Hakutulokset

  1. K

    Tatuoinneista... kuka tietää?

    Paljonko suunnilleen maksais ottaa käsivarteen kolme pientä sydäntä?
  2. K

    Hinnotteluapuja...

    Mitähän vois pyytää miesten uudesta talvitakista? Laput vielä paikallaan, ja niiden mukaan on maksanut 69,90?. Entäs Reiman henkselitoppahousuista? Jalkalenksut venähtäneet, muuten siistit pöksyt. Mitäs vielä... uudenveroiset korkokengät?
  3. K

    Voi elämä mitä unia...

    Toissa yönä olin kihloissa Timo Koivusalon kanssa. Meidän kihlajaisissa oli esiintymässä... kukapas muu kun Johanna Tukiainen! Viime yönä Minä olin Janne Ahonen, joka yritti pakoilla velkojia jotka olivat tulossa perimään saataviaan silleen mafiatyyliin... Onkohan mulla joku vähän...
  4. K

    Mitä te teette possunsuikaleista?

    Kokkikolmonen taas kyselee :ashamed: Mitä noista possusuikaleista vois tehdä? Mieluiten joku helppo kermakastike tms.
  5. K

    Kuinka moni lähtis päivystykseen?

    Nyt muutaman päivän ajan mulla on ollut jonkunlaisia pissatulehduksen oireita. Alkoivat voimakkaina, nyt ovat lieventyneet. Eilen ja tänään on ollut lisäksi selkäsärkyä, ei kovin voimakasta kuitenkaan. Kipu tuntuu eniten oikean munuaisen kohdalla, ja on tänään selvempää kuin eilen. Tänään on...
  6. K

    On nuo lapset vaan ihania:D

    Tuo meijän 5vee kävi omin lupineen hakemassa vauvan 9kk päikkäreiltä. Syötti vauvan ja pyyhki naaman. Selitti innoissaan ettei minun tarvi enää huolehtia vauvasta ollenkaan kun hän voi kyllä hoitaa pikkuveikan. Suunnitteli jo kuinka menee illalla nukuttamaan vauvaa... Nyt lapset leikkivät...
  7. K

    Mites menee lain mukaan... (Turvaistuinasiaa)

    Minkä ikäinen saa olla jo autossa ilman turvaistuinta? Meillä ei ole omaa autoa, mutta nyt ollaan lähdössä kesälomareissulle autolla. 3-vuotiaalle on turvavyöistuin, mutta mites tuo 5vee? Pitääkö olla jonkinlainen istuin? vai koroke? Saakohan sakot jos ei ole mitään?
  8. K

    Liikkuuko teillä tavara tuolla kirppispuolella?

    Kun mulla on ollu tosi hiljasta jo pitkän aikaa... Pelkääkö kaikki huijareita vai onkohan mulla vaan vääränlaista tavaraa myynnissä :whistle:

Yhteistyössä