Hakutulokset

  1. rusina83

    <<< MAALISMASUJEN MAALISKUU >>>

    Meille syntyi Neitikirppu naistenpäivänä 8.3. klo 10.06. Raskausmyrkytyksen takia käynnistettiin kaks päivää. Synnytys kesti 18 h, mutta lopulta maailmaan tulla tupsahti tummatukkainen tyttö 3760g ja 51cm. Nyt ollaan kotona, syödään ja kakataan :) :heart: :heart: :heart:
  2. rusina83

    <<< MAALISMASUT HELMIKUUSSA >>>

    Onnittelut kaikille jo vauvan saaneille! Täällä ei tulla ainakaan ihan heti perässä. Oon varmaan tätä vauhtia vielä kesälläkin raskaana. :kieh: Eilen olin äippäpolilla tutkimuksissa kamalan turvotuksen takia, eikä mitään poikkeavaa löytynyt. Yhdelläkään Rovaniemen mummoista ei oo...
  3. rusina83

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Helou! Täälläkin yöt menee valvoessa, kun närästää ihan pirusti. Patjan alla tyynyjä ja pään alla useita, että istuma-asennossa torkutaan pari tuntia kerrallaan. Välillä korventaa sisälmyksistä niiiiiin paljon. Tuntuu, että kuolee :x Just kävin neuvolassa ja tiesin, että olen kerännyt...
  4. rusina83

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Pikaisesti kommentoin tuosta äippäpakkauksesta. Mie pesin melkein kaiken sieltä. En tietenkään tavaroita, enkä toppahaalaria, lakkia ja töppösiä&rukkasia. Mutta siis kaikki tekstiilit. Mulla ainakin pakkauksessa oli iso lappu, jossa luki kissankokoisin kirjaimin: peite pestävä ennen käyttöä...
  5. rusina83

    ***MAALISMASUT TAMMIKUUSSA ***

    Noniin, pitkästä aikaa ehdin tänne kirjoittelemaan. Välillä olen käynyt pikaseen kyllä teidän kuulumisia lukemassa, mutta kommentoimaan en ole ehtinyt. Mutta nytpä mulla ei olekaan mitään muuta kuin aikaa :whistle: Sain tänään sairaslomaa siihen saakka kun äippäloma alkaa. Mulla on nuo...
  6. rusina83

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Jahas! Koko pinoa en jaksanut alkaa selailemaan, niin pahoittelen jos kyselen asioita, jotka on täällä jo käsitelty. Kävin tänään neuvolassa, viikkoja siis 18+2. Painoa oli tullut 2,5kg. Tähän mennessä olin siis välttynyt siltäkin, mutta nytpä oli sit tullut 500g viikossa :whistle...
  7. rusina83

    ~~~MAALISMASUT 2008~~~LOKAKUUSSA

    Hei! Vieläkö mahtuu mukaan? Teidän keskustelujanne enemmän ja vähemmän seuranneena uskallaudun avata sanaisen arkkuni. Täällä siis masua kasvattaa 24-vuotias rovaniemeläinen. Esikoista odotan, LA 9.3. Nyt jo vihdoin ja viimein alkaa ymmärtää olevansa raskaana, kun maha on aikamoinen pallo ja...
  8. rusina83

    rovaniemeläisiä odottajia ?!?

    Täältä löytyy :wave: Esikoista odotan, viikkoja 18+1. Jäänyt tämä palstailu vähän vähälle. Laittelehan vaikka yv:tä.
  9. rusina83

    mikä Rv ja paikkakunta menossa?

    18+1 ja Rovaniemi
  10. rusina83

    Alle 25- vuotiaat kuumeilijat Vol.2

    Hei Kaikki uudet ja vanhat! Palstatauko taisi tosiaan tehdä terää... Eli siis, ennen täällä vauvakuumeisena palstailin päivittäin ja hulluna stressasin, kun ei plussaa kuulu. Sitten päätin pitää palstataukoa ja keskittyä kaikkeen muuhun elämään. (No, myönnettäköön, että ehkä pari viikkoa olen...

Yhteistyössä