Hakutulokset

  1. I

    Miksi te ette kaikki mene kesällä ulkomaille lomalle? Se kuuluu kyllä jokaisen perheen velvollisuuksiin

    No hyvä, että kehtaat tunnustaa kateutesi. Kaikki eivät kehtaa.
  2. I

    Mistä löytäisin shemalen?

    Pystyn sieltä ulkomailtakin kirjoittelemaan tänne.
  3. I

    Mistä löytäisin shemalen?

    Osaisiko kukaan nyt neuvoa?
  4. I

    Miksi te ette kaikki mene kesällä ulkomaille lomalle? Se kuuluu kyllä jokaisen perheen velvollisuuksiin

    On muitakin matkustustapoja. En tietääkseni maininnut lentämistä.
  5. I

    Miksi te ette kaikki mene kesällä ulkomaille lomalle? Se kuuluu kyllä jokaisen perheen velvollisuuksiin

    Eiköhän hän pysty tekemään sen laskelman itse kun pystyy ruokkimaan ison perheensä pienellä rahasummalla. Osaa budjetoinnin.
  6. I

    Miksi te ette kaikki mene kesällä ulkomaille lomalle? Se kuuluu kyllä jokaisen perheen velvollisuuksiin

    Mutta puhuin myös siitä, että mitä useammin niin sitä parempi. Eli ympäri vuoden voi matkustella ja toivon mukaan monesti vuoden aikana.
  7. I

    Miksi te ette kaikki mene kesällä ulkomaille lomalle? Se kuuluu kyllä jokaisen perheen velvollisuuksiin

    Jokainen pystyy säästämään kyllä rahat matkaa varten vaikka olisi pienetkin tulot.
  8. I

    Miksi te ette kaikki mene kesällä ulkomaille lomalle? Se kuuluu kyllä jokaisen perheen velvollisuuksiin

    Sen velvoitteisiin kuuluvan matkan voi kyllä tehdä muulloinkin kuin kesällä.
  9. I

    Miksi te ette kaikki mene kesällä ulkomaille lomalle? Se kuuluu kyllä jokaisen perheen velvollisuuksiin

    Kyllä kaikki pystyy sen verran säästämään, että pääsevät edes kerran vuodessa ulkomaille lomalle. Mitä useamman kerran niin sitä parempi. Kuuluu vanhempien velvollisuuksiin tutustuttaa lapset vieraisiin kulttuureihin. Tarkoitan matkustelua Pohjoismaita kauemmaksi vaikka näihinkin maihin on hyvä...
  10. I

    Onko teillä ollut ikävä mua?

    Kyllä varmasti on ollut.
  11. I

    Mistä löytäisin shemalen?

    Pyysin apua enkä etsinyt täältä sitä seuraa.
  12. I

    Eikö täällä saa kertoa massasta poikkeavia mielipiteitä?

    Olen tehnyt muutaman muunkin aloituksen joissa ei ole kyse koulutuksesta. Tervetuloa lukemaan ja kommentoimaan niitä.
  13. I

    Mistä löytäisin shemalen?

    Pieni penis on ruma.
  14. I

    Mistä löytäisin shemalen?

    No sekin, mutta rinnat on aivan liian pienet.
  15. I

    Mistä löytäisin shemalen?

    Saisi olla isommat rinnat.
  16. I

    Mitä mieltä täällä ollaan parinvaihtoseksistä?

    Sellainen on erittäin suositeltavaa.
  17. I

    Eikö täällä saa kertoa massasta poikkeavia mielipiteitä?

    En tänään, mutta aiemmin kyllä.
  18. I

    Eikö täällä saa kertoa massasta poikkeavia mielipiteitä?

    Mulla ei ole tarvetta valehdella.

Yhteistyössä