Hakutulokset

  1. Y

    Onko muiden elämä tälläistä?

    oih niin tuttua..
  2. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    soitin tk päivystykseen tunti sitten,sanoivat et seuraa vie pari päivää. ei siinä mitään,ahistaa just nytkin niin et lisä happi on poikaa ja sanoin sen sille et ei auta mitkään pussit tai sisään rauhallisesti hengitykset.toivon mukaan aamulla saa jotai apua ei kestä.
  3. Y

    Iip, meinaakohan sisko poksahtaa...

    Aivan ihanata tuo mitä teet :heart:
  4. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    Kiitos tuosta! olen tota paperipussiin hengittelyä kokeillut moneen kertaan eikä mitään apua,tuolla lukikin että pitää soittaa jos ei auta ja ahdistaa.eli soitan aamulla kun aukee tuo.
  5. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    Pitää soittaa,viikon odotellut ja koittanut keksiä vaikka mitä jotta lakkais mutta ei :headwall:
  6. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    en juo kahvia ollenkaan enkä teetä eli ei ainakaan siitä voi olla :/
  7. Y

    Sikiöllä vikaa munuiaisissa - onko muita?

    asiasta en tiedä mitään mutta toivon teille onnea matkaan :hug:
  8. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    Ei :D Jos sie olis lihasjumissa jos se voi tehdä tuollaisia sitten. Ajattelin ite et onko joku paniikki hökreemi ja kokeillut siihen tota pussiin pää tyyliin hengitystä eikä ollut apua. Pitää soittaa aamulla tkn ja kysyä helppiä,sitten ne sanoo kuitenkin et oottele vaan jos menee ohi :/
  9. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    Olisko toi jotain sellaista,hmm. Rupee pikku hiljaa TODELLA ahistaan lisää kun puhiset ja tuhiset. ja ei ole ollut flunssaa tai mitään muutakaan siihen viittaavaa.
  10. Y

    Jos hississä on valo rikki, menetkö sisään vai käveletkö?

    Kävelisin.mun tuurilla se hissi sulkis ovet muttei liikkuis mihinkään,hälytys ei toimis ja puhemesta loppuis akku ja jajajajajaj :D
  11. Y

    Iip, meinaakohan sisko poksahtaa...

    Mitäs neuloilet? =)
  12. Y

    Tähän pinoon ne, jotka ovat saaneet lapsia vain yhden ja saman miehen kanssa

    4 samalle lapsia mutta ollaan erottu.
  13. Y

    Apua mikä mulla on????????????

    Onko tämä jotain paniikkikohtaus stressi juttua vai mitä helvattua. Meinasin tkhn soitella mutta nauraako ne mut pihalle tälläisen vaivan takia. Eli siis mua on nyt viikon päivät ahistanut,siis tuntuu että happi loppuu välistä ja pistää kainalon ja tissin väliin kylkeen hengittäessa(ei...
  14. Y

    Sulle ystäväni sinne jonnekin

    http://www.youtube.com/watch?v=3MFlv9HACOI Ystävä päätti lähteä jonnekin ylös. Ollut viikko hieman hebreaa ei järki sano miksi ihminen noin menee ja lopettaa kaiken edes kirje selitä mikä hänen oli :'(
  15. Y

    Ceraf primo sähkölätkät millä hinnalla vois mennä kaupaks?

    kellään ei ole tainnut olla selkäkipuihin yms noita.
  16. Y

    Ceraf primo sähkölätkät millä hinnalla vois mennä kaupaks?

    eli kyse lihasten hoitoon,pahoinvointii yms tarkoitetusta sähkölätkä laitteesta.
  17. Y

    Vaihtaako koululaisenne vaatteet heti kun tulee koulusta?

    jeps vaihtaa jos ei ole jo koulussa sotkenut.
  18. Y

    Muumimuki 08 talvi onko 14e

    ok kiitos tiedosta.
  19. Y

    Muumimuki 08 talvi onko 14e

    joo no rahaa tarvin ja sillä laitan sen et saisi sitä rahaa jostain ees.
  20. Y

    Muumimuki 08 talvi onko 14e

    siitä pyynti hintana ok?

Yhteistyössä