Hakutulokset

  1. M

    Miten se elämä etenee pienten kasvaessa?

    Moi! Hyvin se elämä kuule etenee näin vanhempanakin äitinä. Rohkeasti vain mukaan kaikkiin perhekahviloihin ja avoimiin päiväkoteihin. Sieltä löydät varmasti uusia ystäviä, kaikenikäisiä. Itse olen 42 ja meidän nuorin on 3 vuotias. Mä hiukan suren sitä miten nopeasti tämä aika rientää, vielä...
  2. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Moikka kaikille pitkästä aikaa ja hirveästi onnea kaikille raskautuneille! Teitähän oli vaikka kuinka monta heinäkuussa, toivotaan et sama tahti jatkuu loppukesän. =) Itseni saa laittaa nyt pois tuolta taustailemasta, koska kyllä meillä taitaa yritys jäädä tähän. Edellisen kierron lopussa...
  3. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Täällähän minä! :) Ei vaan ole päässyt koneelle, kun poika sai uuden pelin ja ovat isännän kanssa molemmat nyt yhdessä pelanneet. Just vein ukon kaupunkiin vähän "rentoutumaan" prkl. On vähän meikäläisellä pinna tiukalla, kyllä se ehdotti että mennään yhdessä syömään, mutta mä en jaksanut...
  4. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Jestas Tilsa, eikös se ole niin että se energiapiikki on tarkoitettu siihen synnytykseen eikä siivoukseen! Joten lepoa, lepoa, kohta sitä voimaa tarvitaan. :) tsemppiä sinulle! Kiva myös kuulla sinusta Zera, hienoa että kaikki sujunut hyvin. Täällä ei mitään ihmeempiä, yritystä edelleen...
  5. M

    Onko päätös toivoa vauvaa iällä +40 ollut helppo vai oletteko pähkäilleet

    Hei vaan kaikille! Jospa minäkin muutaman sanan tähän ketjuun. Minä siis 42 vuotias, viiden lapsen äiti, joista ekan sain 31 vuotiaana ja nuorimman 39 vuotiaana. Minulla sikäli onnellinen tilanne että raskaudet ja synnytykset sujuneet mainiosti, ensimmäinen synnytys tosin pitkittyi kun...
  6. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Voi itku Uudi, pahoittelut sinulle. Tiedän tunteen, itselläni tuhrutus alkoi tänään ja nää ekat pari päivää on aina mieli kovin matalalla. Älä nyt vielä heitä kirvestä kaivoon, onhan kaikki kuitenkin mahdollista, eikös sulla aika säännöllinen ole kiertokin. Mutta kieltämättä tuossa reissusta...
  7. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVIEN KESÄPINO

