Hakutulokset

  1. M

    Heinäkuun hellevauvat 2017

    Heippa! Liityn joukkoon, LA on kesä-heinäkuun vaiheilla. Olen 37v , mies 36v ja lapset -11 ja -12. Mulla on yksi km -09 ja yksi keskeytetty raskaus -13. Nyt on menossa rv 6+5 ja olo on väsynyt, tissit kipeät ja vähän epävarma olo. Edellisissäkin raskauksissa olen tuhrutellut ja sitä on taas...
  2. M

    ** Huhtikuun Helmet 2012 ~~JOULUKUUSSA~~ **

    Heippa! Täällä kanssa uusi huhtikuun mamma :) olen aikoinani kirjoitellut km-ketjuissa ja sitten tämän vuoden helmikuun odottajissa. Tosin tyttö syntyi tammikuun puolella ;) Nyt odottelemme poikavauvaa, LA 15.4. Ikäeroa tulee siis noin vuosi ja 2,5kk. Oliko täällä muita pienellä ikäerolla...
  3. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet talvella 2010-2011* (päivityspyynnöt yksityisviestillä)

    Heippa! meille syntyi 30.1 rv39+1 pieni mutta terve tyttövauva :) pituutta 46cm ja painoa 2570g. Synnytys meni nopsaan (oltiin alle 5 tuntia sairaalassa) ja yllättävän hyvin, ei jäänyt kammoa siitä touhusta. Aika tarkalleen kaksi vuotta meni km:sta että saatiin pienokainen syliin asti :heart...
  4. M

    ****Helmikuun Hehkeät 2011, MEIDÄN KUU!!!!****

    Heippa! Onnea kaikille vauvaantuneille :flower: Repalla onkin ollut oikea pikatoimitus, onneksi kaikki meni hyvin :) Meillä kans aika sutjakkaan vauhtiin tuli neiti maailmaan sunnuntaina 30.01 :) taisin just silloin edeltävänä iltana käydä täällä pikaisesti kertomassa kun ei oo mitään...
  5. M

    *Helmikuun Hehkeät 2011, TAMMIKUU*

    Heippa pitkästä aikaa tännekkin :) Onnea vauvaantuneille :heart: Itellä olis vielä viikko laskettuun aikaan, ei tosin oikein merkkiäkään siitä että olis syntymässä. Ollaan saunottu usein, seksiäkin on ollu, kävelyllä käyty...no, mulla ei niin hoppua ole saada vauvaa syliin, tulkoon sitten...
  6. M

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Onnea asunnosta, happynow ja tervetuloa Akita :) Von Lin Lin, mä jostain syystä säästyin sokerirasitukselta, olen normipainoinen eikä ole sukurasitusta. Vaikka iän puolesta olisin sinne joutunut. Mutta jos vauva alkaa kasvaa liiaan nopsaa tai tulee muita oireita niin sitten voin sinne mennä...
  7. M

    *Helmikuun Hehkeät 2011, LOKAKUU*

    Huomenta! tytöt0406 mulle vois kans laittaa tyttölupauksen. Vaikka en ihan sataprossaa siihen uskokkaan, mutta muutaman tyttömäisemmän vaatteen olen uskaltanut hommata :) Eilen oli kolmas neuvola, paino oli noussut 700g/vk, mutta ei kuulemma ole paha. Sf mitta oli 18cm ja sydänäänet kuului...
  8. M

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Pikainen päivitys kännykän kautta: Rakenneultra oli aamulla ja kaikki oli ok :) istukka oli siirtynyt eteen vasemmalle, mikä selittää sen että olen tuntenut vaan vaimeita liikkeitä silloin tällöin. Huh, kyllä helpotti :) niin ja tyttöä ultraaja veikkasi <3
  9. M

