Hakutulokset

  1. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Kiitos :) Siis meillä tehtii lääkkeellinen PAS, koska mun kierto on vähän arvaamaton..Eli lääkitys jatkuu. Toivon niin että teilläkin natsaisi, jäikö vielä pakkaseen kavereita odottamaan (tai eihän niitä tarvita, toivottavasti)?
  2. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Heissan, täältä päin hyviä uutisia =) Meillä siirrettiin tokan ICSIn vikat pakastealkiot reilu pari viikkoa sitten (2 kpl 7-soluisia, yksi kuoli sulatuksessa) ja testiin pärähti plussa! hCG:kin oli pp14 hyvä, joten ainakin raskaus on hyvin aluillaan, tosin vielä ollaan kovin epätodellisissa ja...
  3. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Ikävä kuulla Kuuraparta :'( Ehkä vielä on pieni toivo, tosin itse kyllä en ainakaan sitä pysty yllä pitämään kun vuodot alkaa..Meillä ei tässä ketjussa sitten kovin paljon onnistumisia tullut, mutta toivotaan ja uskotaan että vuosi 2010 olisi parempi (pitää kyllä oikein uskotella itselleen että...
  4. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Voi kurjuus, etta teillakaan ei Inia onnannut, onneksi teilla tais olla kunnon pakkasarmeija =) Kuuraparta, olet kylla kovassa myllyssa ollut, teille jos kelle soisi onnistumisen, vaikka toki sita toivoisi kaikille. Ma taidan siirtya taka-alalle tan valikierron ajaksi ja palailen asiaan sitten...
  5. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    On tama tosissaan raskasta. Talla kertaa meni "toivomaan liikaa" kun alkiot olivat parempia ja pettymyskin oli siten kovempi..onneksi on ne 3 pakkasessa, jos nyt selviavat sulatuksesta. Tosin kylla me aiotaan viela tamankin jalkeen yrittaa, eihan tata voi lopettaa ennen kuin lopullinen tuomio...
  6. V

    Pahentaako raskaus aina hyperstimulaatiota?

    Kiitos vastauksista, niinhän siinä kävi kuten epäilinkin, nega tuli.. :'( Nyt PP12, mutta alkio siirrettiin 3-päiväisenä joten kyllä se tulos varma on ja pientä vuotoakin on jo tullut. Just tosta hyperioireiden katoamisesta johtuen olin aivan varma jo viikko sitten ettei onnannut..
  7. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Eipä tarvinnu testaukseen asti odotella, vuoto alkoi tänään, täsmälleen samoin kuin viimeksi eli 2 viikkoa punktiosta. Ei siis tullu tämän sortin joululahjaa meille.. :'( Jostain se on taas revittävä voimia ja koottava itsensä uuteen yritykseen kunhan tästä toipuu..onneks ehdin jo vuodattaa...
  8. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Hyperin oireet kadonneet joo, ja samalla usko että vois tärpätä - ei oikeestaan muita tuntemuksia kuin menkkasellaisia:( On tää niin sanonko mistä, mieliala on ollu tosi apea viime päivät. Jotenkin sitä nyt toivoi enemmän kun alkiotkin oli parempia..ens kerralla saavat kyllä siirtää 2, ois edes...
  9. V

    Pahentaako raskaus aina hyperstimulaatiota?

    Hei vaan, eli otsikon mukaisia kokemuksia kaivataan hyperistä ja alkavasta raskaudesta. Itsellä oli viikon verran punktion jälkeen aikamoisia hyperin oireita, järkky turvotus, mahakipuja ym, tosin ihan kotona selvisin eli lievä tapaus sinänsä. Nyt, PP8, oikeastaan kaikki oireet hävinneet ja...
  10. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Inia, tuohan kuulostaa tosi hyvältä! Eipä tarvi ainakaan punktiota miettiä vähään aikaan :) Tosi hyvä hedelmöittymisprosenttikin. Paljon onnea vaan matkaan! Eikö sulla ole hyperin oireita kun noinkin paljon tuli rakkuloita? Mulla tosiaan vissiin 24 rakkulasta tuli ne 11 munasolua, ja silti...
  11. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Tulehan Inia kertomaan miten homma edistyy! Pidän peukut pystyssä että laatu olisi nyt parempaa. Itsellä (PP2) vieläkin tosi turpea olo ja mahaa vääntelee, lieviä hyperin oireita ehkä mutta eivätköhän ne tästä laannu. Mieliala vaihtelee pienestä toiveikkuudesta totaaliseen epäuskoon, että tämä...
  12. V

    Yksityisen maksut "tyhjästä"?

