Hakutulokset

  1. N

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Illat! Minä lahopää unohdin tosta meidän nla-kertomuksesta sen, ku Ronja sai ekan rokotuksen. Tosi hienosti meni ja piston jälkeen heitti terkalle leveet hymyt :D Mutta voi sitä tuskaa illalla, pistokohta oli aivan äärettömän arka ja neiti huusi ku hyeena pää punasena. Helpotin tuskaa...
  2. N

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Aamuja täältäki! Meillä oli nyt sitte eilen se 3 kk neuvola ja samallahan käytin noi kaks vanhempaaki. Tais yrittää terkka olla juoni, ku kysy vanhimmalta, että joko äiti antaa Ronjalle perunaa, no ei kai 5 v osaa tollasesta valehdella, sit sieltä alko tulla likalta litaniaa, mitä kaikkee...
  3. N

    G: onko asunnossanne takkaa/tulisijaa????

    Takka, leivinuuni ja puukiuas
  4. N

    Oletteko poistaneet turhia kavereita facebookista?

    En oo, vaikka siellä pari sellasta roikkuuki :whistle:
  5. N

    Tampereella lähiaikoina synnyttäneet

    Mä oon kyllä viime vuoden puolella ja saatiin se laukku, niitä vaan on osastolla käytävällä hyllyssä, josta sai hakee. Olihan siellä vaikka mitä: kuvakirja, lelu, vaippoja, pussukka, jossa jotain pesuaineita..., kertakäyttösiä hoitoalustoita
  6. N

    Mitä mieltä siitä, että 6v tyttö ulkoilee 2v pikkusiskonsa kanssa rivaripihalla?

    Meillä on juuri tälläki hetkellä 5v ja 3v kahdestaan pihalla
  7. N

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Heipat! Mulle tuli yhtäkkiä mieleeni, et piti eilen heittää ilmoille kysymys kiinteistä, ku alkaa kohta puoliin olla ajankohtainen asia monelle muullekki, ku mulle, joka otti pienen varaslähdön ;) Eli teettekö/aiotteko tehdä soseet itte, vai ostatteko kaupasta valmiina. Meillä on nyt...
  8. N

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Pikaseen! Mä tossa jo kerkesin manaahan sitä velliäki, mutta en tiä mistä johtuu vellistä vai jostain muusta, niin nyt neiti on taas vedelly 8-9h pätkiä yöllä. Joku kyseli, että onko ollu jotain ongelmia kiinteissä. En itte oo ainakaa huomannu mitää erikoista. Meillä ei tosiaankaa edes...
  9. N

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Huomenta! Eipä siitä vellistä ollu oikeestaan mitää hyötyä, samalla lailla nukku vellin kans, ku pelkän maidonki. Nyt täytyy sit vaan ootella, että saadaan jotain hedelmiä ruokavalioon, niin sit saadaan siitä iltapalaa, no, toki mä sitä vellilinjaa aion tästä kuitenki jatkaa. Tuli vaan...
  10. N

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Ehtoota! Mä tossa aikasemmin viime viikolla kirjotin, että alettiin maisteleen perunaa, niin nyt otin sit porkkananki joukkoon, maidon juonti ei oikeestaan oo muuttunu miksikää kiinteiden alotuksen jälkeen, eli hyvinki samoilla määrillä mennään. Ja ihan selkeesti neiti tuntuu jo tarviivanki...
  11. N

    Tupperware

    Meiltä alkaa pikkuhiljaa löytyyn Tupperia joka lähtöön ja onhan ne hyviä. Iso taikinakulho on ainaki hyvin käyttökelpoinen, kakkukuvut on hyviä, ainaki vanha malli.
  12. N

    Tyttö-Poika-Tyttö-Poika-Tyttö-Poika

    Voi hitsi, mä ostin siskon pojalle punasen slipoverin :ashamed: Ja meidän nuorimmaisella on juuri päällänsä ruskea body, jossa vaaleansiniset ompeleet reunoissa ja vaaleansiniset potkarit jalassa :ashamed: *muoks. meidän nuorimmainenki on tyttö
  13. N

    minkä ikäisenä teillä vauvat alkaneet "katsella" telkkaa ?

    Meillä nuorimmainen, vajaa 3kk, vahtaa aina silloin tällöin telkkua, täs eräänä päivänä yllätin sen selostamassa sitterissä posti-patea :D
  14. N

    ***JOULUTONTUT -08, MAALISKUUSSA 2009 !***

    Heipat täältäki! En oo koko plussalla käyny sitte muutamaan kuukauteen, varmaan joulukuussa viimeks. Jotenki ollu vaan niin kauheesti kiireitä, ku oli ristiäiset (tyttö sai nimekseen Ronja Josefiina), ukon kolmikymppiset ja taas huomenna olis vanhempien likkojen synttärijuhlat. Meillä...
  15. N

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Heipat vielä tälle puolelle. Aattelin tulla jotain pientä sepustaan tosta neidin syntymästä. Eli 19.12. yöllä yhden aikaan käänsin sängyssä kylkeä ja tajusin, että nyt tais tulla jotain housuun. Sainpahan kintut kiireenvilkkaa alleni ja kerkesin pois sängystä ja ylipäänsä makkarista, ku...
  16. N

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Heipat! Vihdoinki kerkesin tänne pikaseen kertoon, että meidän perheen 3. prinsessa näki päivänvalon 19.12. klo 11.28. Vesien menolla lähti tapahtuma käyntiin yöllä yhden aikaan. Pituutta neiti oli keränny 51cm ja painoo 3525g. Lauantaina sit jo kotiuduttiin ja hyvin on lähteny arki sujuun...
  17. N

    JOULUN odottajat nyt on joulukuu !!!

    Heipat vaan kaikille! Ekaks jälleen kerran yhteiset onnittelut kaikille jo vauvan kainaloon saaneille. Ja toiseks, mun on pakko päästä purkaan johonki, ku yhtäkkiä aamulla tuli aivan mahdottoman huono olo, ku aloin aatteleen, et tää kolmonen viihtyy vähä liian hyvin tuolla vatsan suojissa...
  18. N

    yleisestä imetyksestä taas

    Juhlissa ja yleisillä paikoilla hakisin hieman rauhallisemman paikan, etten olisi siinä kaiken keskipisteenä ja kaikkien silmäparien tuijotettavana, kotona eri asia, en mä mihkää makuuhuoneeseen pakene imettään, vaikka vieraita oliski.

Yhteistyössä