Hakutulokset

  1. K

    Mitä mieltä nimestä?

    Ihan kamala nimi kyllä.
  2. K

    ILTAPALANNE

    tortilla chipsejä, nälkä jäi!
  3. K

    Ei hitto mitä rasvaa sitä pitääs ruveta käyttämään, että naama ei kuivaasi niin kovaa

    Mini Derm on hyvä vauvoille, atopiikoille ja kuivalle iholle noin muutenkin.
  4. K

    Minkä ikäiselle annat karkkia?

    Luulisin, että ensi jouluna saa vähän joulusuklaata maistaa. Ikä silloin 1 v 3 kk.
  5. K

    Kiinteiden aloitus: Maistelua vai kunnon ateria?

    Eikös se ohje tosiaan ole, että maku/viikko. En suosittele kyllä noin ryminällä kaikkea maistelemaan. Eikä varmaan kukaan muukaan. Ihan pieniä makuannoksia ensin, lusikankärjellisiä. Pikkuhiljaa enemmän.
  6. K

    Mä ajattelin aloittaa hiihtoharrastuksen sitten yläasteen! Sivakat ostettu!

    Täällä sama juttu! Kova hinku ladulle olis, 13 vuotta pakkoliikunnan jälkeen. En oo vaan raskinu suksia ostaa. Jos enstalvena ostan, nii ei varmaan tuu edes lunta. Paljon maksoi, oliko paketti?
  7. K

    Vauvan Pesut

    Ei kannata niitä kemikaaleja vauvan takapuoleen hieroa jatkuvasti. Vastaisuuden varalle sanoisin, että ota vesilasi viereen ja kasta siinä vanulappuja tms. ja pyyhi niillä kakka pois.
  8. K

    Tykkäätkö idols Pete Parkkosesta?

    En tykkää nuorista pojista.
  9. K

    G. Sadun arvaus kisa. Tulkaa mukaan.

    Missä sadussa on Hannu ja Kerttu? Tätä ei ikinä kukaan tiedä.
  10. K

    Juopoista äideistä puheen ollen...

    Wau, tänks.
  11. K

    Juopoista äideistä puheen ollen...

    Imetän myös, mutta maistoinkin vaan pari suullista. Saattoi olla siksikin niin superhyvää, kun edellisestä juopottelusta kulunut..ööö... puoltoista vuotta.
  12. K

    Juopoista äideistä puheen ollen...

    Onko kukaan maistanut Kulta lonkeroa? Oli niin hyvää, että meinasi taju lähteä. Maistuu kyllä enemmänkin Batteryn ja siiderin sekoitukselta kuin lonkerolta.
  13. K

    Minä, suklaalevy ja olut

    Ei missään nimessä fazerin sinistä, mutta juu, jääkaappikylmä maito ja suklaa. Heitätkö yhden palan suuhun ja huuhtelet alas oluella =)
  14. K

    Minä, suklaalevy ja olut

    Onpas hirveät makuyhdistelmät sulla! Suklaa ja olut.
  15. K

    Ihan kuin ensiapujen vast.ottavat hoitajat pitäs listaa kuka käännyttää eniten potilaita pois

    Tämmöistä juuri ensiavuissa on, oli paikkakunta mikä tahansa. Monessa ensiavussa oon töissä ollut...
  16. K

    Talvihaalarit 155 euroa????

    Voi hyvää päivää. En mäkään 80-luvulla paleltunut sen aikaisilla toppavaatteilla... Toivottavasti siinä on sitten kaikenmaailman nanoteknologiaa ja käy avaruuspuvusta samalla... Tyhmä on se joka maksaa.
  17. K

    Saako tän viikon Täydellisten Naisten jaksoa mistään?

    Olin kirjaston koneella, hah. :saint:
  18. K

    Sanon suoraan sen mitä moni ei uskalla: Suurin osa naisista kokee huonommuutta jos ei saa poikaa!

    Eikös tuhkamuniksi sanota sellaisia miehiä, jotka ei saa lapsia ollenkaan. Niin ainakin meilläpäin. Meilläpäin niitä kutsutaan mätämuniksi :o

Yhteistyössä