Hakutulokset

  1. J

    Mitä tämä voisi olla?

    Meillä tyttö sairasti sikainfluenssan aika rajuna, mutta ei tarttunut minuun eikä mieheeni. Lääkäri sanoikin, että ei sikainfluenssa kaikille tartu.
  2. J

    kp38 - Joko ostaisi testin?

    itse oon aina testaillut jo ennen ku menkkojen ois pitänyt alkaa :ashamed:
  3. J

    Siis mitä helv*****? Mulle tuli aikuisviihdemainos postilaatikkoon.

    Mitäs tosta nyt hikeentyy =) Ilmoita kyseiseen firmaan, ettet jatkossa ole kiinnostunut saamaan mainospostia =)
  4. J

    Kysymyksiä EWI:lle

    Lue Ewin profiili niin ymmärrät tekstin paremmin :saint:
  5. J

    Entäs te jotka ETTE "uskalla" laittaa lasten kuvia nettiin...

    Kyl mä vielä ymmärrän pienen vauvan peppu paljaana, mut mun kaveri facebookissa oli laittanut kuvan 5-v tytöstään missä tämä oli ALASTI vessassa pesemässä hampaitaan!!! Vaikka niitä kuvia ei näkisi kuin omat kaverit, niin hyvin helposti voi sieltä levitä eteenpäin...
  6. J

    Naposteluvinkkejä illanistujaisiin

    Kinkkujuustorullia, piparitikkuja ja sinihomejuustodippiä. Muuta ei nyt just tuu mieleen =)
  7. J

    Ehdottakaa hyvä ja helppo ruoka mulle nyt tehtäväksi?

    Perunasipulisekoitusta ja mitä tahansa lihaa sekaisin vuokaan. Päälle mausteet ja ruokakerma tai liha-/kasvisliemi ja uuniin.
  8. J

    kierto on nyt 31/35 ja oireet loppuivat kokonaan, mitä ihmettä???

    Mul meni noi nku olin raskaana =)
  9. J

    Kuvia ja vinkkejä kastetilaisuuksista! Kutsut, kastepöytä, kahvipöytä yms.

    Niin. En mä haluis samanlaista vaikka väri vaihtuiskin.
  10. J

    Huutikseen apuja!!!

    Yritin pistää sulle yv:tä, mut sun laatikkos on täynnä... mut saiskos kuvaa tuosta kaukalosta? pistä mulle yv, niin annan s-postiosoitteen.
  11. J

    Kuvia ja vinkkejä kastetilaisuuksista! Kutsut, kastepöytä, kahvipöytä yms.

    Hmm... kukaan ei ole järjestänyt kastejuhlaa pojalle?
  12. J

    Kuvia ja vinkkejä kastetilaisuuksista! Kutsut, kastepöytä, kahvipöytä yms.

    Tarvisin vinkkejä ja kuvia poikavauvan ristiäisiin! Tässä meidän tytön ristiäisistä vuoden takaa: Kutsukortti: http://www.aijaa.com/v.php?i=4788597.jpg Kuva kastepöydästä: http://www.aijaa.com/v.php?i=4788599.jpg Kahvipöydän tarjottavat ja täytekakku...
  13. J

    mitä ihmettä teen tuon todellisen sihtikurkun kanssa ??

    Kokeile couscouskanaa purkissa (8kk). Sillä me aloiteltiin ja siitä siirryttiin seuraavaksi Pasta Toscanaan. Siinä isompia paloja mut tosi pehmeitä. *muoks* couscouskanassa vaan siis tosi peiniä rakeita.
  14. J

    Muita jotka syöny Terolutia?

    Kaikki putkeen? Hassua. Mulle määrättiin kierron tasaamiseksi kp 15-24 yks tabl. päivässä. Söin pari kiertoa ja sen jälkeen aloitettiin Clomifen kuurilla, että saatiin myös puuttuva ovulaatio aikaiseksi. Siitä sit napsahti heti plussa. Nyt taas Clomit, mutta taitaa tulla lisäksi Terot, koska...
  15. J

    Mitä marjoja teidän vauvat syövät...

    Meillä tyttö kohta 11kk syö mansikoita, vadelmia, mustikoita, mansikoita ja lempparina punaiset viinimarjat :)
  16. J

    voiko 16 vuotiaan jättää

    Sinä tunnet tapauksen paremmin. jos on käynyt jonkun kurssinkin, niin uskoisin, että voi. Mä olen ollut muistaakseni 16v kun hoidin yön tuttavani 1,5kk vauvaa. Hyvin meni =)
  17. J

    Muita jotka syöny Terolutia?

    Mä en muista muuta kuin menkkamaiset jomotukset koko kuurin ajan ja naama kukki kuurin jälkeen
  18. J

    Paljonko maksaisit?

    Vitsi ku teil on noita luetun ymmärtämisen ongelmia... Johan sanoin, että annan sen jollekin tuttavan lapselle jos joku tarvitsee. En anna sitä ventovieraille koska olen sen lahjaksi saanut. Mut joo, täällä keskustellussa on taatusti muitakin ketkä mielummin pukee lapselleen jotain muuta kuin...

Yhteistyössä