Hakutulokset

  1. J

    Onko kenelläkään kokemuksia suomisoffan toimituksista?

    Tilasimme sieltä sohvan ja lupasivat sen viikolla 16 meille. Pitääkö toimitus aikataulu vai onko jollain myöhästynyt?
  2. J

    Vuokatti,Kajaani ja Sotkamo ympäristö... Kysymys teille...:D

    Mentäisiin parin viikon päästä katinkultaan viikoksi ja kysyisimme onko siellä mitään kivoja paikkoja lapsille ja aikuisille? Lasten iät on 4v,2v ja 1kk
  3. J

    tehdään listaa hyvistä ps2 peleistä...

    Suositelkaa ja listatkaa hyviä aikuisten ps2 pelejä ja perusteluja ja minkä lainen peli on kyseessä...:D
  4. J

    facebookista kysymys...

    näkyykö muilla kaverit? kun sen listan aukaisee? meillä on 6 kaveria paikalla mutta listan aukaisee niin ei yhtään nimeä ole siinä..
  5. J

    vuokatti, kajaani ja ympäristö...

    Ollaan tulossa perheen kanssa marraskuussa viikoksi katinkullan kylpylään, niin olisiko siinä lähellä mitään nähtävyyksiä/kohteita missä kannattaisi käydä? Kaikkea kannattaa ehdotella... ;)
  6. J

    itkuhälytin

    Olis uuden itkuhälyttimen osto edessä.. mikä olisi hyvä hälytin pitäisi olla jonkin verran kantomatkaa ja häiriötön ja varoitus ääni kantomatkan loppumisesta... suositelkaa...
  7. J

    ketkä on palanneet jo suvareista kotiin?

    Oli mukava reissu ja todella lämmintä...:D voittehan kuviakin laitella tänne
  8. J

    ketkä menee suvareihin

    Olisiko jotkut kiinnostuneita tapaamaan muita plussalaisia suvareissa?
  9. J

    Onko kellään ollut selässä välilevynpullistumaa?

    Eli joulukuussa mulla on todettu välilevynpullistuma. Jalat ovat päivittäin aika ajoin voimattomat ja ns. pettävät alta, olen ollut puoli vuotta sairaslomalla. Lääkäri ei tee mitään muuta kuin pisti kerran fysiatrian polilla käymään ja siellä todettiin työkuntoiseksi tietyin rajoituksin ja sen...
  10. J

    Olkaa tarkkoina Kelan kanssa... Koskee elatuksia...

    Eli minulla on elatus sopimus että osan maksan suoraan lasten äidin tilille ja osan maksaa nykyään kela... niin viime kuusta olenkin sitten kelalle velkaa saman summan kun olen maksanut suoraan lasten äidille, koska kela maksoikin täydet elarit lasten äidille... Jouduin viemään kuitit...
  11. J

    Olisiko kellään???

    Olisiko kenelläkään myynnissä ps2 pelejä mm. resident evil, silentt hill tai jotain saman tyylisiä..
  12. J

    Olisikohan päiväkahvi aika.

    pitäisiköhän keittää päiväkahvit kun lapsetkin on päikkäreillä ja emäntä töissä ;)
  13. J

    Huomenta

    Huomenta kaikille tasa puolisesti... :wave:
  14. J

    Tähän pinoon kaikki eronneet...

    Tuli tosta toisesta ketjusta mieleen... myös kaikki uusio perheet ja yh:t
  15. J

    Gallup... kuinka moni pelaa?

    Kuinka moni ns.aikuinen pelaa pleikkarilla?
  16. J

    Montako Hello Kitty tuotetta teillä on?

    Siinähän se tuli eli montako kotoa löytyy ja mistä on ostettu?(jos muistatte) :whistle:
  17. J

    Mitä mieltä muut tästä?

    Ekaks on pistämässä istuimen roskiin ja sit kun osoitan kiinnostusta niin hinta onkin vähintään 50?+ rahdit... moderaattori muokkasi
  18. J

    joko olette lukeneet tämän.... valtio keksinyt uuden rahastuskonstin...

    http://uutiset.msn.hs.fi/kotimaa/artikkeli/Ajokortti%20uusittava%20jatkossa%2010%20tai%2015%20vuoden%20v%C3%A4lein/1135244143475?ref=msn
  19. J

    Pääsin haastatteluun

    Mulle eilen soitettiin et viikonpäästä pitäisi mennä työpaikka haastatteluun.:D Ja mukava kun on selkä paskana viime syksyn kolarista. :(
  20. J

    Tietääkö kukaan elatuksista?

    Tietöökö kukaan tai onko käytännön kokemusta vaikuttaako elatusmaksujen suuruuteen jos lähihuoltaja menee töihin ja näin ollen hänen elatuskyky nuosee. Senhän nyt kaikki tietää jos etävanhempimenee töihin niin elatus kyky hänellä nousee ja näin ollen elatusmaksutkin.

Yhteistyössä