    ** Helmikuun Hehkeät 2011, syyskuu **

    Heippa pitkästä aikaa! Puolivälissä mennään...huh. Kävin tokassa neuvolassa muutama viikko sitten, kuunneltiin ekaa kertaa sydänääniä. Kyllä tuli kyyneleet silmiin :) muutenkin oli aika pikainen käynti, eikä lääkärikäyntiä ole ollut vieläkään. Jos ei ole tarvetta niin kunta haluaa säästää...
  10. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Von Lin Lin, huomasin että sulla on kans synnärinä HYS , saako kysyä että missä päin asustelette? me asutaan Mäntsälässä :)
  11. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

    Huomenta! Käytiin aamulla np-ultrassa ja kaikki oli hyvin :) Jännitti niiin hirmuisesti mennä sinne, kun tota tuhruilua ja pari kertaa ihan veristäkin vuotoa on ollut. Istukka sijaitsi takana, että en tiedä olisko sekään sitten voinut vuotoa aiheuttaa. Mutta kaikki oli tosiaan hyvin ja...
  12. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Huomenta! Käytiin aamulla np-ultrassa ja kaikki oli hyvin :) Jännitti niiin hirmuisesti mennä sinne, kun tota tuhruilua ja pari kertaa ihan veristäkin vuotoa on ollut. Istukka sijaitsi takana, että en tiedä olisko sekään sitten voinut vuotoa aiheuttaa. Mutta kaikki oli tosiaan hyvin ja...
  13. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Kiitos tsempityksestä :) Vuoto rauhoittui heti aamusta (tosin sitä tuli yölläkin suht vähän), päivällä ei oikeestaan tullut enää mitään ja nyt aamulla vain ruskeaa tuhrua pyyhittäessä. Mutta aijon kyllä kulkea side housussa tästä lähtien :D Neuvolasta, mä en ole vielä varannut uutta...
  14. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

    Heip! vuoto rauhoittui heti aamun jälkeen ja nyt oikeastaan tulee vaan ruskeaa tuhrua pyyhittäessä. Mutta en kyllä uskalla liikkua nyt mihinkään ilman sidettä housuissa :) Mulla on eka ultra 29.7, muutettiin viime viikolla ja ekan neuvolan kävin vanhan kunnan puolella ja uutta neuvolaa...
  15. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Selvisin töihin kaupan kautta kassi täynnä siteitä :) nyt vuoto on jo melkein loppunut ja muuttunut kirkkaasta rusehtavammaksi. Olo edelleen ihan hyvä, ei kipuja tms. Järjetön huoli vain... Tuli mieleen voiko tässä vaiheessa enää tulla menkat? Kalenterin mukaan nyt olis niiden aika. Vai onko...
  16. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Oho, ei tota silmäisku-hymiötä tonne väliin...prkl!
  17. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Apua! Yöllä ilman mitään ennakko varoitusta alkoi vuotaa verta....laitoin siteen ja sänkyyn pyyhkeen kun ajattelin jos alkaakin vuotaa ihan hulluna. Enkä saanut oikein nukuttua kun pelkäsin ja mietin mitä tämä on. Ja nyt on pakko mennä töihin, ainakin avamaan kauppa ja antamaan tilaukset...
  18. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

    Oho, ei pitäny tulla tota silmänisku-hymiötä......
  19. M

    *Keskenmenon jälkeen plussanneet heinäkuussa*

    Apua! Yöllä ilman mitään ennakko varoitusta alkoi vuotaa verta....laitoin siteen ja sänkyyn pyyhkeen kun ajattelin jos alkaakin vuotaa ihan hulluna. Enkä saanut oikein nukuttua kun pelkäsin ja mietin mitä tämä on. Ja nyt on pakko mennä töihin, ainakin avamaan kauppa ja antamaan tilaukset...
  20. M

    Helmikuun Hehkeät 2011, heinäkuu

    Rusina ja Riinu, halauksia :hug: ja voimia...pelottaa että napsahtaa vielä omallekkin kohdalle huonot uutiset.. Me ei olla kerrottu vielä vanhemmille ollenkaan, mies on kertonut veljelleen ja mä olen muutamalle hyvälle ystävälle jotka ovat itsekkin kokeneet kovia lasten saamisessa. Kaks...

Yhteistyössä