    Pakko heittää kommentti tähän lapsi klinikalla keskusteluun, vaikka meneekin täysin off-topic..on niin tuoreessa muistissa asia. Itse olin noin viikko sitten punktiossa, joka oli hankala ja olin tosi huonovointinen ja kipeä toimenpiteen jälkeen. Silloin ei mieltä ilahduttanut kuunnella...
  13. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    No niin, punktio (pe) ja siirto tehty! 11 kypsää munasolua saatiin, joista 5 hedelmöittyi ja kaikki jatkoivat jakaantumista - tänään 3 päiväisenä olivat 7 ja 8-soluisia, eli aivan normaalilla tahdilla jakaantuneet tällä kertaa :) Yksi siirrettiin ja yksi meni roskiin huonon laadun takia, muut...
  14. V

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    Meillä ei ainakaan (väestöliitossa) ole sen kummempia tutkimuksia tehty, ilmeisesti tuota on melkoisen mahdoton selvittää onko vika munasoluissa vai siittiöissä..Tai tehtiin kyllä siittiöiden heikon määrän ja laadun vuoksi joitain kromosomitutkimuksia (deleetiotutkimukset muistaakseni), mutta...
  15. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Enpä tainnutkaan täällä vielä kertoa PASsin tulosta, negahan se oli kuten osas odottaa..Nyt uusi hoito heti putkeen, muutama päivä pistelty jo vähän eri lääkityksellä kuin viimeksi, punktio osunee ens viikon lopulle/seuraavan alulle. Toivotaan et tulis vähemmän ja parempilaatuisia munasoluja ja...
  16. V

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    Me ollaan toistaseksi yksityisellä, mut on harkittu julkiselle siirtymistä jos tää 2.ICSI ei nyt tuota tulosta. Tarvitaan joka tapauksessa breikkiä hoitohin, tää syksy on ollut sen verran raastava. Julkiselle ne ei vaan vissiin tee lyhyen kaavan hoitoja, joka mulle on se ainut ja oikea...
  17. V

    Munasolut eivät hedelmöity ICSI:lla?

    Heip, ei tosiaan ole ikävä kyllä mitenkään selvää että ICSI:llä hedelmöittyminen olisi hyvää..meillä hedelmöittyi 3/14 munasolusta, raskautta näistä ei alkanut. Taustalla tosi huonot siittiöt ja PCO, tosin "lievä" sellainen eli ovuloin luonnollisestikin joskin epäsäännöllisesti. Nyt alkamassa...
  18. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Kiva kuulla että toivoakin on :) Itse en kyllä raskautumiseen tästä PASsista usko, oireita ei ainakaan ole minkäänlaisia. Missä Inia ootte hoidossa, meillä ainakin kaikki pitää pakkasesta siirtää ennen uutta hoitoa. Ja tuntuu vähän hassulta tehdä uutta hoitoa jos noista pakkasalkioistakin...
  19. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Meillä oli eilen PAS, kaksi 2-soluista pakkasessa, joista toinen kuoli sulatuksessa ja toinen selvisi ja ehtikin jakautua 4-soluiseksi sulatuksen jälkeen. Tämä siis siirrettiin ja nyt ihmetellään pari viikkoa miten käy - tosin itsellä toivo täysin nollassa ja ajatukset seuraavassa hoidossa joka...
  20. V

    Kysely: 2-soluiset alkiot, onko mitään toivoa???

    Mulla on pas nyt tulevassa kierrossa, menkkoja vaan ootellaan tällä hetkellä (kp32 nyt, yleensä 30-37 pv:ää kierto) . Tehdään siis lääkkeellisesti. Tosin mä en itse usko onnistumisen mahdollisuuksiin tippaakaan, 2 siis pakkasessa mutta saa nähdä selviävätkö edes sulatuksesta.

Yhteistyössä