Hakutulokset

  1. E

    Vauvalle vakuutus ennen syntymää?

    Oletteko ottaneet, minkälaisia vuosimaksuja entä hoitokulujen kertakorvauksen omavastuiden määrät? Vaikea päättää, ottaako vai eikö. Aiemmat lapset olleet niin terveitä ettei ole tarvinnut lääkärissä ravata. Aina päästy omaan terveyskeskukseen ja vain pari kertaa käytin päivystyksessä...
  2. E

    ..

    löyty se ketju mitä kaipasin kun kolmatta kertaa menin sivuja läpi taaksepäin..
  3. E

    Milloin viivanpaikka vaihtunut haamuviivaksi?

    Kokemuksia joskus raskautuneilta kyselen, ketkä ovat aloittaneet testailun ajoissa. Millä dpo:lla on tullut viivanpaikka tai hyvin hyvin hento haamu, ja milloin viiva oli selvästi edes haamu? tai ihan kunnon plussa?
  4. E

    Femar vai Clomifen?

    Onko täällä Femarin käyttäjiä? Itselle uusi valmsite ja kiinnostaisi tietää, miten se eroaa Clomifenistä. Onko järjestys niin että jos ei clomit tehoa, niin femar vai toisinpäin? Mä aikaisemmin oon clomeja käyttänyt ja ne toimi mulla kyllä, tuli kaksoset. nyt haluaisin "miedompaa" hoitoa..
  5. E

    Ovistesti raskaustestinä, kokemuksia?

    Te, ketkä ootte ovistestillä tehneet plussan ja sitten r-testillä varmistaneet, kuinka varhain testailitte? Jossain lukee, että ovistesti voisi näyttää plussaa jo ennen raskaustestiä? :o
  6. E

    Lapsettomuustutkimusten perusverikokeet?

    Eli mitäs kokeita otetaan tk:ssa jos ensin asiaa lähtee sitä kautta selvittelemään? Vuosi sitten yksityisellä yksi verikoe maksoi (s-prog.) 68eur niin ajattelin jos saisi kokeet kunnallisella puolella tehtyä kun maksavat noin paljon.
  7. E

    Yllätys digiovistestin ohjeessa

    Clearbluen digitestin herkkyys on 40mIU/ml luulin että olis herkempi :o Mut vissiin tolla jos saa ovisplussan, niin ovis varmaan tapahtuukin kun tuo LH-pitoisuus on sitten oltava niin iso.. Vertailun vuoksi, Kotitestien liuskaovistestit ovat 20mIu/ml herkkiä.
  8. E

    Kauanko kannattaa yrittää?

    Kurkin tännekin. Reilu vuosi ollaan lasta yritetty alulle. Mulla on pco-tyyppisyyttä mutta ainkin ovistestien ja oireiden mukaan ovuloisin silloin tällöin. Luteaalivaihe on vaihdellut 8-12 päivän välillä, yleensä 11-12 ollut.. Kierrot olivat 32-46 mutta kesällä tuli kolme lyhyttä peräkkäin...
  9. E

    KOLMATTA LASTA KAIPAAVAT *SYYSKUUSSA*

    TIISTAI 1.9. BornToLose.............................kp 31/21-35........................yk 4 satukirjan sankari...................kp 29/32-38........................yk 1,5v äiti0408...................................kp 27/28-39........................yk 5 Hirsimökin...
  10. E

    "Valemenkat" raskauden alussa?

    Nyt kaipaan kokemuksia, kenellä ollut valemenkat, ja mistä sen erotitte normaalista? Miten epäilyt heräsivät jne?? Mulla nyt menossa kp 3 ja tähän asti vuodon määrä mahtuisi yhteen kuukupilliseen..
  11. E

    Raskausoireita ennen plussaa??

    Kertoilkaahan varhaisia raskausoireitanne, jotka sitten varmistuivat plussatestillä =) Itsellä viime raskaudessa dpo 8-> oli väsymystä, öisiä vessareissuja, nännit arat sekä lantiolla vihlaisuja. Plussan testasin dpo 14 ja sillon oireisiin tuli lisäksi jatkuva nälkä.

Yhteistyössä