas! Nyt on ollut niin pitkä tauko, että pakko tulla kirjoittelemaan. Pääsin kaksplussan sivuille viimeksi noin kuukausi sitten ja luin kaikki kirjoitukset. Nyt on mieheni lomalla ja esikoisen kanssa puistossa. Käytän hetkeä kirjoitteluun siihen asti, kun vauva herää. Tuntuu, että omaa...
  17. B

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tervehdys mammat ja vauvat! Pääsen minäkin tänne kommentoimaan. Tuntuu, että omaa aikaa ei enää ole. Toinen nukkuu ja toinen on hereillä ja iltaisin kanniskelen vauvaa tuntikausia. Onneksi yöt menee hyvin ja saamme kaikki nukkua. Ihania nimiä olette antaneet! :) Meidän vauvallakin on...
  18. B

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Onnea happihyppy naimisiinmenosta! :flower: May85 - minulle laitettiin kans 2 tikkiä ja alapää on vieläkin arka ja välillä kipeä. Kysyit vaipanvaihdosta. Minä vaihdan vauvalle vaipan yölläkin, vaikka olisi pelkkää pissaa. Tuntuu tutulta sun kuvaus - meilläkin vallitsee jatkuva kaaos...
  19. B

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Repa - ihanaa, kun voitte pitää taukoa siivouspuuhista. Meillä saa tyttö ensiks koirankarvanmakua ja sitten rintamaitoa. Meillä kun on pitkäkarvainen koira ja sitä karva on ihan joka paikassa. Mun rintaliiveissäkin. Kauheeta! :x nelli-86 - omasta löytyy imetyskokemusta (ei täysimetystä) 16...
  20. B

    **Helmikuussa 2011 syntyneet**

    Tulin vain kertomaan, että me oltiin tänään ekalla vaunukävelyllä. Hyvin meni ja oli ihanaa päästä ulos. Koiramme oli niin iloinen ja ylpeä, että koko perhe oli hänen kanssa kävelyllä. :D Bom ja ex-masukki 3 vk

Yhteistyössä