    Alisa :D Jos et sä olis tota kysynyt, niin sitten varmaan minä, kun mäkin mietin että mitäköhän nuo kirjaimet tarkottaa, että joku oireyhtymä josta en oo mitään kuullu. :laugh: Marjutillepahoittelut minultakin. Viime aikoina kun on tullut seurattua sekä tammikuisten että helmikuisten pinoa...
  8. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Huomenta! Testi tehty, eikä edes haamun varjoa näkyvissä. Et odotellaan nyt ainakin maanantaihin. Kierto ollut mulla aina säännöllinen ja km:n jälkeenkin kuukautiset tulivat ihan ajallaan, nyt siis toisia sen jälkeen odotellaan. Kiertopäivä olis nyt 29/28, että kyllä jotain pitäis näkyä...
  9. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Vielä oli pakko tulla teitä kurkkimaan. :wave: Hienoa, hienoa uudi ettei tätiä näy sielläkään, jospa se on jo siellä australian aavikolla. Onko mitään uusia oireita ilmaantunut? Itselläni ei niin mitään. Testit tulivat jo tänään, kyllä nykyaika on ihmeellistä, eilen tilasin ja tänään ne jo...
  10. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Perjantaita Naiset! Jep Uudi en minäkään tähän ikään mennessä ole vielä koskaan testannut ennenkuin menkat olleet myöhässä, että pitihän sekin nyt kokeilla. :D No vieläkään ei ole mitään tapahtunut ja testejä tilasin lisää eilen, että jänskättää vieläkö ehdin huomenaamulla testaamaan ennen...
  11. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Vihdoinkin tiedän tuon tunteen noista punktioista. Kävitkö siinä veriseula/nt ultrassa? oliko mikä riskiluku? Mullahan se antoi luvun 210, eli ei kovin korkea edes. Ikä sitä nosti ja jokin arvo siinä veriseulassa oli myös koholla. Tutulla itseäni jonkin verran nuoremmalla, jonka kanssa mentiin...
  12. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Voi hitsi Zera millainen kokemus sinulla! kyllä on gyneissä eroa, minulla kerran myös ollut tosi kovakourainen nainen, vuosia sitten kun tuulimunaraskauden vuodon alkaessa kävin terveyskeskuksen päivystyksessä. Että on niissä eroja, kun on sitä sentään jokusen kerran joutunut lääkärin...
  13. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Heips kaikille! Ihanaa Annekristiina kun noin pitkiä unia pikkuinen nukkuu. Pystytkö itse nukkumaan hyvin? Kyllä sitä mieli myllertää pitkään synnytyksen jälkeen. On se vaan niin iso ihme, pieni vauva. Minä myös olen noita seulontoja miettinyt, varsinkin kun taannoinen keskenmeno...
  14. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Huomenta ihanaiset! mur-mur minulla ikää 42. Eli parhaassa iässähän tässä ollaan. :D On näkemystä ja kokemusta. Tuosta painosta tai sen hallinnasta, niin se painonpudotuksen aloitus on niin hiivatin vaikeaa, mutta kun alkuun pääsee ja huomaa tuloksia, niin vähän helpottaa. Mulla ehti tulla...
  15. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Zera Onnea hienoista tuloksista. Helpottaa varmasti tuota loppuraskautta, kun tietää ettei mitään pahempaa häikkää kromosomeissa. Sukupuolikin on toisaalta kiva tietää etukäteen, niin voi ostaa mekkoja ja muuta tytöille sopivaa. Meillä kun kolme poikaa ja sitten tuli tyttö, niin oli ihanaa vähän...
  16. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Coitus Onnea haamusta! Voin kertoa että mulla neljättä kun aloin odottaa, niin testasin kun menkat myöhässä useamman päivän ja testi oli pitkään ihan nega, kunnes siihen kuivuttuaan oli ilmestynyt ihan haamujen haamu. Ja typy on nyt 4 vuotias. Että ei se viivan haaleus kerro miten varmalla...
  17. M

    Äidiksi vielä nyt vm -63 ?

    Tuhannesti onnea koko perheelle annekristiina! :flower: :heart: T. Meriaani
  18. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Jestas A-L-M Pikaista toipumista sinulle. :hug: Baby-hope tuo haamuhan kuulostaa lupaavalta, heti tänne kertomaan kun olet uusiksi testannut. Peukut on pystyssä. Elwille samoin. Ja tietty kaikille muillekin. Tulossa hellepäiviä ja sehän tietää hikisen romanttisia hetkiä makuukamareissa...
  19. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    A-L-M Mulla ekat menkat km:n jälkeen oli normaaleja kivuttomammat, eli kun yleensä pari ekaa päivää on jonkinverran kipuilua, niin nyt ei tuntunut missään. Mutta varmaan aika yksilöllistä. Tsemppiä myös sulle savuttomuuteen. :)
  20. M

    KM:N JÄLKEEN KUUMEILEVAT 2009

    Elwi tuo on juuri niin ärsyttävää, kun selkeästi menkat myöhässä ja negaa kuitenkin. Tosin olen nyt monelta palstalta lukenut, kuinka plussa on tullut vasta vaikka kuinka pitkän ajan päästä, joten toivoa vielä on. :) Minulla siis myös ihme vuotelua. Tänään taas ihan kunnolla, vaikka oli jo...

Yhteistyössä