Hakutulokset

  1. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Kiitoksia haleista kyllä ne aina hieman lohduttaa kun nainen luultavasti ymmärtää toista naista näissä asioissa parhaiten... Odotellaan tyttären kannsa että päästään aloittamaan uusi elämä ilman kolmatta osapuolta.... Sellaista ei vähiin aikoihin kaivata...Me tytöt pärjätään =)
  2. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Seuraavat menkat piti ilmoitella sairaalaan ku alkaa ja aloitella hedelmöityshoidot mutta kaikki on päättynyt riitaisaan eroon :'(
  3. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Oho onpa täällä plussanneita =) no mä jään odottaan että saan edes elämäniloni plussaamaan kun on niin paljon pahaa tapahtunu täs lähiaikoina...
  4. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    :flower: Onnea enkelinäiti..... Plussanneiden lista alkaa olla isompi =) ... olen iloinen teidän puolesta..
  5. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    SMSM onnea :flower:
  6. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Mun yhdellä kaverilla näytti plussaa vasta viikonpästä siitä kun kuukautisten piti alkaa :o eli eikai kaikilla keho toimi samalla tavalla ja testit näyttää erillälailla kaikilla?? Voisko olla näin =)
  7. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    :flower: Onnee plussanneille ja teille joilla vielä mahdolisuus raskautua, mun laiva purjehti ohi kokonaan... :'( mutta kiva kumminku käydä katselemas muiden onnenhetkiä täällä :)
  8. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    erka onnea metsästykseen :D Amati[b] haamuonnea :flower:
  9. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    :'( :headwall: ja täti kurvas kylään ninkuin ennustin...
  10. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Minotchkin :flower: :hug: :flower: Oikein paljon onnea :heart:
  11. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Minotchkin haamuonnee :flower: tääl vahvat PMS oireet :ashamed: eli mikrotusta odotellessa...Kunhan sairaalan jonot pienenee....
  12. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    :) Minotchkin toivotaan plussaa r-testiinkin :hug:
  13. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    :flower: Onnea Oliivitar
  14. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Amati :hug: jaksuja... Oliivitar haamuonnea :flower: meillä eilen ovisteltiin ja pöllyteltiin eli yk13..... nyt mies vk.lop pois pelistä...
  15. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Happihyppy :hug:
  16. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Ja tätihän se kurvas kylään :headwall: seuraavaksi yk 12 ja jos hoitoihin aletaan niin päästään vasta ens vuoden alussa :'(
  17. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Minotchkin mulla kyl semmoset tätsy olot jo joten luulen et plussat puhaltaa ohi.... Oikein hyvää seminaari matkaa... Toivotaan et siel sen vrt tekemist ettei täti paljoa muistu mieleen niin pahana... :hug: :hug:
  18. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Mulla olis kp 26/ 26-28 ja yk11 varmaan jo meneillä Minotchkin :hug:
  19. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    Lumi-Marja luin et ovissonneja ensin :laugh: no voi nää lukihäiriötkin joksus piristää päivän todella paljon :D
  20. M

    YLI 35-V KUUMEILIJAT vol 7

    amati :hug: :heart:

Yhteistyössä